Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa instalacji dystrybucji tlenu Oddziału obserwacjo – zakaźnego hepatologii w związku z COVID- 19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR I W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital1.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa instalacji dystrybucji tlenu Oddziału obserwacjo – zakaźnego hepatologii w związku z COVID- 19
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbcefa6a-0299-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
prowadzonego postępowania www.szpital1.bytom.pl/BIP
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital1.bytom.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem
portal.smartpzp.pl pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/szpital1bytom .W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane
są w formie elektronicznej za pośrednictwem portal.smartpzp.pl .Za datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem portal.smartpzp.pl. Aktualna data i godzina, zsynchronizowana jest z Głównym
Urzędem Miar ,wyświetlana się w prawym górnym rogu otwartego okna aplikacji Platformy.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem
portal.smartpzp.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
portal.smartpzp.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na portal.smartpzp.pl przesłanych przez
zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu
SPAM.Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy
https://portal.smartpzp.pl/szpital1bytom/elearning Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu
przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego
uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego
służącego do autentykacji i podpisu.Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem
spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne
(dostawcy podpisu kwalifikowanego)Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i
późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest
używanie najnowszych wersji przeglądarek system operacyjny Windows 7 i późniejszeb)
Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i
Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web oprogramowanie SzafirHost w
systemie operacyjnym. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę
Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/16/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa instalacji dystrybucji tlenu Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego i Hepatologii, która wyeliminuje konieczność stosowania butli tlenowych przy łóżkach szpitalnych oraz zapewni stabilne i bezpieczne zaopatrzenie w tlen 44 łóżek szpitalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dysponuje opłaconą polisą potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500.000 zł obejmującą zakres związany z przedmiotem zamówienia na czas trwania umowy.
• zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z PN-EN 13485 Wyroby Medyczne
b) Wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z PN-EN 7396-1 Systemy rurociągowe do gazów medycznych i próżni. Część 1: Systemy rurociągowe do sprężonych gazów medycznych i próżni.
c) Referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie prac związanych z modernizacją instalacji gazów medycznych przeprowadzanych w jednostkach użyteczności publicznej o wartości prac min. 150.000,00 zł brutto tj. wartość jednej inwestycji – min. 1 sztuka
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital1bytom.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni