IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja/rękojmia |
30,00 |
osoby: - wyznaczonej do kierowania wykonaniem robót w zakresie budowy sieci wod-kan-deszcz. |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku: 1.1. Opóźnienia przekazana placubudowy lub frontu robót Wykonawcy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 1,2. Przerw wrealizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 1.3. Zlecenia robótdodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiajądotrzymanie pierwotnego terminu umownego. 1.4. W przypadku wystąpienia warunkówatmosferycznych uniemożliwiających rozpoczęcie lub kontynuowanie robót z zachowaniem reżymówtechnologicznych, prowadzenie prac zachowaniem zasad sztuki budowlanej i przepisów w tymprzeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. Fakt ten musi mieć odzwierciedlenie wdzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 1.5. Wystąpienia klęskżywiołowych. 1.6. Wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego ze względu na koniecznośćusunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 1.7. Zmian spowodowanychwarunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienneod przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, istnienie podziemnych urządzeń,instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nie ujawnionych w dokumentacji. 1.8. Zmian będącychnastępstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przezprawo terminów wydawania prze organy decyzji, zezwoleń itp. Odmowy wydania przez organyadministracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacjiprojektowej, konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu,którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy. Konieczności zaspokojenia roszczeńlub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lunniemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. 1.9. Wstrzymania prac zprzyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, na skutek decyzji organów uprawnionychdo wstrzymania lub przerwania robót, 1.10. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającegooraz Wykonawcy skutkujące czasową niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.1.11 Wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istniejeprzypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomieniekonserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowaniabadania archeologicznego. 1.12. Działania siły wyższej, przy czym jako siła wyższą nie będątraktowane: strajk osób lub firm zatrudnianych przez Wykonawcę, bez względu na sposób ichzatrudnienia (bezpośredni czy pośredni) oraz wzrost cen, który może mieć wpływ na realizacjęniniejszej umowy. 1.13 Wystąpienia trudności z realizacją robót spowodowanych epidemią COVID-19. 1.14 W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1do 1.13 , termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny dozakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Dopuszcza się zmianę osóbrealizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami(o których mowa w ustawie Prawo Budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub innychustawach),oraz doświadczeniem zawodowym nie mniejszym niż osoby przedstawionej w złożonejofercie. 3. Dopuszcza się zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresie: 3.1. Zmianharmonogramu wykonania przedmiotu umowy. 3.2. Zmian zasad dokonywania odbiorów 4.Pozostałych okoliczności powodujących zmianę umowy: 4.1. Siła wyższa uniemożliwiającawykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 4.2. Zmian obowiązujących stawek VAT. 4.3.Rezygnacji z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługująceWykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę niezrealizowanej części umowy z uwzględnieniemwszystkich spełnionych świadczeń i udokumentowanych kosztów, które Wykonawca poniósł wzwiązku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.. 5. Dopuszcza się zmiany umowy winnych okolicznościach określonych w art 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-09, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: