Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń na parterze budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-27/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń na parterze budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-27/22
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1dd70f-f6b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012090/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej (część parteru i I piętro budynku)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-27/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych dotyczących pomieszczeń pierwszego piętra i części pomieszczeń parteru budynku szpitalnego nr 102 Szpitala Klinicznego im. dr J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, celem modernizacji i dostosowania obiektu do przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz innych obowiązujących przepisów i norm.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona, m.in.:
2.1. Wewnętrzne prace budowlano-instalacyjne, dostosowawcze pomieszczeń, w tym:
2.1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe (rozbiórka części ścianek działowych, skucie tynków i okładzin ściennych, demontaż posadzek, rozkucie otworów drzwiowych celem ich powiększenia.
2.1.2. Roboty ogólnobudowlane (roboty betonowe, roboty murowe /ścianki z bloczków, ścianki z płyt kartonowo-gipsowych, sufity podwieszane, przemurowania nadproży, wykonanie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej/, okładziny ścian z płytek, roboty posadzkarskie /wykładzina PCV z wywinięciem na ścianę, terakota/, udrożnienie wentylacji grawitacyjnej, ścianki systemowe, roboty malarskie ścian i sufitów, zakup i montaż wyposażenia /odbojnice, pochwyty, narożniki, itp./).
2.1.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: częściowy demontaż stolarki okiennej; częściowy demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej; dostawa i montaż stolarki okiennej z szybą bezpieczną 4 mm+folia+16 argon+4 mm, współczynnik przenikania ciepła dla szyby: 1 (wg projektu); dostawa i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej aluminiowej (wg. projektu); wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ościeżach.
2.1.4. Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne (demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej z przyborami, montaż nowych pionowych i poziomych rurociągów wody zimnej i cwu z rur PP Stabi, oraz rurociągów kanalizacyjnych PCV (piony, podejścia), montaż armatury, roboty izolacyjne, montaż przyborów /m.in. umywalki, muszle ustępowe, brodziki, kabiny prysznicowe, zlewozmywaki/).
2.1.5. Wykonanie nowej instalacji hydrantowej z próbą ciśnienia.
2.1.6. Roboty instalacyjne elektryczne, w tym: demontaż rozdzielni głównej istniejącej (pod schodami – parter), istniejących tablic elektrycznych oraz istniejącego osprzętu elektrycznego; wykonanie nowej rozdzielni głównej w budynku wraz z zasilaniem, wykonanie tablic piętrowych, wykonanie WLZ, oprzewodowania, montaż osprzętu elektrycznego oraz wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych z zakresu ochrony przeciwporażeniowej.
2.1.7 Roboty instalacyjne niskoprądowe, w tym: wykonanie instalacji ppoż., sterowania oddymianiem i DSO, wykonanie okablowania strukturalnego, instalacji systemu kontroli dostępu, wykonanie instalacji CCTV oraz instalacji wideofonowej, wykonanie instalacji systemu przywoławczego, wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych przedodbiorowych.
2.1.8. Wykonanie prób i odbiorów.
2.2. Zewnętrzne prace budowlane, w tym: częściowa naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji po wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie nowego komina wentylacyjnego; naprawa zadaszenia nad wejściem bocznym budynku.
2.3. Wywóz i utylizacja gruzu, drewna i szkła.
2.4. Uprzątniecie terenu po wykonanych pracach.
2.5. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót.
2.6. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. Dokumentacja powykonawcza będzie spójna i skoordynowana we wszystkich branżach oraz opracowana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
3. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o wyciąg z dokumentacji projektowej autorstwa Biura Projektowego Piotr Wolarek z siedzibą w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń budynku nr 102 do wymagań ochrony przeciwpożarowej, przedmiar robót oraz wymagania Zamawiającego określone niniejszą SWZ, w tym w szczególności określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedno zamówienie na roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty budowlane i instalacyjne dotyczące budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu obiektu kubaturowego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 1 mln zł.
Wartość jednego zamówienia na roboty budowlane to wartość wskazana w umowie zawartej przez Wykonawcę z Inwestorem/Zamawiającym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 25.07.2022r.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo Zamawiający określił w paragrafie 21 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 07 lipca 2022r., o godz. 12:00.
Ponad dokumenty i oświadczenia określone powyżej w ogłoszeniu, Wykonawca składa: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Wykaz robót budowlanych, Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), Kosztorys/y inwestorski/e, potwierdzenie złożenia wadium