Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Żukowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻUKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻUKOWICE 148
1.5.2.) Miejscowość: Żukowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zukowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Żukowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf375c7d-fc39-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028030/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Żukowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zukowice.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://zukowice.ezamawiajacy.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy RWŚ.271.5.2022
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452). Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja
elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://zukowice.ezamawiajacy.pl. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet)
https://zukowice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Żukowice, Żukowice 148; 67-231 Żukowice, kontakt: tel. 076 831 42 4, e-mail: gmina@zukowice.pl;- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Żukowice jest Pan Tomasz Wadas kontakt: tel. 509 737 586 iod@glogow.org
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RWŚ.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Żukowice
Na przedmiot zamówienia składają się poniższe zakresy prac (robót):
I. Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej Nielubia - Bukwica
W ramach należy wybudować sieć wodociągową o długości ok. 725 m, sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 656 m oraz grawitacyjnej o długości ok. 77 m zgodnie z projektem budowlanym i zgłoszeniem budowy pn. „Budowa sieci wodociągowej, sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej” oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Prace będą prowadzone na dz. nr 132 obręb Bukwica, dz. nr 343/1, 343/2, 359 i 360/4 obręb Nielubia.
Istniejąca sieć wykonana jest z PCV (wodociąg) oraz z polietylenu (kanalizacja). W trakcie prowadzenia prac w miejscach zbliżeń do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy zachować ostrożność, prace ziemne prowadzić ręcznie. Informujemy również o możliwości wystąpienia niezgodności zagłębień i trasy istniejącej infrastruktury wykazanej w dokumentacji geodezyjnej z rzeczywistymi.
II. Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Nielubia
W ramach należy wybudować sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości ok. 65 m zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Prace będą prowadzone na dz. nr 228/1, 228/2 i 228/3 obręb Nielubia. W zakresie zadania przewidziano również likwidację zbiornika podziemnego nieczystości ciekłych poprzez zasypanie.
W trakcie prowadzenia prac w miejscach zbliżeń do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej należy zachować ostrożność, prace ziemne prowadzić ręcznie. Informujemy również o możliwości wystąpienia niezgodności zagłębień i trasy istniejącej infrastruktury wykazanej w dokumentacji geodezyjnej z rzeczywistymi.
Inwestycja będzie prowadzona w obrębie użytkowanych przyłączy, wobec czego termin ewentualnego wyłączenia odcinka sieci kanalizacyjnej należy uzgodnić z Urzędem Gminy Żukowice, celem zapewnienia ciągłości odbioru ścieków.
III. Modernizacja sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w m. Bukwica
W ramach zadania należy dokonać wymiany sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. Prace będą prowadzone na dz. nr 131/5, 131/12, 131/13 i 131/15 obręb Bukwica.
Istniejąca sieć wodociągowa wykonana jest z rur PCV łączonych kielichowo, natomiast przyłącza to odcinki wykonane ze stali. Sieć kanalizacyjna to rury PCV, a przyłącza i odcinki instalacji zewnętrznej są wykonane z różnych materiałów (PCV, żeliwo, kamionka i in.).
Ze względu na wdrożony system zdalnego odczytu firmy APATOR S.A. wodomierze umiejscowione w studniach wodomierzowych zainstalować firmy Apator PoWoGaz JS Smart C+ Ti/Ir (przystosowany do odczytu indukcyjnego), stopień ochrony IP68, klasa dokładności R100, z nakładką radiową APT-WMBUS-NA-1M. Wodomierze lokalowe zainstalować firmy Apator PoWoGaz JS Smart C+ Ti/Ir (przystosowany do odczytu indukcyjnego), klasa dokładności min. R100, z nakładką radiową AT-WMBUS-16-2.
Zamawiający informuje o braku szczegółowej inwentaryzacji w zakresie przyłączy wodociągowych i odcinków instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej w tym rejonie. Wskazane w przedmiarze długości są orientacyjne, natomiast ostateczny zakres do wykonania celem zrealizowania zamierzenia wyniknie w trakcie prowadzonych robót.
IV. Modernizacja sieci i przyłączy wodociągowych w m. Glinica
W ramach zadania należy dokonać wymiany sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Glinica na dz. nr 85/2 i 93 obręb Zabłocie.
Istniejąca sieć wodociągowa wykonana jest z rur PCV łączonych kielichowo, natomiast przyłącza to odcinki wykonane ze stali.
Ze względu na wdrożony system zdalnego odczytu firmy APATOR S.A. wodomierz umiejscowiony w studni wodomierzowej zainstalować firmy Apator PoWoGaz JS Smart C+ Ti/Ir (przystosowany do odczytu indukcyjnego), stopień ochrony IP68, klasa dokładności R100, z nakładką radiową APT-WMBUS-NA-1M.
V. Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w m. Glinica
W ramach zadania należy dokonać wymiany sieci kanalizacji sanitarnej. Prace będą prowadzone w m. Glinica na dz. nr 125/4 obręb Zabłocie.
Istniejąca sieć kanalizacyjna jest wykonana z PCV, studnie betonowe.
VI. Modernizacja SUW Nielubia
W zakresie zadania jest przebudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody w Nielubi zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Głogowskiego nr 464/2021 z dnia 15 grudnia 2021 roku oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Prace będą prowadzone na dz. nr 11 obręb Nielubia. Zamówienie obejmuje również wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z dokumentacją z dnia 28 grudnia 2021 roku.
Po zakończonych pracach Wykonawca przeprowadzi badania i sprawdzenia instalacji wewnętrznych (elektryczna, wentylacyjna, wodociągowa) oraz instalacji fotowoltaicznej, w tym badanie jakości wody z instalacji wewnętrznej.
Roboty będą wykonywane na terenie strefy ochrony bezpośredniej ujęcia. Budynek służy urządzeniom do produkcji wody przeznaczonej do spożycia wobec czego należy zachować szczególny reżim sanitarny podczas prowadzonych prac. Woda produkowana jest na potrzeby zbiorowego zaopatrzenia w wodę mieszkańców gminy – prace będą prowadzone na czynnym układzie technologicznym (napowietrzacz, filtry ciśnieniowe, zestaw hydroforowy itp.) i należy zachować ciągłość jego pracy.
VII. Wykonanie otworu zastępczego nr 3z oraz na likwidacja otworu nr S3 w utworach czwartorzędowych na ujęciu komunalnym w Kromolinie
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego na podstawie zatwierdzonego Projektu robót geologiczno – wiertniczych na wykonanie otworu zastępczego nr 3z oraz na likwidację otworu nr S3 w utworach czwartorzędowych na ujęciu komunalnym w Kromolinie wraz z Dodatkiem nr 1 do powyższego projektu robót geologiczno – wiertnicznych.
Zadaniem Wykonawcy będzie:
1. Budowa studni głębinowej 3z,
2. likwidacja studni S3,
3. wymiana instalacji zewnętrznej od studni S1z i studni S2 do budynku stacji uzdatniania wody, na ujęciu komunalnym w miejscowości Kromolin, składającym się obecnie z trzech studni głębinowych: S1z, S2 i S3. Ujęcie zlokalizowane jest na działkach nr 533/11, 533/16, 533/3, 533/17 i 533/18 obręb Kromolin.
Prace związane z budową nowej studni nr 3z oraz likwidacją istniejącej studni nr S3 będą prowadzone na działce nr 533/11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa tego warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który :
a) wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj
wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli:
- przynajmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu, modernizacji, rozbudowie, przebudowie budowy obiektu użyteczności publicznej o wartości (każdej z nich) nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) brutto. W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o
wykonanie zamówienia
- co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji sieci wod-kan o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda. Aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości.. Aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości.
b) wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnych wydanych na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
1.oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem do SWZ).
2.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakończenia robót i zlecających, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem do SWZ). .
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego, numeru uprawnień, (zgodnie z załącznikiem do SWZ).
1.6. opłaconą polisę - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (Z polisy lub załączonych wraz z nią do oferty dokumentów musi wynikać, iż została ona opłacona zgodnie z warunkami płatności jakie zostały zawarte w treści polisy i musi być aktualna na dzień składania ofert).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych potwierdzających spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych w specyfikacji warunków zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik do SWZ; 2. Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu/spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ) 3. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty); 5.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy).6. kosztorys ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z art.125 pzp składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z
oświadczeniem o którym mowa w ust. 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w przypadkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej przy użyciu platformy https://zukowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19