Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżewo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-22
  • ZamawiającyGmina Jeżewo
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00400095
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecka 12

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523318025

1.5.8.) Numer faksu: 525228149

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jezewo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezewo.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1486757b-3ac1-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951078

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy pzp Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512KB/S
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GH lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) włączona obsługa JawaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu miar.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc., docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: sekretariat@jezewo.eu
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951078

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRiB.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w Jeżewie w celu zapewnienia dobrego stanu środowiska poprzez właściwe oczyszczanie ścieków, jakie teraz i w przyszłości będą doprowadzane.
Gminna oczyszczalnia ścieków w Jeżewie zlokalizowana jest w miejscowości Jeżewo ul. Łąkowa 2, działka nr 58/11, obręb Jeżewo, gmina Jeżewo, powiat świecki, woj. kujawsko - pomorskie. Modernizacja oczyszczalni będąca przedmiotem inwestycji zawiera się na powyższej działce w granicach istniejącego obecnie ogrodzenia o powierzchni terenu wynoszącej ok. 0,8969 ha. Oczyszczalnię wybudowano na praktycznie dziewiczym terenie i w 2003 r. oddano do eksploatacji.
Na terenie oczyszczalni ścieków w Jeżewie obecnie występują następujące obiekty:
- Przepompownia ścieków z kanalizacji – obiekt technologiczny obejmujący dwie studnie czerpalne i komorę zasuw,
- Budynek krat,
- Piaskownik pionowy,
- Reaktor pierwszy – obiekt obejmujący następujące składowe technologiczne:
• Komorę defosfatacji KDP
• komorę denitryfikacji KDN
• komorę nitryfikacji KN
• osadnik wtórny OW
• komorę recyrkulacji wewnętrznej KRW
• komorę recyrkulacji zewnętrznej KRZ
• komorę stabilizacji tlenowej osadu KTSO
- Stacja dmuchaw,
- Stacja odwadniania osadu - obie stacje zlokalizowane we wspólnym budynku,
- Budynek obsługi technicznej,
- Magazyn osadu odwodnionego,
- Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych,
- Wiata na sprzęt,
- Stacja zlewna ścieków dowożonych,
- Zbiornik ścieków dowożonych,
- Zbiornik retencyjny ścieków,
- Pompownia ścieków retencjonowanych,
- Zbiornik na gaz,
- Słupowa stacja transformatorowa,
- Maszt telekomunikacyjny.
Zakres modernizacji gminnej oczyszczalni ścieków w Jeżewie ma obejmować budowę drugiego reaktora o postaci technologicznej i budowlanej analogicznej jak istniejący reaktor pierwszy z uwzględnieniem niezbędnych działań zapewniających dostawę sprężonego powietrza do nowego reaktora oraz jego połączenie z istniejącymi obiektami, sieciami i systemem automatyki. W projektowanym układzie możliwa ma być eksploatacja obu reaktorów jednocześnie lub tylko jednego, dowolnego z nich.
W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziane są następujące działania:
• Reaktor pierwszy – przebudowa instalacji w istniejącym obiekcie
Modernizacja istniejącego reaktora obejmować będzie przebudowę instalacji sprężonego powietrza celem jej dostosowania do planowanego układu napowietrzania dwóch reaktorów z jednego, wspólnego źródła sprężonego powietrza (tj. stacji dmuchaw). W planowanym układzie występować będą dwa reaktory, a w każdym z nich dwie odrębnie napowietrzane komory (komora KN i komora KTSO), zatem łącznie występować będą (co najmniej) cztery komory o indywidualnym zróżnicowanym zapotrzebowaniu na sprężone powietrze dostarczane z jednego wspólnego źródła.
• Reaktor drugi - budowa nowego obiektu obejmującego następujące składowe technologiczne:
- komorę defosfatacji KDP
- komorę denitryfikacji KDN
- komorę nitryfikacji KN
- osadnik wtórny OW
- komorę recyrkulacji wewnętrznej KRW
- komorę recyrkulacji zewnętrznej KRZ
- komorę stabilizacji tlenowej osadu KTSO
Projektowany reaktor II pod względem zasadniczych wymiarów i ogólnego układu technologicznego będzie taki sam, jak istniejący reaktor I. Reaktor II będzie zatem miał postać żelbetowego zbiornika na planie koła o średnicy 19,00 m z wewnętrznymi ścianami wydzielającymi poszczególne składowe części tego obiektu: centralnie zlokalizowany osadnik wtórny OW o średnicy 8,00 m oraz zewnętrzny pierścień o średnicy wewnętrznej 8,60 m i szerokości 5,20 m. W tym pierścieniu znajdować się będą cztery promieniście przebiegające ściany wewnętrzne wydzielające: komorę defosfatacji KDP, komorę denitryfikacji KDN i komorę nitryfikacji KN oraz komorę tlenowej stabilizacji osadu KTSO.
W obrębie komory KTSO wydzielone zostaną kolejnymi ścianami dwie niewielkie komory dla pomp: komora recyrkulacji wewnętrznej KRW oraz komora recyrkulacji zewnętrznej KRZ.
Powyższe ściany wewnątrz reaktora będą ścianami konstrukcyjnie dostosowanymi do sytuacji jednostronnego naporu ścieków, który występować będzie w sytuacjach opróżnienia danej komory lub osadnika OW przy pozostawieniu ścieków w pozostałych komorach .
Głębokość całkowita reaktora w części stanowiącej zewnętrzny pierścień wynosić będzie 5,20 m, a nominalna głębokość czynna we wszystkich składowych komorach w tym pierścieniu wyniesie 4,50 m.
Zewnętrzna część zbiornika zostanie przykryta częściowo żelbetowym stropem i częściowo kratką pomostową. Cały zbiornik zostanie zagłębiony lub obsypany gruntem, którego poziom sięgać będzie ok. 0,2 m poniżej góry stropu od strony północnej i ok. 2,0 m od strony południowej. Nasypy od strony północnej sięgać będą aż do nasypów na podobnym poziomie przy reaktorze I. Zewnętrzna ściana reaktora II zostanie zaizolowana termicznie do poziomu głębokości przemarzania gruntu.
W obrębie osadnika wtórnego w reaktorze II głębokość całkowita wynosić będzie 4,80 m przy zewnętrznej ścianie osadnika i 4,95 m przy leju osadowym znajdującym się w centrum osadnika. Głębokość czynna osadnika w 2/3 promienia wyniesie 4,07 m. Lej osadowy będzie miał średnicę 2,00 m i głębokość 1,30 m. W leju osadzone zostaną cztery słupy podtrzymujące płytę centralną o średnicy 2,00 m. Nominalna wysokość części martwej w osadniku wyniesie 0,80 m. Część zbiornika tworząca osadnik OW będzie zbiornikiem otwartym.
Projektowany reaktor II zostanie posadowiony na rzędnych kilkanaście cm niższych niż istniejący reaktor I.
Objętości czynne komór znajdujących się w zewnętrznym pierścieniu będą następujące:
- komora defosfatacji KDP: 80 m3,
- komora denitryfikacji KDN: 150 m3,
- komora nitryfikacji KN: 635 m3,
- komora tlenowej stabilizacji osadu KTSO: 120 m3.
Komory KRW i KRZ będą mieć po ok. 2 m3 każda.
Najistotniejsze wyposażenie technologiczne reaktora II obejmować będzie:
- mieszadło zatapialne w komorze KDP o mocy znamionowej P2=1,5 kW,
- mieszadło zatapialne w komorze K1DN o mocy znamionowej P2=2,5 kW,
- zatapialna pompa recyrkulacji wewnętrznej o nominalnym wydatku 120 m3/h zainstalowana w komorze KRW,
- zatapialna pompa recyrkulacji zewnętrznej o nominalnym wydatku 55 m3/h zainstalowana w komorze KRZ,
- zatapialna pompa osadu nadmiernego o nominalnym wydatku 20 m3/h zainstalowana w komorze KRZ,
- zatapialna pompa osadu ustabilizowanego o nominalnym wydatku 20 m3/h zainstalowana w komorze KTSO,
- zatapialna pompa wód nadosadowych o nominalnym wydatku 20 m3/h podwieszona na lince w komorze KTSO,
- ruszt napowietrzający w komorze KN o maksymalnej wydajności tlenowej 80 kgO2/h przy dostawie powietrza nie większej niż 1050 Nm3/h,
- ruszt napowietrzający w komorze KTSO o maksymalnej wydajności tlenowej 20 kgO2/h przy dostawie powietrza nie większej niż 265 Nm3/h,
- zgarniacz osadu i części pływających zainstalowany w osadniku OW.
• Stacja dmuchaw – przebudowa instalacji w istniejącym obiekcie,
Modernizacja stacji SD polegać będzie na przebudowie instalacji sprężonego powietrza związanej z „większą” dmuchawą.
• Studnia pomiarowa pierwsza – budowa nowego obiektu
• Studnia pomiarowa druga – budowa nowego obiektu
Studnie SP.I i SP.II będą to żelbetowe studnie zlokalizowane na rurociągach ścieków kierowanych ze studni Se do reaktorów odpowiednio I i II .
Studnie SP służyć będą do kontroli i regulacji ilości ścieków kierowanych do reaktorów I i II.
• Dla zapewnienia przepływu różnych mediów pomiędzy obiektami wykorzystane będą istniejące oraz projektowane rurociągi określane zwyczajowo jako sieci technologiczne.
• Zagospodarowanie terenu wokół projektowanego reaktora II.
• Teren przy projektowanym reaktorze II (jak i sam reaktor) zostanie oświetlony lampami na wolnostojących słupach.
• We wskazanych lokalizacjach – słupy oświetleniowe przy projektowanym reaktorze biologicznym – należy zainstalować projektowane kamery monitoringu komunikujące się z istniejącym rejestratorem bezprzewodowo.
• W ramach planowanej inwestycji system automatyki związany ze sterowaniem pracą reaktorów I i II oraz praca stacji dmuchaw SD zostanie zmieniony. W ramach tych działań oczyszczalnia wyposażona zostanie w kilka nowych pomiarów procesowych. Pomiary te – obok niektórych istniejących a pozostawianych pomiarów - wykorzystywane będą do kontroli i automatycznego sterowania pracą urządzeń.
Sterowanie instalowanych urządzeń: pomp i mieszadeł itp. ma się odbywać w trybie automatycznym ze sterownika PLC oraz w trybie lokalnym z szafki zasilająco-sterującej, z której dane mieszadło czy pompa są zasilone. W przypadku awarii/konserwacji sterownika lub rozruchu próbnego napędu/urządzenia wykorzystywane będzie sterowanie lokalne (ręczne).
Z uwagi na modernizację systemu automatycznego sterowania procesem oczyszczania ścieków na oczyszczalni, która miała miejsce w 2023r. nie ma potrzeby wymiany tego systemu. Konieczne jest wybudowanie i wyposażenie projektowanej szafy zasilająco-sterującej dedykowanej do zasilania i sterowania urządzeniami w projektowanym reaktorze biologicznym.
Projektowaną szafę zasilająco-sterującą należy wpiąć w istniejący system sterowania oczyszczalni a program wizualizacyjny zaktualizować o nowe obiekty i urządzenia technologiczne zachowując dotąd przyjęty standard w kwestii akwizycji danych i wypracowywania sterowań.

Dodatkowo w przedmiocie zamówienie Zamawiający wymaga przeprowadzenia modernizację/remont istniejących budynków znajdujących się na terenie oczyszczalni ścieków:
• budynek krat,
• budynek stacji dmuchaw i stacji osadu,
Zakres modernizacji/remontu obejmuje wykonanie nowych elewacji, remontu dachów, wymianę orynnowania.
Przedmiot zamówienia związany z modernizacją/remontem istniejących budynków nie jest opisany w załączonym do SWZ programie funkcjonalno – użytkowym, dlatego Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej zarówno dla tej części opisu zamówienia w celu prawidłowego oszacowania wartości przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć miliony złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dla rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości min. 900 m3/dobę każda, w tym budowy reaktora biologicznego o konstrukcji żelbetowej, dla których uzyskano decyzję pozwolenia na budowę;
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków komunalnych, której projektowana średnia przepustowość była nie mniejsza niż 900 m3/d. wraz z budową lub przebudową reaktora, systemu automatyki, instalacji elektrycznych oraz zagospodarowaniem terenu o wartości zamówienia nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych);
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
─ kierownika budowy: osobę odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac, które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
z doświadczeniem: co najmniej 10-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym co najmniej dwie roboty budowlane (budowa, przebudowa, rozbudowa) na oczyszczalni ścieków komunalnych, których projektowana średnie przepustowości są nie mniejsze niż 900 m3/d. Co najmniej jedna z robót musi być wykonana w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
- Kierownik robót sanitarnych: osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), odpowiedzialną za kierowanie robotami z specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Doświadczenie: co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych, w tym co najmniej dwie roboty budowlane (budowa, przebudowa, rozbudowa) na oczyszczalni ścieków komunalnych, których projektowane średnie przepustowości są nie mniejsze niż 900 m3/d. Co najmniej jedna z robót musi być wykonana w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
- Kierownik robót elektrycznych: osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), odpowiedzialną za kierowanie robotami z w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prac które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie: co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym co najmniej dwie roboty budowlane wykonana w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą, zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;
b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych);
c) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.08.2024 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank: Bank Spółdzielczy w Nowem n/Wisłą Oddział Jeżewo
Nr rachunku: 96 8173 0005 2003 0000 2785 0004
Z dopiskiem :
„Wadium – Modernizacja gminnej oczyszczalni w Jeżewie”

Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu ma być Gmina Jeżewo,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951078

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena i gwarancja
NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI