Modernizacja fontanny w parku Kopernika- w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja fontanny w parku Kopernika- w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp., Kostrzynie nad Odrą i Dębnie"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-12
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00333583
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja fontanny w parku Kopernika- w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp., Kostrzynie nad Odrą i Dębnie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja fontanny w parku Kopernika- w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp., Kostrzynie nad Odrą i Dębnie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937b0090-6702-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Modernizacja fontanny w parku Kopernika w ramach projektu pn. „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp. Kostrzynie nad Odrą i Dębnie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp., Kostrzynie nad Odrą i Dębnie", umowa nr POIS.02.05.00-00-0161/16-00 z dnia 23.11.2017 r. wraz z aneksami w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.72.2021.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji fontanny w parku Kopernika w ramach projektu pn. „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez renowację i rozwój wybranych terenów zieleni w Gorzowie Wlkp., Kostrzynie nad Odrą i Dębnie", umowa nr POIS.02.05.00-00-0161/16-00 z dnia 23.11.2017 r. wraz z aneksami w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego.”
Zakres prac – Modernizacja fontanny w parku Kopernika obejmuje:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni wokół fontanny i ułożenie nowej z kostek brukowych trapezo-kształtnych o uszlachetnionej wierzchniej warstwie, zastosowane w następujących powierzchniach:
• kostki szare jasne - wyłożenie zarysu promieni słonecznych o powierzchni ok. 311m2
• kostki czarne - wypełnienie tła pod w/w promienie słoneczne o powierzchni ok. 565m2
b) remont niecki fontanny,
c) wymiana 24szt. betonowych tryskaczy tzw. „zodiaków” położonych na około fontanny, na nowe wykonane z prefabrykowanego betonu o przyspieszonym czasie wiązania,
d) wymiana dysz w 24 sztuk zodiaków,
e) oczyszczenie i piaskowanie „grzybków” oraz renowacji ich dysz, posadowionych w części centralnej fontanny,
f) wykonanie remontu murka okalającego nieckę fontanny (w dokumentacji określony jako niecka)- oczyszczenie myjką ciśnieniową kamienia naturalnego, którym jest wyłożony wierzch w/w murka, w przypadku stwierdzenia ruchomych kamieni należy je ponownie wmurować używając specjalnie do tego przeznaczonej zaprawy oraz także uzupełnienia braków – materiał to piaskowiec. Murek od zewnątrz odnowić przy pomocy tynku mozaikowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: powtórzenie podobnych robót budowlanych opisanych w SWZ oraz dokumentacji technicznej. Zamówienia podobne zgodne z jego przedmiotem podstawowym stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji wycenionych na podstawie kalkulacji własnej Wykonawcy opracowanych na podstawie średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. Secocenbud, Ogrobud, Intercenbud, itp.)., a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej. Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – nastąpi to w drodze odrębnej umowy. Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (w trakcie trwania umowy lub po jej zakończeniu) w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu robót podobnych do przedmiotu zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
 jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki granitowej lub płyt granitowych lub uszlachetnionych płyt betonowych lub kostki betonowej o powierzchni
minimum. 200 m2
b) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Kierownikiem budowy (1 osoba):
 posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej,
 posiadającym co najmniej roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji obejmującej swym zakresem budowę i/lub przebudowę nawierzchni z kostki granitowej lub płyt granitowych lub uszlachetnionych płyt betonowych lub kostki betonowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Przyklejenie płytek na balkonie - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję osoby która za niewielką opłatę przylepi ładnie kilka płytek. Ważne żeby nie rozwalić całego balkonu tylko zrobić tak żeby było dobrze. Narzędzia potrzebne do wykonania zadania po stronie zleceniobiorcy. Miejsce akcji Manhattan Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI