Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 947140189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBU GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80baad08-e6fb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023159/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW OBRĘBÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin
Zamawiający rekomenduje, aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywała się za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały: w Regulaminie Platformy i Instrukcjach korzystania z Platformy dostępnych pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładkach „Regulamin” i „Instrukcje” oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
Komunikacja poprzez przycisk na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin) „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego folderu.
Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 500 MB.
Ofertę w niniejszym postępowaniu należy złożyć za pośrednictwem „Formularza” do składania oferty dostępnego na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin).
Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów przesyłanych za pośrednictwem zamieszczonego na Platformie „Formularza” przeznaczonego do złożenia lub zmiany oferty wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 150 MB.
Sposób pakowania plików znajduje się w Instrukcji „Jak pakować pliki o dużym rozmiarze” zamieszczonej na Platformie pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”.
Informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Świeszyno położonego na terenie jednostki ewidencyjnej: 320908_2 gmina Świeszyno.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w obszarze objętym opisem przedmiotu zamówienia - warunkami technicznymi do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a ust. 1-12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w szczególności:
a) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków oraz aktualizacja użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych dla obrębów ewidencyjnych zlokalizowanych w granicach jednostki ewidencyjnej Świeszyno,
b) przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
c) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
d) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzech etapach:
a) ETAP I obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 1 do 3 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
b) ETAP obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 4 do 19 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
c) ETAP III obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 20 do 22 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ i załącznikach do SWZ należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 57 pkt 2) ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK nr 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że:
w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie obejmujące wykonanie prac z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek (np. Dyrektorzy / Kierownicy PODGiK), dla których zamówienie zostało wykonane.
WARUNEK nr 2
Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej dwie z nich muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (zakres nr 1) oraz co najmniej dwie muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (zakres nr 2).
Odnośnie wymaganych uprawnień, Wykonawca może dysponować osobami posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie nr 1, osobami posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie nr 2, osobami posiadającymi oba wymagane uprawnienia zawodowe tj. zakres nr 1 i zakres nr 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY PRZEKAZAĆ/ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jest umocowana do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB Z INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU POTWIERDZAJĄCY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp /jeżeli występuje/ wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby;
UWAGA:
Zgodnie z § 13 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), Wykonawca/Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/ wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby;
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia PEŁNOMOCNICTWO lub INNY DOKUMENT podpisany przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone na/wg załącznika nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
4) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca musi przekazać/złożyć wraz z ofertą:
a) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY sporządzone na/wg załącznika nr 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
b) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa w niniejszym postępowaniu wraz z ofertą takie same dokumenty/oświadczenia jak Wykonawca polski (oświadczenia/dokumenty wymienione powyżej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (np. spółka cywilna, konsorcjum):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ustanowienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem lub innym dokumentem (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej) podpisanym przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Ofertę składaną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik, który został umocowany do ich reprezentowania. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej), z którego wynika umocowanie do samodzielnej reprezentacji.
3) Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.
6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi złożyć odrębnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone na/wg załącznika nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3. Na postawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w szczególności:
1) przedłużenie terminów wykonania przedmiotu umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie;
2) przedłużenie terminów wykonania przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, że są to takie okoliczności;
3) zmiana osób, o których mowa w § 3 ust. 13 umowy jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane osoby nie mogą pełnić swoich funkcji;
4) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
5) powierzenie podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców;
6) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów) w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia;
7) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego i nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
4. W przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w pkt 3 ppkt 1 lub 2 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, z zastrzeżeniem, że przedłużenie terminu nie może powodować utraty dotacji przyznanych Zamawiającemu na realizację przedmiotu umowy.
5. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w pkt 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
6. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy określonego w umowie wymaga aneksu do umowy.
7. Zmian umowy strony dokonują w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmiana/y/ umowy na podstawie pkt 3 ppkt 4 - 6, nie wymaga aneksu do umowy. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałej zmianie.
9. Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazwy Stron, siedzib Stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałej zmianie.
10. Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie umowy, w tym o dokonaniu zmiany adresu siedziby, pod rygorem uznania doręczenia korespondencji wysłanej listem poleconym pod ostatnio znany adres.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-23 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-22