Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123
1.5.2.) Miejscowość: Milówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f4dc4ed-a50e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.milowka.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz regulaminie ePUAP.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia zmiany, wycofania oferty, wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (poza składaniem ofert) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
8) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@milowka.com.pl
9) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka nr postępowania RRG.271.5.2022 prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.
c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129).
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust.1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i związanych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.
i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale XII ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Przebudowa dróg gminnych.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach części I, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Milówka. Przebudowa dróg gminnych w 27 zadaniach:
1.1 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Łęgowej) w Milówce na działce nr ewid. 4268/3.
1.2 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Limbowa w Milówce na działce nr ewid. 502.
1.3 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce (boczna od ul. Jagiellońskiej) na działce nr ewid. 7795.
1.4 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce (Przed Leśnym Grodem) na działce nr ewid. 5292.
1.5 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej odnoga od ul. Pod Syberią w Milówce na działce nr ewid. 3891.
1.6 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce na działkach nr ewid. 7786, 3753.
1.7. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Milówce na działce nr ewid. 7780.
1.8 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Grunwaldzkiej) w Milówce na działce nr ewid. 446.
1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kasztanowa w Milówce na działce nr ewid. 355/2.
1.10 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Przemysłowa w Milówce na działce nr ewid. 840/4.
1.11 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Nieledwi na dz. nr ewid. 2342.
1.12 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Malinowa w Nieledwi na dz. nr ewid. 779.
1.13 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Widokowa w Nieledwi na dz. nr ewid. 6969.
1.14 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej „Za Potokiem” w Lalikach na dz. nr ewid. 2074.
1.15 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 9238.
1.16 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 644/6 (naprzeciw Wojciuchowego Potoku).
1.17. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Szarem na dz. nr ewid. 9242.
1.18 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej „Rakockie Koło” w Szarem na dz. nr ewid. 9201.
1.19 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Beskidzka (poza Starą Plebanią) w Kamesznicy na dz. nr ewid. 14478/1.
1.20 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Spacerowa w Kamesznicy na dz. nr ewid. 14472.
1.21 Przebudowa drogi gminnej „Kolonia Wojtasówka” w Kamesznicy na dz. nr ewid. 13145/4.
1.22 Przebudowa drogi gminnej „Fajkówka – Do Kurowskich” w Kamesznicy na dz. nr ewid. 13988/1, 13717/2, 13717/1.
1.23 Przebudowa drogi gminnej „Kaczmarze” w Nieledwi na działce nr ewid. 4689/1, 4528, 4670.
1.24 Przebudowa drogi gminnej ul. Piekarska w Milówce na dz. nr ewid. 4027, 4138/6, 4141/4.
1.25 Przebudowa drogi gminnej ul. Wiosenna na dz. nr ewid. 4142/9 w miejscowości Milówka.
1.26 Przebudowa drogi gminnej „Hazukówka” na dz. nr ewid. 2408 w miejscowości Nieledwia.
1.27 Przebudowa drogi gminnej „boczna od ul. Targowej” na dz. nr ewid. 4316 w miejscowości Milówka.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 233 100 – 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45 233 220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 111 300 – 1 Roboty rozbiórkowe
45 232 452 – 5 Roboty odwadniające
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Uproszczony, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Uproszczonym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt techniczny – załącznik nr 10 do SWZ,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 9
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Remont dróg gminnych.
1) Przedmiotem zamówienia w ramach części II, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Milówka. Remont dróg gminnych w 16 zadaniach:
2.1 Remont drogi gminnej ul. Kaflarska w miejscowości Milówka:
a) odcinek nr 1 na działkach nr ewid. 1096 i 3062/1.
b) odcinek nr 2 na działce nr ewid. 3305.
2.2 Remont drogi gminnej ul. Kolejowa w miejscowości Milówka na działce nr ewid. 1096.
2.3 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka, odcinek nr 1 na działce nr ewid. 7572.
2.4 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka, odcinek nr 2 na działkach nr ewid. 6401/1, 6395 oraz 6408.
2.5 Remont drogi gminnej ul. Tartaczna w miejscowości Milówka odcinek nr 3 na dz. nr ewid. 6428.
2.6 Remont drogi gminnej Stańcówka w miejscowości Laliki odcinek nr 1 na dz. nr ewid. 3609 oraz 3740 (granica z Lasami Państwowymi).
2.7 Remont drogi gminnej ul. Stańcówka w odcinek 2 w miejscowości Laliki na dz. nr ewid 3612 oraz 3749 (granica z Lasami Państwowymi).
2.8 Remont drogi gminnej Kotłówka w miejscowości Laliki na dz. nr ewid. 3008 oraz 2998 (granica początku drogi).
2.9 Remont drogi gminnej ul. Pod Jabłonie w miejscowości Kamesznica:
a) odcinek nr 1 na dz. nr ewid. 14691/8 oraz 14690 (granica drogi).
b) odcinek nr 2 na dz. nr ewid. 14690, 14689 oraz 14691/8 (granica drogi).
2.10 Remont drogi gminnej Pietraszka w miejscowości Nieledwia:
a) odcinek 1 na dz. nr ewid. 4621 oraz 4614 (granica drogi).
b) odcinek 2 na dz. nr ewid. 4285 w miejscowości Nieledwia. Długość odcinka wynosi 77,00 mb, szerokość 2,70 mb.
2.11 Remont drogi gminnej Szare Suche odcinek nr 1 w miejscowości Szare na dz. nr ewid. 9408, 4061/86 (granica działki).
2.12 Remont drogi gminnej Szare Suche odcinek nr 2 w miejscowości Szare na dz. nr ewid. 9408, 9109/5 (granica drogi).
2.13 Remont drogi gminnej Zorek w miejscowości Kamesznica na dz. nr ewid. 14011/172.
2.14 Remont drogi gminnej ul. Stroma w miejscowości Milówka na dz. nr ewid. 4792.
2.15 Remont drogi gminnej ul. Piekarska w miejscowości Milówka (obok PSZOK) na dz. nr ewid. 4023.
2.16 Remont drogi ul. Łęgowa w miejscowości Milówka na dz. nr ewid. 4260.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 233 220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Uproszczony, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Uproszczonym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt techniczny – załącznik nr 10 do SWZ,
b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – załącznik nr 9
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III
Odbudowa i przebudowa mostów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia w ramach części III, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest:
3.1 Odbudowa uszkodzonego mostu w ciągu drogi gminnej nr 9221 w miejscowości Szare w km 0+010 most zlokalizowany jest na działkach nr 1739/1 i 9393.
3.2 Przebudowa obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej „Do Wyciągu” w miejscowości Kamesznica na działce nr ewid. 14761/3.
3.3 Przebudowa obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej ul. Piłsudskiego w miejscowości Milówka, na działkach nr ewid. 1409, 1591/3, 1591/2 oraz 1603.
Prace powyższe planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej odrębnie dla każdej lokalizacji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie map do celów projektowych odrębnie dla każdej lokalizacji,
2) opracowanie koncepcji sposobu wykonania przebudowy mostów wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego,
3) wykonanie projektu budowlanego, odrębnie dla każdej lokalizacji, tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny, w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy prawo budowlane, w ilości po 4 egzemplarze każdej lokalizacji, w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej (format pdf) wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami, projekt budowlany wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.) wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi umożliwiającymi otrzymanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót,
4) Opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zaprojektowanych robót budowlanych i instalacyjnych w ilości 3 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
5) dokonanie zgłoszenia robót bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami,
6) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót mają być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
7) zapewnienie kierownika budowy,
8) wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego,
9) uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia,
10) Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla niniejszej części opisany został w Programach Funkcjonalno Użytkowych, które stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 000 000 – 7 Roboty budowlane
45 221 100 – 3 Roboty budowlane w zakresie mostów
45 111 000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45 200 000 – 9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
45 233 222 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45 233 223 – 8 Wymiana nawierzchni drogowej
71 322 000 – 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45 220 000 – 5 Roboty inżynieryjne i budowlane
71 310 000 -4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71 320 000 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Program Funkcjonalno -Użytkowy – załącznik nr 8
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków szczegółowy opis znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV
Remont mostów.
Przedmiotem zamówienia w ramach części IV, będącej częścią projektu: Modernizacja infrastruktury drogowo-mostowej na terenie Gminy Milówka w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych jest:
4.1 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej ul. Cępieli w miejscowości Nieledwia. Remont polega na wykonaniu prac naprawczych podmytych przyczółków, remoncie umocnień stożków nasypu, wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego el. stalowych, uzupełnieniu powierzchni betonowych, wykonaniu izolacji pomostu wraz z ułożeniem nawierzchni z asfaltobetonu oraz montażu barieroporęczy.
4.2 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej ul. Potokowa w miejscowości Milówka. Remont polega na wymianie zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu i ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych i eksploatacyjnych mostu. Remont będzie obejmować pomost czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami prefabrykowanymi żelbetowymi oraz umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
4.3 Remont obiektu mostowego w ciągu drogi gminnej „Naprzeciw OSP” w miejscowości Szare. Remont polega na wymianie zniszczonych/wyeksploatowanych elementów zniszczonego pomostu oraz najazdów do obiektu i ma na celu przywrócenie pierwotnych parametrów technicznych i eksploatacyjnych mostu. Remont będzie obejmować pomost czyli płytę żelbetową zespoloną z dźwigarami prefabrykowanymi żelbetowymi oraz umocnienie przyczółków po obu stronach mostu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót,
- organizację ruchu drogowego według opracowanego projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robot,
- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu,
- uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi wydanego w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania wraz z poniesieniem opłat za jej wydanie i zajęcie pasa drogowego,
- zapewnienie dojść do posesji w czasie prowadzonych robót,
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
- i inne, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 2 dni robocze przed podpisaniem umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 111 000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45 221 111 – 3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45 233 120 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt Budowlano - Wykonawczy. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projektem Budowlano - Wykonawczym, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
a) Projekt Budowlano – Wykonawczy – załącznik nr 10
b) Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- dokumentacji projektowej,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunku udziału w postępowaniu dotyczący:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- 4 000 000,00 złotych w przypadku składnia oferty na część I;
- 3 000 000,00 złotych w przypadku składnia oferty na część II;
- 900 000,00 złotych w przypadku składnia oferty na część III;
- 100 000,00 złotych w przypadku składnia oferty na część IV.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
- w przypadku składania oferty na część I - w ramach jednego kontraktu, którego zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 6.
- w przypadku składania oferty na część II - w ramach jednego kontraktu, którego zakres obejmował budowę, przebudowę lub remont dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 6.
- w przypadku składania oferty na część III - w ramach jednego kontraktu, którego zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont mostu drogowego minimum 1 przęsłowego, o wartości umowy co najmniej 200 000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 6.
- w przypadku składania oferty na część IV - w ramach jednego kontraktu, którego zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont mostu drogowego minimum 1 przęsłowego, o wartości umowy co najmniej 80 000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 6.
Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. :
Kierownikiem budowy
Dla cz. I:
• kwalifikacje i umiejętności: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej - jedna osoba lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.
Dla cz. II:
• kwalifikacje i umiejętności: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej - jedna osoba lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.
Dla cz. III:
• kwalifikacje i umiejętności: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w specjalności inżynieryjnej mostowej- jedna osoba lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.
Dla cz. IV:
• kwalifikacje i umiejętności: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w specjalności inżynieryjnej mostowej- jedna osoba lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Na podstawie 125 ust. 1 Ustawy dołączenie do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej - załącznik nr 3 do SWZ
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy nabyli prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
Wszystkie wymienione powyżej, osoby winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
− Przy realizacji zamówienia przewiduje się wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
− Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 7 do SWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz inne dokumenty wyszczególnione w Rozdziale 2 Podrozdziale 3 niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót składany w celu oceny oferty (załącznik nr 6 do SWZ) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
b) Wykaz osób składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryterium – doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Cz. I – 30 000,00 zł
Cz. II – 30 000,00 zł
Cz. III – 5 000,00 zł
Cz. IV – 1 000,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 28.06.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce, numer rachunku 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Milówka ul. Jana Kazimierza 123, 34-360 Milówka,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
- w treści poręczenia lub gwarancji powinna się znaleźć nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
• Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni