Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c8a0351-8ae7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001723/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie – 2 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl,https://www.bip.malopolska.pl/umjordanow, https://jordanow.pl,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.4) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5) Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 14 do niniejszej SWZ.2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 3. Zalecenia: 1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − .zip − .7Z 3) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. 4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB, 5) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, 6) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym, 7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty, 9) jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 4. Za datę przekazania oferty oraz wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Mickiewicza – ul. 3 Maja w Jordanowie”:1) obejmująca:a) ułożenie rurociągów 4271 m: PE 160 mm – 881,5mPE 110 mm – 2938,5 mPE 63 mm - 451 mb) hydranty przeciwpożarowe 80-100 mm- 23 szt.c) zasuwy żeliwne z obudową i skrzynką 50-150 m - 26 szt.d) przejścia pod ciekami (rury ochr. Dn 200 i 300 mm) - 5 (razem długość: 73m)e) komora z reduktorem ciśnienia - 1 kpl f) roboty ziemne, odtworzenie nawierzchni dróg g) pełną obsługę geodezyjną2) dokumentacja projektowa przedstawia całość zamierzenia budowlanego. Zamówienie stanowi kontynuację rozpoczętego w 2018 r. zadania zrealizowanego w zakresie Rurociągu A do istniejącej zasuwy na działce nr ewid. 3411/11 oraz przejścia pod drogą krajową DK 28 w km 56+930 (wg odrębnego opracowania). Zakres zamówienia określony przedmiarem dotyczy rozbudowy sieci wodociągowej: Rurociąg A – działka nr ewid. 3411/11 od istniejącej zasuwy w kierunku Rurociągu B oraz pozostałe rurociągi B-L, co ujmuje przedmiar robót3) Ze względu na zmiany zagospodarowania terenu działek 1635 i 1631/5, przez które przebiega sieć wodociągowa (wykonanie nasypów wyrównawczych z materiału skalnego), wykonawca uwzględni wykonanie sieci wodociągowej metodą przewiertu kierowanego w gruncie rodzimym (pod nasypami) na ww. odcinkach sieci w zamian za roboty metodą wykopu uwzględnione w kosztorysie pomocniczym. Zmiana ta powinna uwzględniać kompensację wszystkich prac towarzyszących pracom wykopowym tj. zabezpieczenie skarp, wykonanie obsypek, przywrócenie do stanu pierwotnego nieruchomości, itp. Przewód wodociągowy PE110 należy wykonać w rurze ochronnej PE160 na całej długości odcinków lub wykonać wodociąg rurami dwuwarstwowymi typu RC lub też rurami trójwarstwowymi typu TS bez konieczności zastosowania rury ochronnej. Odcinki sieci do wykonania przewiertem zostały przedstawione w załącznikach graficznych. 4) zakres zamówienia (może być) uściślony do wysokości posiadanych środków finansowych po rozstrzygnięciu postępowania5) minimalny zakres: pełna realizacja w zakresie ułożenia rurociągów PE 160 mm i PE 110 mm (zmniejszenie o pełną realizację w zakresie ułożenia rurociągów PE 63 mm) Dopuszcza się zmianę zakresu inwestycji, przy dotrzymaniu obowiązku poinformowania o tym fakcie Prezesa Rady Ministrów – za pośrednictwem wojewody w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmiany wraz ze wskazaniem uzasadnienia do tej zmiany, w tym w szczególności uzasadnienia braku możliwości realizacji zadania w pełnym zakresie wskazanym w pierwotnym wniosku (wskazanym w postępowaniu).6) zakres zamówienia uściślony w umowie może zostać zwiększony do wysokości środków posiadanych (pozyskanych) przez Zamawiającego w okresie realizacji zadania – aneksem do umowy – do pełnego zakresu określonego przedmiarem robót w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, co jest tożsame z pełnym zakresem robót określonym w ofercie złożonej przez Wykonawcę.7) z uwagi na zmianę właścicieli oraz podział geodezyjny działek i sposób ich zagospodarowania przewiduje się zmiany nieistotne8) rozbudowa sieci wodociągowej na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.9) Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna. 11) UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 12) Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności: -obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, - ustanowienie kierownika budowy, - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, - zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, -na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, - uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -dokonanie monitoringu sieci przed odbiorem - uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, - doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, - przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości , - ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., - ubezpieczenie budowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 214 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem osobno w każdej części zamówienia:a. Cena - 60 %,b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,3. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:1) Kryterium cena: C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena C min – cena ofert najtańszej Cr – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pktb) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pktc) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pktMinimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowegoZaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą (w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:P = C + GP – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriachC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cenaG - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy ocenie ofert w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie Zamawiający będzie kierował się kryteriami przedstawionymi poniżej:2. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem osobno w każdej części zamówienia:a. Cena - 60 %,b. Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia – 40 %,3. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:1) Kryterium cena: C = (Cmin/Cr )* 100 pkt * 60 % C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w ramach kryterium cena C min – cena ofert najtańszej Cr – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny.Maksymalna liczba punktów – 60 pkt.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.2) Długość okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia-40%Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji w formularzu oferty.Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1%=1pkt) w zakresie kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym:a) Oferta z 60 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 0 pktb) Oferta z 72 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 20 pktc) Oferta z 120 miesięcznym okresem gwarancji otrzyma 40 pktMinimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Maksymalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy nie może być dłuższy niż 120 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowegoZaoferowanie dłuższego okresu gwarancji na wykonany przedmiot umowy W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym okresu gwarancji, nie otrzyma punktów w nn. kryterium, a Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres jest okresem minimalnym i wynosi 60 miesięcy.W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy krótszy niż 60 miesięcy wówczas Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ.4. Oferta, która otrzyma największą, łączną liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą (w każdej z dwóch części zamówienia oddzielnie). Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:P = C + GP – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriachC – liczba punktów uzyskanych w kryterium cenaG - liczba punktów uzyskanych w kryterium długość okresu gwarancji4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Kolejowej w Jordanowie”,1) obejmująca:a) montaż rurociągu PE 160 mm - 632,70 mb) przepięcie istniejących przyłączyc) wyłączenie z eksploatacji istniejącej siecid) hydranty przeciwpożarowe podziemne dn 80 – 5 kpl.e) armatura: zasuwy sieciowe z obudową, trójnikf) roboty ziemneg) pełna odbudowa chodnika wraz z krawężnikiem i obrzeżem – 1160,00 m2h) pełna obsługa geodezyjna 2) przebudowa sieci wodociągowej na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia3) roboty będą prowadzone w pasie drogi powiatowej 1669K. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca musi uzyskać protokolarne przekazanie pasa drogowego oraz sporządzić i uzyskać zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót,4) Wykonawca musi spełnić warunki zapisane w protokole z dodatkowej narady dot. infrastruktury Orange Polska oraz TAURON DYSTRYBUCJA S.A. - w tym wystąpić z wnioskiem o realizację nadzoru właścicielskiego, wykonawca robót budowlanych musi ściśle współpracować z archeologiem nadzorującym roboty ziemne.5) Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna. 7) UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 9) Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności: -obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, - ustanowienie kierownika budowy, - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, - zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, -na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, -uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -dokonanie monitoringu sieci przed odbiorem -uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, -przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości , -ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., -ubezpieczenie budowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71300000-1 - Usługi inżynieryjne