Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej oraz oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA KORNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 191
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kornica
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kornica.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej oraz oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd86f43-9a61-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027428/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja infrastruktury drogowej oraz oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcd86f43-9a61-11ee-953e-c2ea26915e21
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawiera rozdział 15 SWZ -Informacje o sposobie komunikowania się
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawiera rozdział 23 SWZ -RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUZ.271.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji inwestycji pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej oraz oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica.”
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy udziale środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 2 .
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, a inwestycja będzie realizowana w koncepcji zaprojektuj i wybuduj.
Część 1 – Modernizacja drogi gminnej Nr 200611W w miejscowości Kiełbaski oraz Przebudowa drogi gminnej 200621W w miejscowości Szpaki – Kolonia i Czeberaki.
Część 2 - Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica
Część pierwsza Zamówienia dotyczy modernizacji drogi gminnej Nr 200611W w miejscowości Kiełbaski oraz przebudowy drogi gminnej 200621W w miejscowości Szpaki – Kolonia i Czeberaki w formule „zaprojektuj i wybuduj“ .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zadania znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowy (PFU) w formacie PDF (dalej: PFU) – stanowiącym załącznik nr 1a, oraz 1b do SWZ (plik).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonuje się oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 226 PZP) oraz kryterium oceny formalnej ofert opisanych w SWZ:
1) Oferty niespełniające wymagań określonych w PZP i SWZ zostaną odrzucone.
2) Rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu zgodnie z PZP i SWZ.
Oferty oceniane będą zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 18.4 - 18.6 SWZ.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów przyznanych według zasad.:
1) „Łączna cena ofertowa brutto(z podatkiem VAT) ” – C;
2) „Okres gwarancji”- G
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawiera rozdział 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji inwestycji pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej oraz oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica.”
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy udziale środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 2 .
Zamówienie zostało podzielone na dwie części, a inwestycja będzie realizowana w koncepcji zaprojektuj i wybuduj.
Część 2 - Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica.
Część druga zamówienia dotyczy modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Stara Kornica i obejmuje wykonanie prac projektowych i wykonanie linii oświetleniowych drogi oraz budowy bezpiecznych przejść dla pieszych w msc. Stara Kornica według zakresu określonego w Załączniku nr 1c do SWZ w formule „zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zadania znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowy (PFU) w formacie PDF (dalej: PFU) – stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ (plik).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonuje się oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 226 PZP) oraz kryterium oceny formalnej ofert opisanych w SWZ:
1) Oferty niespełniające wymagań określonych w PZP i SWZ zostaną odrzucone.
2) Rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu zgodnie z PZP i SWZ.
Oferty oceniane będą zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 18.4 - 18.6 SWZ.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumą punktów przyznanych według zasad.:
1) „Łączna cena ofertowa brutto(z podatkiem VAT) ” – C;
2) „Okres gwarancji”- G
Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawiera rozdział 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdział 9 SWZ -Warunki udziału w postępowaniu
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w IPU.
Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Szczegółowy zawiera rozdział 21 SWZ- Istotne dla stron postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia , która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni