Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmek
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-10
  • ZamawiającyGmina Chełmek
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00289515
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 90 42

1.5.8.) Numer faksu: 33 844 90 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb8d34e-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056189/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fb8d34e-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-
Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub - w zakresie dopuszczonym niniejszą SWZ także - poczty elektronicznej
(przetargi@chelmek.pl), z zastrzeżeniem, że złożenie oferty jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Instrukcja „Komunikacja w postępowaniu” udostępniona na Platformie e-Zamówienia zawiera informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia.
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, przeznaczonych do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@chelmek.pl , w przypadku przekazywania dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty).
Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę lub godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
Maksymalny rozmiar jednej wiadomości z dołączonymi plikami, przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej email:
przetargi@chelmek.pl wynosi 25 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne RODO opisane są w części V swz -V. Ochrona danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzule informacyjne RODO opisane są w części V swz -V. Ochrona danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 im. A. Mickiewicza w Chełmku przy ul. Chrobrego.

Zadanie obejmuje:
1. modernizację energetyczną polegającą na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropów, wymianie okien oraz drzwi zewnętrznych, modernizacji systemu c.o. i c.w.u. oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
2. wymianę instalacji elektrycznej wraz z modernizacją oświetlenia, w szczególności: wymianę lamp oświetleniowych na LED, lamp oświetlenia awaryjnego, wymianę tablic rozdzielczych,
3. modernizację istniejących węzłów sanitarnych oraz wykonaniu dodatkowych węzłów sanitarnych w części przedszkolnej wraz z wymianą instalacji wod-kan oraz hydrantowej, w szczególności: wymiana instalacji, armatury, płytek, wykonanie kabin toaletowych, itp.
4. modernizację przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej szkoły i przedszkola, w szczególności: wymianą drzwi wewnętrznych, wymianą podłóg i posadzek, malowaniem ścian i sufitów, montażem rolet wewnętrznych, wymianą daszków nad wejściami oraz balustrad na schodach zewnętrznych.

Harmonogram robót winien uwzględniać fakt, iż w budynku będą prowadzone zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz harmonogramem pracy placówki. W związku tym zamawiający informuje, że rok szkolny w 2024 r. kończy się w dniu 21.06.2024 r. i rozpoczyna w dniu 2.09.2024 r. Natomiast przerwa wakacyjna dla części przedszkolnej jest od dnia 1 lipca 2024 r. do dnia 19 lipca 2024 r. oraz od dnia 5 sierpnia 2024 r. do dnia 23 sierpnia 2024 r. (dyżur wakacyjny przedszkola jest od dnia 22 lipca 2024 do dnia 2 sierpnia 2024 r.)

Ponadto organizacja robót w okresie wakacyjnym w 2025 roku winna być dostosowana do kalendarza roku szkolnego oraz harmonogramu pracy placówki, które będą znane po opublikowaniu kalendarza przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa w zakresie remontu i przebudowy budynku Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w miejscowości Chełmek. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnego zgłoszenia robót z dnia 15.02.2024 r. (informacja o braku sprzeciwu z dnia 3.04.2024 r., znak WAB.6743.3.91.2024.LD).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Brzozowej.

Zadanie obejmuje:
1. modernizację energetyczną polegającą na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropów, wymianie okien oraz drzwi zewnętrznych, modernizacji systemu c.o. i c.w.u. oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
2. wymianę instalacji elektrycznej wraz z modernizacją oświetlenia, w szczególności: wymianę lamp oświetleniowych na LED, lamp oświetlenia awaryjnego, wymianę tablic rozdzielczych,
3. modernizację istniejących węzłów sanitarnych wraz z wymianą instalacji wod-kan oraz hydrantowej, w szczególności: wymiana instalacji, armatury, płytek, wykonanie kabin toaletowych, itp.
4. wykonanie windy wewnętrznej,
5. modernizację przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej szkoły i przedszkola, w szczególności: wymianą drzwi wewnętrznych, wymianą podłóg i posadzek, malowaniem ścian i sufitów, montażem rolet wewnętrznych, wymianą daszków nad wejściami.

Harmonogram robót winien uwzględniać fakt, iż w budynku będą prowadzone zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz harmonogramem pracy placówki. W związku tym zamawiający informuje, że rok szkolny w 2024 r. kończy się w dniu 21.06.2024 r. i rozpoczyna w dniu 2.09.2024 r. Natomiast przerwa wakacyjna dla części przedszkolnej jest od dnia 20 lipca 2024 r. do dnia 25 sierpnia 2024 r.

Ponadto organizacja robót w okresie wakacyjnym w 2025 roku winna być dostosowana do kalendarza roku szkolnego oraz harmonogramu pracy placówki, które będą znane po opublikowaniu kalendarza przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa w zakresie remontu, termomodernizacji i przebudowy budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brzozowej 7-9 w miejscowości Chełmek. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnego zgłoszenia robót z dnia 15.02.2024 r. (informacja o braku sprzeciwu z dnia 3.04.2024 r., znak WAB.6743.3.90.2024.LD).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami:
cena: 60 pkt.
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 40 pkt., przy czym:
Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 36 miesięcy. Oferty, w
których ten okres został zadeklarowany krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium
równą 40 punktów otrzymają wykonawcy, którzy zadeklarują okres gwarancji równy 60 miesięcy lub dłuższy. Stąd oferta z
zadeklarowanym okresem gwarancji równym 36 miesięcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium, natomiast oferta z zadeklarowanym okresem gwarancji równym lub dłuższym niż 60 miesięcy otrzyma 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Piłsudskiego.

Zadanie obejmuje:
1. modernizację energetyczną polegającą na dociepleniu części ścian zewnętrznych
i stropów, wymianie części okien oraz drzwi zewnętrznych, modernizacji systemu c.o. i c.w.u. oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
2. wymianę instalacji elektrycznej wraz z modernizacją oświetlenia, w szczególności: wymianę lamp oświetleniowych na LED, lamp oświetlenia awaryjnego, wymianę tablic rozdzielczych,
3. modernizację istniejących węzłów sanitarnych wraz z wymianą instalacji wod-kan oraz hydrantowej, w szczególności: wymiana instalacji, armatury, płytek, wykonanie kabin toaletowych, itp.
4. modernizację przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej szkoły, w szczególności: wymianą drzwi wewnętrznych, wymianą podłóg i posadzek, malowaniem ścian
i sufitów, montażem rolet wewnętrznych, wymianą daszków nad wejściami.

Harmonogram robót winien uwzględniać fakt, iż w budynku będą prowadzone zajęcia lekcyjne zgodnie z kalendarzem roku szkolnego oraz harmonogramem pracy placówki. W związku tym zamawiający informuje, że rok szkolny w 2024 r. kończy się w dniu 21.06.2024 r. i rozpoczyna w dniu 2.09.2024 r.

Ponadto organizacja robót w okresie wakacyjnym w 2025 roku winna być dostosowana do kalendarza roku szkolnego oraz harmonogramu pracy placówki, które będą znane po opublikowaniu kalendarza przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa w zakresie remontu, termomodernizacji i przebudowy budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Marszałka Piłsudskiego 1 w miejscowości Chełmek. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnego zgłoszenia robót z dnia 15.02.2024 r. (informacja o braku sprzeciwu z dnia 3.04.2024 r., znak WAB.6743.3.89.2024.LD).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował
się następującymi kryteriami:
cena: 60 pkt.
- okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 40 pkt., przy czym:
Okres gwarancji liczony jest w miesiącach. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 36 miesięcy. Oferty, w
których ten okres został zadeklarowany krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone. Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium
równą 40 punktów otrzymają wykonawcy, którzy zadeklarują okres gwarancji równy 60 miesięcy lub dłuższy. Stąd oferta z
zadeklarowanym okresem gwarancji równym 36 miesięcy otrzyma 0 punktów w tym kryterium, natomiast oferta z zadeklarowanym
okresem gwarancji równym lub dłuższym niż 60 miesięcy otrzyma 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże
że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

A. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę dotyczącą części 1 – Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 im. A. Mickiewicza w Chełmku przy ul. Chrobrego

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonali:
A1) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej budowanej, rozbudowywanej, przebudowywanej lub remontowanej części budynku minimum 1400 m2,
A2) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie instalacji wewnętrznych: grzewczej, wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku o powierzchni użytkowej minimum 1400 m2,
A3) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o powierzchni użytkowej minimum 1400 m2 metodą ETICS (bezpośrednie zamocowanie warstwy izolacji cieplnej do ściany za pomocą kleju lub łączników mechanicznych i po wzmocnieniu warstwą zbrojeniową, wykończenie jej tynkiem cienkowarstwowym) wraz z wymianą/montażem stolarki okienno-drzwiowej,
A4) minimum jedną robotę polegającą na montażu instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanych modułów w ramach jednej instalacji 25 kWp.

Powyższe cztery warunki mogą zostać spełnione w ramach jednego zamówienia lub
w ramach odrębnych czterech zamówień.

A5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, która posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania robót budowlanych bez ograniczeń.

B. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę dotyczącą części 2 – Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Brzozowej

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonali:
B1) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej budowanej, rozbudowywanej, przebudowywanej lub remontowanej części budynku minimum 2300 m2,
B2) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie instalacji wewnętrznych: grzewczej, wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku o powierzchni użytkowej minimum 2300 m2,
B3) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku
o powierzchni użytkowej minimum 2300 m2 metodą ETICS (bezpośrednie zamocowanie warstwy izolacji cieplnej do ściany za pomocą kleju lub łączników mechanicznych i po wzmocnieniu warstwą zbrojeniową, wykończenie jej tynkiem cienkowarstwowym) wraz
z wymianą/montażem stolarki okienno-drzwiowej,
B4) minimum jedną robotę polegającą na montażu instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanych modułów w ramach jednej instalacji 32 kWp,
B5) minimum jedną robotę polegającą na montażu dźwigu osobowego w budynku.

Powyższe pięć warunków może zostać spełnione w ramach jednego zamówienia lub
w ramach odrębnych pięciu zamówień.

B6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, która posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania robót budowlanych bez ograniczeń.

C. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę dotyczącą części 3 – Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Piłsudskiego

Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, że wykonali:
C1) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku o powierzchni użytkowej budowanej, rozbudowywanej, przebudowywanej lub remontowanej części budynku minimum 1900 m2,
C2) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie instalacji wewnętrznych: grzewczej, wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej w budynku o powierzchni użytkowej minimum 1900 m2,
C3) minimum jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku
o powierzchni użytkowej minimum 620 m2 metodą ETICS (bezpośrednie zamocowanie warstwy izolacji cieplnej do ściany za pomocą kleju lub łączników mechanicznych i po wzmocnieniu warstwą zbrojeniową, wykończenie jej tynkiem cienkowarstwowym) wraz z wymianą/montażem stolarki okienno-drzwiowej,
C4) minimum jedną robotę polegającą na montażu instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanych modułów w ramach jednej instalacji 30 kWp,

Powyższe cztery warunki mogą zostać spełnione w ramach jednego zamówienia lub
w ramach odrębnych czterech zamówień.

C5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisko kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, która posiada odpowiednie uprawnienia do wykonywania robót budowlanych bez ograniczeń.






Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia.

Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy (przez Wykonawcę lub podmiot na zasoby, którego powołuje się wykonawca) oddzielnie w zakresie punktu:
A – A1 do A5
B - B1 do B6
C- C1 do C5
w ramach doświadczenia różnych podmiotów (przez Wykonawcę lub podmiot na zasoby, którego powołuje się wykonawca) zaangażowanych w realizację części 1,2,3 zamówienia. Zamawiający zezwala na dzielenie doświadczenia wykonawcy (przez Wykonawcę lub podmiot na zasoby, którego powołuje się wykonawca) opisanego
w ramach punktu:
A – A1 do A5
B - B1 do B6
C- C1 do C5
– w ramach różnych zadań.
Zamawiający dopuszcza sytuację w której wykonawca przedstawi referencje spełniające jednocześnie warunki części 1,2,3, wspólnie dla wszystkich części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający sam pobierze wymagane dokumenty z właściwych rejestrów. Zamawiający dopuszcza możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wskazanie właściwego rejestru gdy ogólnodostępne dane budzą wątpliwości. Dotyczy to również sytuacji Wykonawcy, którego właściwy rejestr prowadzony jest przez państwo obce i Zamawiający nie ma możliwości lub są trudności w pobraniu odpisu tego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.
2). Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składają odrębnie:
a) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy,
3). W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione
w rozdziale XVI pkt. 4 SWZ.
5). Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
6). Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:
a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium opisane zostały w części XVIII SWZ
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 im. A. Mickiewicza w Chełmku przy ul. Chrobrego – kwota wadium: 40.000,00 zł
Część nr 2: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Brzozowej – kwota wadium: 60.000,00 zł
Część nr 3: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Chełmku przy ul. Piłsudskiego – kwota wadium: 40.000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy jeśli zachodzi przesłanka, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 p.z.p.,. Celem oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., jest weryfikacja, czy zakres zamówienia co do którego należy się wykazać spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie rzeczywiście wykonany przez podmiot, który wykazuje się spełnieniem tego warunku.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie uregulowanym w Pzp jak
i określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do swz.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ Projekt umowy – dla każdej części 1) i 2) i 3) oddzielnie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 06.05.2024r., o godz. 10:00. Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 108 ust. 1 i art. 109 ust.1 pkt. 5,7,8 ustawy p.z.p oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI