Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu
przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu
przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6690c969-743b-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy programów/projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Azylu, Migracji i Integracji (FAMI), projekt nr 15/10-2019/OG-FAMI pt.: „I3 - INFRASTRUKTURA, INNOWACJE, INFORMACJA. Projekt Wojewody Małopolskiego dedykowany obywatelom państw trzecich”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.malopolska.uw.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. Wykonawca
składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal/). Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia oferty oraz oświadczeń i dokumentów został określony w pkt 13 swz. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców zostały określone w pkt 7 swz.
Adres strony internetowej: http://www.malopolska.uw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt 24 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WL-IV.272.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Roboty rozbiórkowe w zakresie istniejących elementów stałych wyposażenia pomieszczeń, istniejących warstw podłogowych i wykończenia podłóg, istniejących ścian działowych na konstrukcji drewnianej/stalowej, demontaże elementów zbędnego wyposażenia i wystroju, demontaże istniejących instalacji sanitarnych, elektrycznych, częściowo teletechnicznych,
2) Prace wykończeniowe i renowacyjne budowlane, montażowe oraz wyposażenie w zakresie wystroju wnętrz w pełny system mebli biurowych, mebli do sali konferencyjnej i pokoju socjalnego wraz z wyposażeniem AGD i innych dodatków zgodnie z zestawieniami ujętymi w dokumentacji, w rolety wewnętrzne, oznaczenie pomieszczeń, stanowisk wraz z umieszczeniem na wyposażeniu naklejek o współfinansowaniu realizacji zadania inwestycyjnego,
3) Prace instalacyjne sanitarne - wymiana instalacji c.o., modernizacja instalacji wentylacji grawitacyjnej, wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń, wymiana instalacji wod-kan. w pomieszczeniu socjalnym,
4) Prace instalacyjne elektryczne – oświetlenia, gniazd, instalacje okablowania strukturalnego, wbudowanie podtynkowe istniejącego okablowania strukturalnego, rozbudowa instalacji SKD, CCTV, instalacje pętli indukcyjnych i SSP w archiwum.
5) Prace kompleksowe wykonywane będą w starej części budynku na I piętrze na powierzchni użytkowej około 150 m2 i obejmują pomieszczenia o numerach 116, 117, 133, 134, 135, 136, korytarz oraz pojedyncze elementy robót w pomieszczeniach o numerach 111A, 113, 115, 7, 011 również znajdujące się w starej części budynku.
6) Po zrealizowaniu inwestycji Wykonawca ma obowiązek wymienić na istniejących trzech tablicach pamiątkowych naklejone liczby odnoszące się do wartości i wkładów finansowych zrealizowanych prac budowlanych i wyposażenia. Szczegóły dotyczące zmienianych treści zostaną uzgodnione z Zamawiającym w trakcie realizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39134000-0 - Meble komputerowe
39151000-5 - Meble różne
39151300-8 - Meble modułowe
39153000-9 - Meble konferencyjne
39157000-7 - Części mebli
39516000-2 - Wyroby meblarskie
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace (minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia:
a) budowlane, wydane na podstawie ustawy PB, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, uprawniające co najmniej do kierowania robotami b, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego,
b) budowlane, wydane na podstawie ustawy PB, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające co najmniej do kierowania robotami b., wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego,
c) wydane na podstawie ustawy PB, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające co najmniej do kierowania robotami, wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego,
d) budowlane, wydane na podstawie ustawy PB, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające co najmniej do kierowania robotami b., wraz z aktualnym wpisem na listę właściwego samorządu zawodowego.
Wymaga się, aby osoby wskazane powyżej spełniały wymagania określone w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece na zabytkami, tj. posiadały praktykę polegającą na braniu udziału w robotach b. prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury przez co najmniej 18 m-cy.
- Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy PB oraz wymaganej praktyki w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy O ochronie zabytków i opiece na zabytkami, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa oraz wymaganą praktykę w robotach b. prowadzonych przy zabytkach nieruchomych odbytą na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich EFTA - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
- Na uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w danej specjalności co najmniej do kierowania robotami b. wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa sprzed wprowadzenia aktualnie obowiązującej ustawy PB mogą składać się uprawnienia osób posiadających specjalności uzupełniające się lub uprawnienia co najmniej do kierowania robotami b. odpowiadające zakresowi prac objętych zamówieniem, właściwe dla budynku, w którym realizowane będą roboty.
Budynek posiada kubaturę 16 060,00 m3.
2) doświadczenie w realizacji prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych, w tym wykonali (w okresie ostatnich 5 l. przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 robotę (obejmującą co najmniej prace ogólnobudowlane i instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych
i teletechnicznych) o wartości brutto min. 800 000 zł., polegającą na budowie budynku lub przebudowie lub remoncie „czynnego budynku” (budynek w trakcie użytkowania i eksploatacji, co wpływa na organizację robót b). Pojęcia: budowa, przebudowa, remont, należy definiować zgodnie z art. 3 ustawy PB.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wraz z formularzem oferty oraz pełnomocnictwem do reprezentowania w postępowaniu (por. pkt 6.1 swz), Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do swz.
2) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.
II. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - następujących, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających
brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/ach, o którym/ych mowa w pkt 6.1.3), 6.1.5) i 6.7.3) swz, składanym/ych na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy – w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.3 swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wraz z formularzem oferty oraz pełnomocnictwem do reprezentowania w postępowaniu (por. pkt 6.1 swz), Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do swz.
2) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (patrz pkt 3).
3) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do swz.
4) JEŻELI DOTYCZY - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.
II. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - następujących, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymienione w wykazie, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 5.1.1) swz.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
UWAGA! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, składany „wykaz robót” dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Więcej informcji dotyczących sposobu przygotowania i złożenia ofert zawiera pkt 13 swz.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15