Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzozie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyGMINA BRZOZIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00078832
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50

1.5.2.) Miejscowość: Brzozie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564912910

1.5.8.) Numer faksu: 564912911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56990fb4-9eba-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gm.brzozie.rbip.mojregion.info/ctargory/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę zakupową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy zakupowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ , znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy).
2. Złożenie oferty poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy zakupowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki, w zakładce inne.
4.Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo náměstí 52/33, CZ - 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222 139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
5. Opis złożenia oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej oraz potwierdzenia złożenia oferty, zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy zakupowej w skróconej instrukcji dla Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzozie, REGON: 811118402, NIP: 874-168-46-39,87-313 Brzozie 50 woj. kujawsko-pomorskie tel: 56 49 129 10 , fax: 56 49 129 11;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Brzozie jest Pan Marcjan Biegaj, z którym ma Pan/Pani prawo skontaktować się pod adresem email:iod@brzozie.pl ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Modernizacja i budowa dróg gminnych na terenie Gminy Brzozie odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część/zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 080319C Sugajno – gr, gminy – Sugajenko od km 0+000,0 do km 0+999,0
Przedsięwzięcie polega na przebudowie istniejącej drogi gminnej, klasy L, na odcinku o długości 999,0 m. W wyniku inwestycji droga nie zmieni swojej kategorii ani klasy technicznej. Nie przewiduje się również zwiększenia natężenia ruchu drogowego oraz zmiany struktury ruchu. Początek kilometrarza (km 0+000) założono na przecięciu osi drogi gminnej z krawędzią drogą powiatową nr 1809C Brzozie – Sugajno – gr.woj. [Mroczno].
Na większości odcinka wprowadzono niewielkie korekty przebiegu drogi w planie. Największe zmiany w przebiegu drogi zaprojektowano w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1809C oraz początkowym odcinku przebudowy.
Zaprojektowano nawierzchnię drogi z betonu asfaltowego. Szerokość jezdni 4,5 m z mijankami. Szerokość jezdni na długości mijanki: 5,0 m. W obszarze łuku poziomego jezdnię poszerzono do 5,0m.
Lokalizacja mijanek:
- od km 0+665,0 do km 0+690,0 – strona lewa.
Trasa drogi składa się z odcinków prostych połączonych łukami poziomymi (w przypadku dużego kąta zwrotu trasy) poprzedzonych prostymi przejściowymi o długości 30,0m (w przypadku zmiany pochylenia lub szerokości jezdni).
Na skrzyżowaniu z drogą powiatową zastosowano wyokrąglenie krawędzi jezdni łukami kołowymi o promieniach 8,0m i 15,0 m.
Zjazdy do posesji i na pola zaprojektowano o nawierzchni bitumicznej. Wyokrąglenie krawędzi zjazdów indywidualnych łukiem o promieniu R=3,0m.
Zaprojektowano pobocza umocnione kruszywem łamanym szer. 0,75m. Pochylenie poprzeczne poboczy przy przekroju daszkowym jezdni wynosi 8%, przy pochyleniu jednostronnym- pochylenie pobocza zgodne z pochyleniem jezdni oraz 3% większe niż pochylenie jezdni po stronie przeciwnej.
Na odcinku:
- str. P od km 0+005,0 do km 0+150,0
zaprojektowano umocnienie skarp płytami ażurowymi 0,60x0,40x0,10 m.
KONSTRUKCJA:
JEZDNIA (OD KM 0+000 DO KM 0+050):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 25 cm,
- warstwa odsączająca z piasku 0/2mm grub. 10 cm

JEZDNIA (W MIEJSCACH ISTNIEJĄCEJ PODBUDOWY):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 8 cm,
- wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy (dodatek do profilowania – średn. grub. 9 cm kruszywa łamanego 0/31,5mm)
JEZDNIA (W MIEJSCACH POSZERZEŃ):
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 5 cm,
- górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 8 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 20 cm,
- warstwa odsączająca z piasku 0/2mm grub. 10 cm
ZJAZDY O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 20 cm,
- warstwa odsączająca z piasku 0/2mm grub. 10 cm
Umocnienie pobocza gruntowego: kruszywo łamane 0/31,5mm grub. 15 cm.

Uwaga!
Wykonawca co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem robót, w terminie uzgodnionym z Zamawiający wykona odcinek próbny.
Odcinek próbny obejmujący wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grub. 20 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grub. 5 cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm.
Powierzchnia odcinka próbnego 110,0 m2. Odcinek próbny zlokalizowany w miejscu wskazanym przez Inwestora , w odległości do 0,5 km od terenu Inwestycji. Odcinek próbny pozostaje własnością Gminy Brzozie.
Szczegółowy opis części/ zadania zawarty został w załączniku do SWZ nr 9 - dokumentacja projektowa do części nr 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o kryteria oceny opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustaloną punktacją do 100 (100% = 100pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiacach - oferowany okres gwarancji nie może być krutszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część/zadanie nr 2 : Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Wielki Głęboczek na dz. nr 362
Podstawowym celem projektowanej przebudowy drogi wewnętrznej jest wykonanie konstrukcji jezdni dostosowanej do odciążenia od ruchu, poprawa parametrów geometrycznych drogi poprzez poszerzenie jezdni oraz zapewnienie właściwego odwodnienia drogi poprzez wykonanie normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych.
Zaprojektowano nawierzchnię drogi o szerokości 6 m oraz spadki poprzeczne – daszkowe do 2 %. Jezdnia z kostki brukowej grub. 8 cm. Na podbudowie z kruszywa łamanego stab. mechanicznie grub. 20 cm. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm, wysokość – 1 na ławie betonowej z oporem C12/15
Zaprojektowano zjazdy indywidualne o szerokości dopasowanej do istniejących bram i furtek. Część zjazdów połączona ze zjazdami sąsiadującymi oraz dojściami do posesji. Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej o grub. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o grub. 15 cm stab. Mechanicznie. Zjazdy wykonać w obrzeżach betonowych 8x30 na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionej na podsypce cementowo-piaskowej. Od strony jezdni i bramy wjazdowej krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm wysokości +/-0 i + 3 cm.
KONSTRUKCJA
JEZDNIA:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej gru. 8 cm
- warstwa podsypki cementowo – piaskowej, 1:4 o grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 20 cm
ZJAZDY:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej gru. 8 cm
- warstwa podsypki cementowo – piaskowej, 1:4 o grub. 3 cm
- podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie frakcji 0/31,5 o grub. 15 cm
Szczegółowy opis część zadania zawarty został w załączniku do SWZ nr 10 – dokumentacja projektowa do części nr 2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o kryteria oceny opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustaloną punktacją do 100 (100% = 100pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiacach - oferowany okres gwarancji nie może być krutszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część/ zadanie nr 3: Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych zlokalizowanych na działkach nr 363/15 i 539 w msc. Brzozie
Do celów projektowych podzielono zakres przebudowy na dwa odcinki:
- odc. A-B o dł. 220,0 m. Początek odcinka założono na krawędzi drogi o nawierzchni bitumicznej.
- odc. C-D o dł. 153,0 m. Początek odcinka założono na krawędzi jezdni odcinka A-B.
Zaprojektowano nawierzchnię dróg z kostki betonowej ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym. Szerokość jezdni: odc. A-B – 5,5 m, odc. C-D – 4,5 m.
Na odcinku A-B, po stronie lewej, zaprojektowano chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,0m.
Zaprojektowano zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej. Na zjazdach publicznych zaprojektowano wyokrąglenie krawędzi jezdni łukami kołowymi o promieniu R=5,0m, na zjazdach indywidualnych zaprojektowano wyokrąglenie krawędzi jezdni łukami kołowymi o promieniu R=3,0m. W przypadku zjazdów przez chodnik zaprojektowano skosy zjazdowe 1:1
KONSTRUKCJA:
JEZDNIA:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 grub. 23cm,
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.
ZJAZDY:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 grub. 15cm,
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.
CHODNIKI:
- nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 5 cm,
- podbudowa z betonu C8/10 grub. 10 cm,
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.

Obramowanie jezdni: krawężniki betonowe o wymiarach 15x22cm, 15x30cm oraz oporniki 12x25 cm na ławach z betonu C12/15.
Obramowanie chodników i zjazdów: obrzeże betonowe 8x30 cm na ławach z betonu C12/15.
Pod ławami betonowymi zaprojektowano warstwę odsączającą grub. 10 cm.
Szczegółowy opis części/ zadania zawarty został w załączniku do SWZ nr 11 – dokumentacja projektowa do części nr 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o kryteria oceny opisane w rozdziale XXIII SWZ i ustaloną punktacją do 100 (100% = 100pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiacach - oferowany okres gwarancji nie może być krutszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Zaoferowany okres gwarancji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) warunek dotyczy części nr 1: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy o nawierzchni utwardzonej o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.
b) warunek dotyczy części nr 2: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy o nawierzchni utwardzonej o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.
c) warunek dotyczy części nr 3: wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach jednego zamówienia (umowy) polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub ulicy o nawierzchni utwardzonej o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto, poparte dokumentem, że robota ta wykonana była należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust.1 ustawy Pzp – załącznik do SWZ nr 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Powyższe oświadczenia należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym;
b) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; - wypełniony załącznik do SWZ nr 6. Wykaz należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz.
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby reprezentującej podmiot udostępniający zasoby. W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz;
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby reprezentującej podmiot udostępniający zasoby;
4) Tajemnica przedsiębiorstwa.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa).
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 PZP .
5) Wypełniony kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Uwaga: Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy składający ofertę wspólnie (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę ze środków własnych Gminy w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1. Zaliczka zostanie wypłacona po podpisaniu umowy na wskazane przez Wykonawcę konto w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
2.. Zamawiający oświadcza, że inwestycja będzie finansowana ze środków Zamawiającego w części nie objętej dofinansowaniem z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W szczególności niniejszy punkt dotyczy zaliczek wypłacanych przed odbiorem końcowym inwestycji.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian umowy zawarty został w § 20 wzoru umowy - załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzozie: Budowa ekologicznej świetlicy w Jajkowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzozie: Stacja Uzdatniania Wody
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2022 roku.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa skateparku w Zakrzewie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI