IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 zł (dwa tysiące00/100 zł).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto zamówienia |
60,00 |
Wydłużenie terminu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okolicznościprzewidzianych w art. 144 w ust. od 2 do 6 ustawy Prawo zamówień publicznych albo jedna z niżejopisanych okoliczności: 1) Jeżeli ciągłe opady atmosferyczne lub inne niekorzystne warunkipogodowe trwające przez okres dłuższy niż 4 godziny w godzinach od 7:00 do 16:00 uniemożliwiaływykonywanie robót; w takim przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji umowy maksymalnieo okres trwania opadów. 2) Jeżeli nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. W takim przypadku stronyzmieniają wysokość wynagrodzenia (obniżają je lub podwyższają) o kwotę odpowiadającą zmienianejstawce Vat, przy czym tą tylko jego część której dotyczy zmieniona stawką Vat. Dodatkowo wprzypadku wzrostu stawki Vat zmiana wynagrodzenia następuje wyłącznie: a) na pisemny wniosekWykonawcy, b) w zakresie niewypłaconej części wynagrodzenia (niezrealizowanej częścizamówienia), c) najwcześniej od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów, o ile wniosek wraz zdowodami zostanie złożony Zamawiającemu w terminie do 30 dni przed dniem wejścia w życieprzepisów stanowiących podstawę zmiany. Nie dochowanie tego warunku spowoduje zmianęwynagrodzenia w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku. 3) Jeżeli nastąpiła zmiana/wprowadzeniepodwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego. 4) Jeżelizaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zamówieniadanych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. W takim przypadku Strony mogąwydłużyć termin wykonania umowy o okres przestoju w robotach spowodowany koniecznościąuzyskania tych danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. 5) Jeżeli nastąpiłyprzerwy w realizacji robót budowlanych powstałe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lubpodmiotów trzecich, za które nie odpowiada Wykonawca. W takim przypadku Strony mogą wydłużyćtermin wykonania umowy o okres przestoju w robotach spowodowany ww. przyczynami. 6) Jeżelinastąpiło podpisanie przez strony aneksu do umowy i dokonano zmiany treści umowy na podstawieart. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, w związku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144 ust.1 pkt 2Pzp i zlecenia Wykonawcy wykonania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających pozaprzedmiot umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) o ile wykonanie tych robót wpływa natermin wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć terminzakończenia wykonania umowy o okres wynikający z konieczności wykonania zleconych Wykonawcy„dodatkowych robót budowlanych”. 7) Jeżeli powstała potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badańlub ekspertyz, warunkujących wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć w momenciezawarcia umowy. W takim przypadku Strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowyo czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkodyuniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym (tj. o okrespotrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz). 8) Jeżeli wystąpi brak na rynkudostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpioneinnymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone wdokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca iZamawiający mogą postanowić o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie,w szczególności mogą postanowić o zmianie materiałów lub urządzeń, które mają być wykorzystaneprzez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu umowy. 9) Jeżeli wystąpi kolizja z niezinwentaryzowanąinfrastrukturą podziemną. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonaniaumowy o czas niezbędny do usunięcia tej kolizji. 10) Jeżeli wystąpią istotne wady dokumentacjiprojektowej, których usuniecie wstrzymuje wykonywanie robót. W takim przypadku strony mogąprzesunąć termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju spowodowanegokoniecznością usunięcia wad dokumentacji projektowej. 11) Jeżeli wystąpią okoliczności, którychstrony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności,które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Takasytuacja winna być odnotowana w dzienniku budowy oraz musi być udokumentowana stosownymiprotokołami podpisanymi przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz zaakceptowanymiprzez Zamawiającego. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o okresrówny okresowi przerw lub przestoju. 2. W przypadku dokonywania zmiany treści umowy napodstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, w związku z zaistnieniem sytuacji (przesłanek) opisanej w art. 144ust. 1 pkt 2 Pzp ustala się następujące zasady postępowania: 1) rozpoczęcie wykonywania„dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza przedmiot umowy (przedmiot zamówieniapodstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp może nastąpić po podpisaniu przezstrony aneksu zmieniającego umowę w tym zakresie. 2) podstawą do podpisania aneksu, o którymmowa w pkt 1 powyżej będzie protokół konieczności potwierdzony ze strony Zamawiającego izatwierdzony przez strony umowy reprezentowane przez osoby uprawnione do ich reprezentacji.Protokół konieczność, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać uzasadnienie wskazujące,że spełnione zostały przesłanki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. 3) Podstawą do ustaleniawysokości wynagrodzenia za wykonanie „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających pozaprzedmiot umowy (przedmiot zamówienia podstawowego) udzielanych na podstawie art. 144 ust. 1pkt. 2 Pzp będzie kosztorys ofertowy szczegółowy przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzonyprzez Zamawiającego. Przedmiotowy kosztorys stanowić będzie załącznik do aneksu, o którym mowaw pkt 1 powyżej. 4) Kosztorys ofertowy szczegółowy, o którym mowa w pkt 3 powyżej zostanieopracowany przez Wykonawcę w oparciu o następujące założenia: a) Podstawą do określenianakładów rzeczowych w kosztorysie ofertowym szczegółowym, o którym mowa w pkt 3 powyżejbędą nakłady publikowane w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku brakuodpowiednich pozycji zastosowane będą Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych (KNNR), a wprzypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach KNR i KNNR podstawą do określenia nakładówrzeczowych w przedmiotowym kosztorysie ofertowym szczegółowym będzie kalkulacja indywidualnanakładów rzeczowych Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego, b) Dla określenia cenyjednostkowej robót ujętych w kosztorysie szczegółowym ofertowym, o którym mowa w pkt 3 powyżejzastosowane będą średnie ceny i wskaźniki (R, M, S, Ko i Z) z ostatnich publikowanych zeszytówSekocenbud; c) dla określenia ceny materiałów i sprzętu nie publikowanych w zeszytach SekocenbudWykonawca przedstawi cenę opartą na danych wynikających z przeprowadzonego przez Wykonawcęrozeznania rynku i zatwierdzoną przez Zamawiającego; d) rozliczenie „dodatkowych robótbudowlanych” wykraczających poza przedmiot umowy (przedmiot zamówienia podstawowego)udzielanych na podstawie art. 144 ust.1 pkt. 2 Pzp, zostanie dokonane na podstawie ilości wykonanychi odebranych robót na podstawie kosztorysu powykonawczego (sporządzonego na podstawie książkiobmiarów) według niezmiennych cen określonych w kosztorysie ofertowym szczegółowym, o którymmowa w pkt 3 powyżej stanowiącym załącznik do aneksu, o którym mowa w pkt 3 powyżej. 3.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemnywniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiającypowyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednakzobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-28, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: