Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z podziałem na obręby.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyPowiat Ostrowski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z podziałem na obręby.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ostrowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie powiatu ostrowskiego z podziałem na obręby.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b436380-0f0e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006115/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w gminie Sośnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_ostrowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_ostrowski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje
z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet
Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
2. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_ostrowski.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, elektronicznego podpisu zaufanego
lub elektronicznego podpisu osobistego.
4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza: „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez
Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiat Ostrowski, Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 16 , 63-400 Ostrów Wielkopolski.
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, Al. Powstańców Wielkopolskich 16 za pośrednictwem telefonu: 62 737 84 38 lub adresu
e-mail: iod @powiat-ostrowski.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych w zakresie modernizacji
ewidencji gruntów i budynków, które obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów
klasoużytków, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych oraz georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej w gminie Sośnie z podziałem na obręby – znak sprawy: RPZ.272.17.2021
oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres
obowiązywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPZ.272.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace geodezyjne w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Chojnik, obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów klasoużytków, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych, oraz georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.
Zadanie zostało podzielone na 4 etapy:
Etap 1 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z arkusza 1, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 2 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z pozostałych arkuszy (2, 13, 14), na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 3 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych ewidencji budynków i lokali oraz bazy danych punktów adresowych dla całego obrębu.
Etap 4 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów klasoużytków gruntowych, ustalenia granic obrębów (w zakresie punktów z digitalizacji), georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego, nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych oraz aktualizacje rastrów map zasadniczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów
oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę
danej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace geodezyjne w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kocina, obejmują modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów klasoużytków, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych, oraz georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.
Zadanie zostało podzielone na 4 etapy:
Etap 1 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z arkusza 10, 11,12, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 2 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z arkusza 1, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 3 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych ewidencji budynków i lokali oraz bazy danych punktów adresowych dla całego obrębu.
Etap 4 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów klasoużytków gruntowych, ustalenia granic obrębów (w zakresie punktów z digitalizacji), georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego, nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych oraz aktualizacje rastrów map zasadniczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów
oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę
danej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace geodezyjne w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Pawłów, obejmują modyfikację
i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków, w zakresie granic działek ewidencyjnych, konturów klasoużytków, bazy danych ewidencji budynków i lokali, bazy danych punktów adresowych, oraz georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego i aktualizacje rastrów mapy zasadniczej.
Zadanie zostało podzielone na 4 etapy:
Etap 1 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z arkusza 1, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 2 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych obiektowej, numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek ewidencyjnych z arkusza 2, na podstawie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Etap 3 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie bazy danych ewidencji budynków i lokali oraz bazy danych punktów adresowych dla całego obrębu.
Etap 4 – obejmować będzie modyfikację i utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów klasoużytków gruntowych, ustalenia granic obrębów (w zakresie punktów z digitalizacji), georeferencje wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego, nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie materiałów zasobu i wprowadzenie tych materiałów do bazy danych oraz aktualizacje rastrów map zasadniczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów
oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę
danej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Dla zadania 1-3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadających wiedzę i doświadczenie, w tym:
- kierownikiem prac - osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U.2020.2052 ze
zm.)
- geodetą - osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U.2020.2052 ze zm.).
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązuje się także do złożenia wraz z ofertą Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodne z PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_ostrowski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam hydraulika- Skoki
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam hydraulika. Mam przeciek przy zaworze bezpieczeństwa bojlera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI