MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającyPOWIAT KOSZALIŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122536
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60926e88-ea04-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000152/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW OBRĘBÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin
Zamawiający rekomenduje aby komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywała się za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały: w Regulaminie Platformy i Instrukcjach korzystania z Platformy dostępnych pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładkach „Regulamin” i „Instrukcje” oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

Komunikacja poprzez przycisk na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin) „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego folderu.
Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 500 MB.

Ofertę w niniejszym postępowaniu należy złożyć za pośrednictwem „Formularza” do składania oferty dostępnego na Platformie (https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin).
Limit ilości i objętości plików lub spakowanych folderów przesyłanych za pośrednictwem zamieszczonego na Platformie „Formularza” przeznaczonego do złożenia lub zmiany oferty wynosi: ilość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 10; objętość plików lub spakowanych folderów: maksymalnie 150 MB.

Sposób pakowania plików znajduje się w Instrukcji „Jak pakować pliki o dużym rozmiarze” zamieszczonej na Platformie pod adresem: platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”.

Informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia tj. w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Niekłonice oraz Konikowo położonych na terenie jednostki ewidencyjnej 320908_2-Gmina Świeszyno.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych dotyczących:
a) budynków,
b) obiektów trwale związanych z budynkami,
c) nieruchomości lokalowych,
d) właścicieli budynków i lokali,
e) granic działek ewidencyjnych,
f) granic jednostek i obrębów ewidencyjnych,
g) zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek ewidencyjnych.
2) przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
3) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
4) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

Modernizację ewidencji gruntów i budynków stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z zasadami określonymi w art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.

3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1) ETAP I obejmujący w szczególności:
a) wykonanie map porównania z terenem w zakresie informacji o budynkach
i użytkach gruntowych dla całego przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie analiz materiałów źródłowych i opracowanie ich wyników dla całego przedmiotu zamówienia,
c) badanie stanów prawnych oraz pozyskanie informacji z innych rejestrów
dla całego przedmiotu zamówienia,
d) pomiar budynków i obiektów budowlanych trwale związanych z budynkiem
dla wszystkich budynków, których punkty budynkowe posiadają atrybut 8: wektoryzacja ewidencyjnej mapy rastrowej bez wykorzystania wyników geodezyjnych pomiarów terenowych (około 160 budynków).


2) ETAP II obejmujący w szczególności:
a) wykonanie pozostałych prac oraz sporządzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
b) wyłożenie przy udziale upoważnionego pracownika Starostwa Powiatowego
w Koszalinie oraz przedstawiciela Wykonawcy projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, do wglądu osób zainteresowanych,
c) rozpatrzenie uwag zgłoszonych do ww. projektu w terminie ustalonym
z Zamawiającym.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 pkt 2) ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez Zamawiającego dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej :
WARUNEK nr 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że: w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie obejmujące wykonanie prac z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek (np. Dyrektorzy / Kierownicy PODGiK), dla których zamówienie zostało wykonane.

WARUNEK nr 2
Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej dwie z nich muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (zakres nr 1) oraz co najmniej dwie muszą posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (zakres nr 2).
Odnośnie wymaganych uprawnień, Wykonawca może dysponować osobami posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie nr 1, osobami posiadającymi aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie nr 2
ALBO osobami posiadającymi oba wymagane uprawnienia zawodowe
tj. zakres nr 1 i zakres nr 2.

W celu potwierdzenia spełniania WARUNKU nr 1 i WARUNKU nr 2 w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia w prowadzonym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia w prowadzonym postępowaniu podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia w prowadzonym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY PRZEKAZAĆ/ZŁOŻYĆ:
1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie określonym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jest umocowana do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) ODPIS LUB INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO LUB CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB Z INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp /jeżeli występuje/ wystawiony przez upoważniony podmiot inny niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby.
b) PEŁNOMOCNICTWO /jeżeli występuje/ wystawione przez Wykonawcę
lub podmiot udostępniający zasoby.
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia PEŁNOMOCNICTWO lub INNY DOKUMENT podpisany przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP /jeżeli dotyczy/, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia sporządzone na/wg załącznika nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
4) Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca musi przekazać/złożyć wraz z ofertą:
a) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY sporządzone na/wg załącznika nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
b) OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO WYKONAWCY SWOJE ZASOBY, O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, w zakresie określonym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa w prowadzonym postępowaniu wraz z ofertą takie same dokumenty/oświadczenia jak Wykonawca polski (oświadczenia/dokumenty wymienione powyżej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (np. spółka cywilna, konsorcjum):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są stosownie do treści art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ustanowienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem lub innym dokumentem (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej) podpisanym przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Ofertę składaną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik, który został umocowany do ich reprezentowania.
W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników spółki cywilnej), z którego wynika umocowanie do samodzielnej reprezentacji.
3) Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.
4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.
5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) musi złożyć odrębnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego sporządzone na/wg załącznika nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone na/wg załącznika nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczącej prowadzonego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.
2. Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić wyłącznie za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3. Na postawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy, w szczególności:
1) przedłużenie terminu wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie;
2) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
3) powierzenie podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca
w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia
lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców;
4) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów) w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia;
5) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego i nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
4. W przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w pkt 3 ppkt 1) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności z zastrzeżeniem,
że przedłużenie terminu nie może powodować utraty dotacji przyznanych Zamawiającemu
na realizację przedmiotu umowy.
5. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w pkt 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
6. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy określonego w umowie wymaga aneksu
do umowy.
7. Zmian umowy strony dokonują w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmiana/y/ umowy na podstawie pkt 3 ppkt 2) - 4), nie wymaga aneksu do umowy. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałej zmianie.
9. Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazwy Stron, siedzib Stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie Strony o zaistniałej zmianie.
10. Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie treści umowy, w tym o dokonaniu zmiany adresu zamieszkania
lub siedziby, pod rygorem uznania wysłania korespondencji listem poleconym pod ostatnio znany adres jako skutecznie doręczonej adresatowi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w przedmiotowym postępowaniu za pośrednictwem platformy zakupowej tj.: platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI