Modernizacja energetyczna obiektu Szpitala Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja energetyczna obiektu Szpitala Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrapkowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-01-11
  • ZamawiającyKrapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-27
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00572420
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna obiektu Szpitala Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcz.krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna obiektu Szpitala Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c1709c-a49e-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://kczkrapkowice.
ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 22/XII/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakres:
1) Przygotowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót instalacyjnych oraz towarzyszących budowlanych obejmujących montaż instalacji PV razem z magazynem energii.
2) Przedmiot zadania będzie realizowany zgodnie z zakresem rzeczowym audytu energetycznego oraz dodatkowych wytycznych Zamawiającego. Termin wykonania do 29.02.2024 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-02-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

A. zdolności do występowanie w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
B. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
C. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty w wysokości co najmniej 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
D. zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
• Projektant konstruktor - 1 osoba
Wymagane uprawnienia zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia budowlane (bez ograniczeń́) do kierowania robotami budowlanymi w specjalność́ci konstrukcyjnej, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz
- aktualną przynależność́ do Izby Inżynierów Budownictwa,
• Projektant systemu PV – 1 osoba
Wymagane uprawnienia zawodowe i doświadczenie:
- posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktualną przynależność́ do Izby Inżynierów Budownictwa,
lub
- certyfikat w zakresie projektowania systemów PV wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT)
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
oraz
- posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta i opracował co najmniej jedną dokumentację projektową polegającego na wykonaniu projektu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 40 kW,
• Przedstawiciel Wykonawcy/Kierownik robót – 1 osoba
Wymagane uprawnienia zawodowe:
- posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz
aktualną przynależność́ do Izby Inżynierów Budownictwa, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• Monter paneli PV – co najmniej 1 osoba
Wymagane uprawnienia zawodowe:
- posiada świadectwo kwalifikacji Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP) w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych typu E i D,
oraz
posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku montera systemów PV przy realizacji zadania polegającego na montażu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej o mocy co najmniej 40 kW,

• Instalator systemów PV – 1 osoba
Wymagane uprawnienia zawodowe:
- posiada certyfikat w zakresie instalatora Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) wydany przez UDT do instalowania systemów fotowoltaicznych.
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:
wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej:
jedną robotę̨, zrealizowaną w obiekcie użyteczności publicznej w zakresie budowy instalacji fotowoltaicznej o min. mocy 30 kWp wraz z magazynem energii o pojemności nie mniejszej niż 80 kWh z systemem backupowym o wartości wykazanych robót wynoszącej nie mniej niż 400 000 zł. brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają , poza zmianami wskazanymi w art. 455 Ustawy, możliwość zmiany umowy bez obowiązku przeprowadzania nowego postępowania w następujących przypadkach i zakresach:
-zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, zmiana wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiana innych postanowień umowy wynikająca z powyższych zmian wskutek realizacji: zamówień dodatkowych przez Wykonawcę, nie uwzględnionych w zamówieniu podstawowym o ile stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, spowodowanych okolicznościami niemożliwymi do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności , gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 15 % w wartości pierwotnej umowy i spełnione zostały odpowiednio warunki określone w art. 455 ust. 1 pkt 3), a-c, pkt 4) a-b, ust. 2 Ustawy,
-zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek konieczności wykonania robót zamiennych; -zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek zawieszenia/wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn których nie dało się przewidzieć przed zawarciem umowy; -zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego terenu budowy w terminie późniejszym, niż określony w § 5 ust. 3; -zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia wykonawcy wskutek ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu instalacji, obiektów, urządzeń, warstw, podkładów i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem, usunięciem lub zasięgnięciem opinii właściwych organów, podmiotów lub ekspertów; -zmiana terminu wykonania zamówienia, lub innych postanowień umowy (zmiana sposobu wykonywania umowy, zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia wykonawcy) wywołana wystąpieniem siły wyższej lub wystąpieniem skutków już występującej siły wyższej
-zmiana stosownych postanowień umowy wskutek wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy,
-zmian listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wskazanych w oświadczeniu o którym mowa w § 2 ust. 5 na skutek zmian zgłoszonych w trybie § 2 ust. 6; -zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia wykonawcy wskutek ograniczenia przedmiotu umowy o nie więcej niż 30 % zakresu pierwotnego z następujących przyczyn:- decyzja Zamawiającego, -wystąpienie okoliczności niemożliwych do przewidzenia przy zachowaniu należytej staranności ,
-zmiana zasad płatności wynagrodzenia umownego, -zmiana sposobu lub zakresu realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców:
-zmiana sposobu wykonywania umowy, zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyspieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego,
-zmiana sposobu wykonywania umowy, zmiana zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadająca mu zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych wynikających z przeprowadzonych przez uprawnione podmioty lub instytucje kontroli, sprawdzeń, prób, ekspertyz, -zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy lub sposobu wykonywania umowy przez Wykonawcę wskutek zmiany przepisów prawa U E lub prawa krajowego, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, co powoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania prac;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje pracowników lub ekip hydraulików - Nysa
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje pracowników lub ekip hydraulików Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie woj. opolskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI