Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
CZEŚĆ 1
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 1 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura kanalizacyjna
I.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją następujących zadań opisanych poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁU-GOŚĆ SIECI [m]
Część Nr I Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
I.1 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głębokie. 237,50
I.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka. 356,00
I.3 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce. 159,00
I.4 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Zdrojowa. 88,55
1.1 Zadanie Nr I.1. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głębokie.
1. Zakres robót obejmuje budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
w miejscowości Głębokie o długości 237,5 m.
1.1 . zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej, Nowy Sącz tj:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_Nr_I1_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany – Głębokie
Inwestor zrealizował dotychczas 80,5 m sieci kanalizacji sanitarnej zakończone częściowym odbiorem robót budowlanych.
Zakres robót pozostałych do wykonania obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej o długości 237,5 m w zakresie studni: S1 do Sb, S1 do S14, studni S 20 do S 24 oraz studni S 20 do S26:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 160 mm – długość 25,00 m,
b) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm – długość 212,5 m,
c) studzienki kanalizacyjne o średnicy 425 mm – 22 szt.
na działkach nr: 17, 13/5, 14/2, 15/1, 15/2, 15/3, 16, 21/2, 48, 47, 50, 55, 52
w miejscowości Głębokie w gminie Piwniczna-Zdrój.
1.2 Zadanie Nr I.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka.
1. zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierchomla Wielka o długości 356 m.
1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Zakład Usług Projektowych, Kraków tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I2_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany Wierchomla Wielka
-Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I2_Załącznik nr 2 - Projekt techniczny Wierchomla Wielka
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm o długości 356 m:
a) Kanał „A” o średnicy rury 200 mm – długość 97,4 m,
b) Kanał „B” o średnicy rury 200 mm – długość 113,8 m,
c) Kanał „C” o średnicy rury 200 mm – długość 144,8 m.
1.3 Zadanie Nr I.3 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce
1 .Zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łomnica-Zdrój os. Chowańce o długości 159 m.
1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Projektowe „WOINSTAL”, Nowy Sącz tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I3_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany Łomnica-Zdrój os. Cho-wańce
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I3_Załącznik nr 2 - Projekt techniczny Łomnica-Zdrój os. Cho-wańce
Inwestor zrealizował dotychczas 428,2 m sieci kanalizacji sanitarnej zakończone częściowym odbiorem robót budowlanych.
Zakres robót pozostałych do wykonania obejmuje: sieć kanalizacji sanitarnej
z przyłączami o długości 159 m w zakresie studni od S10 do S19:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy – 200 mm – długość 127,7 m,
b) przyłącza średnicy 160 mm – długość 31,30 m,
c) studnie betonowe DN 1000 – 9 sztuk.
na dz. Nr. : 1865, 2931/4, 2963/6, 2964/3 2965/2, 2965/5, 3009, 3011/1, 3011/2, w obr. ewid. Łomnica-Zdrój, gmina Piwniczna-Zdrój
1.4 Zadanie Nr I.4 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Zdrojowa.
1. Zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej ul. Zdrojowa
1.1. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez KR- Instal, Kraków tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I4_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany ul. Zdrojowa
- Załącznik nr 4 do CZ_I_Zad_I4_Załącznik nr 2 - Informacja o trybie zatwierdzania projektu ul. Zdrojowa
Zakres robót obejmuje:
a) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm – długość 88,55 m,
b) studnie betonowe DN 1000 mm – 4szt.
na działkach nr 1406, 1856 obr. Piwniczna-Zdrój.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
I.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
I.6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
I.7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót
I.8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadza-nia ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
CZEŚĆ 2
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 2 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura wodno-kanalizacyjna
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z realizacją następujących zadań opisanych w poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁUGOŚĆ SIECI [m]
Część Nr II Budowa sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową oraz budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
II.1 Budowa sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Krakowska. -1235,50
II.2 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna-Zdrój ul. Krakowska.
235,00
1.1.Zakres robót obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przejściem pod linią kolejową i drogą krajową oraz budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piwniczna - Zdrój, ul. Krakowska
1.1.1 zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę KONCEPT, Rzeszów tj:
- Załącznik nr 4 do_Cz_II_załącznik nr 3 -Projekt techniczny - ul. Krakowska
- Załącznik nr 4 do CZ_II_Zad_II1_Załącznik nr 2 -Projekt budowlany PKP ul. Krakowska
- Załącznik nr 4 do CZ_II_Załącznik nr 1 - Projekt budowlany ul. Krakowska
Zakres robót obejmuje :
a) sieć wodociągowa o średnicy 110 mm o długości 1 153,5 m,
b) sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 63 mm o długości 100 m,
c) przewiert sterowany o średnicy 160 mm o długości 36,60 m,
d) sieć kanalizacji sanitarnej o średnicy 200 mm o długości 235 m,
e) studnie betonowe o średnicy 1000 mm – 10 szt.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót -
8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
CZEŚĆ 3
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 3 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój - infrastruktura wodna
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania opisanego w poniższej tabeli nr 1 w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową).
Tabela nr 1
Lp. NAZWA ZADANIA SZACOWANA DŁUGOŚĆ SIECI [m]
Część Nr III Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój.
4382,00 m
1.1 Zakres robót obejmuje przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój ( szacowana długość sieci [m] - 4382,00 m) wraz z przepięciem wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych.- zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez F-Projekt, Nowy Sącz tj.:
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 1 - Projekt architektoniczno-budowlany droga krajowa - Łomnica-Zdrój
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 2 - Projekt techniczny droga krajowa - Łomnica-Zdrój
- -Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 3 - Projekt techniczny cz.1 Łomnica-Zdrój
- Załącznik nr 4 do CZ_III_załącznik nr 4 - Projekt techniczny cz.2 - Łomnica-Zdrój
Zakres robót obejmuje:
Wykonanie sieci wodociągowej w zakresie przedstawionym w załączniku Nr 3 Projekt techniczny cz.1 - str. 24 CZĘŚĆ RYSUNKOWA PROJEKTU TECHNICZNEGO - arkusz mapowy od arkusza nr 1 do arkusza nr 4 do miejsca oznaczonego różową linią zakres opracowania na arkuszu Nr 4.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ
5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne
6 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.
7,.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót -
8.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
CZEŚĆ 4
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 4 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura drogowa
1. Zakres obejmuje
Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
1.2.1.Zakres robót obejmuje: -
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- część IV infrastruktura drogowa- obejmująca:
1.Modernizacja drogi do osiedla Wargulce w Łomnicy-Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.1 droga Łomnica-Zdrój Wargulce
2. Modernizacja drogi do osiedla Hanuszów w Piwnicznej-Zdroju – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz .IV nr 1. 2 droga Piwniczna-Zdrój Hanuszów
3. Modernizacja drogi do osiedla Żariki w Zubrzyku - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.3 droga Zubrzyk- Żariki
4. Modernizacja drogi do osiedla Zaczerczyk przez skład drewna w Piwnicznej- Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.4 droga Zaczerczyk przez skłąd drewna
5. Modernizacja drogi osiedle Śmigowskie w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.5 droga Śmigowskiego
6. Modernizacja drogi osiedle Pola-Bziniaki w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1. 6 droga Pola-Bziniaki
7. Modernizacja drogi osiedlu Młodów- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.7 droga Młodów
8. Modernizacja drogi osiedle Franczaki w Łomnica- Zdrój - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.8 droga Łomnica Zdrój Franczaki
9. Modernizacja drogi osiedle Latawcowa w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.9 droga Latawcowa
10. Modernizacja drogi osiedle Głębokie nad Źródełkiem- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.10 droga Głębokie nad Źródełkiem
11. Modernizacja drogi osiedle Głębokie do Kuca- zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.11 droga Głębokie do Kuca
12. Modernizacja drogi osiedle Głębokie do Kuliga - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1.12 droga Głebokie do Kuliga
13. Modernizacja drogi osiedle Błankowa w Piwnicznej -Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz.IV nr 1. 13 droga Błankowa
14. Montaż barier energochłonnych N2W3A -według wskazań Inwestora -obręb Gmina Piwniczna -Zdrój - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Cz. IV nr 1.14 bariery energochłonne
1.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.1
1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3.2 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.3.3 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a pracach modernizacyjnych i przy montaży drogowskazy zgodnie z zatwierdzonym Stałym Projektem Organizacji Ruchu
2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań
4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.
11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-ne
d) roboty w zakresie nawierzchni dróg
e) roboty drogowe
f) roboty związane z oznakowaniem drogowym
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 .Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45111200 - 0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220- 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140 - 2 Roboty drogowe
45100000 –8 Przygotowanie terenu pod budowę
71355000 - 1 Usługi pomiarowe
34928300-1- Bariery ochronne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71355000-1 - Usługi pomiarowe
34928300-1 - Bariery ochronne
CZEŚĆ 5
Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Cześć 5 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura mostowa-
1. Zakres obejmuje
Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
1.2.1.Zakres robót obejmuje: -
Część 5 - Modernizacja infrastruktury drogowej, mostowej oraz infrastruktury wodno- kanalizacyjnej na terenie miasta i gminy Piwniczna -Zdrój- infrastruktura mostowa-
obejmująca:
1.Budowa mostu w trybie zaprojektuj i wybuduj -Kokuszka osiedle Roztoki - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Cz. V nr 1. 1 PFU Most Kokuszka- Roztoki
2.Budowa mostu w trybie zaprojektuj i wybuduj -Łomnica, osiedle Snice - zgodnie z Załączniki nr 4 em do Cz. V nr 1.2 PFU Łomnica Zdrój, osiedle Snice
3.Budowa mostu na potoku Rogacz osiedle Podbukowiec – zgodnie z:
Załącznikiem nr 4 do cz. V nr 3.1 Projekt Budowlany (PT) Most Podbukowiec,
Załącznikiem nr 4 do Cz. V nr 3.2 Projekt Budowlany (PZT i PAB) Most Podbukowiec
Załącznikiem nr 4 do Cz.V nr 3.3 Projekt Wykonawczy Most Podbukowiec
1.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.1
1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3.2 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.
1.3.3 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a pracach modernizacyjnych i przy montaży drogowskazy zgodnie z zatwierdzonym Stałym Projektem Organizacji Ruchu
2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami
3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań
4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne
9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.
11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2023 r., poz. 1465 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty ziemne
b) roboty związane z przebudową i nawierzchnią
c) roboty związane montażem barier drogowych
d) roboty konstrukcyjne
e) roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej
f) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, dróg, wyrównywanie terenu
j) roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie
2 .Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
3. kod CPV
Nazwy i kody CPV:
45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45200000–9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu
45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
71355000-1 Usługi pomiarowe
71320000-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania