Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D, obręb Szukalice, gmina Żórawina do ul. Podolskiej w m. Księginice, gmina Kobierzyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia597317-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597317-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D, obręb Szukalice, gmina Żórawina do ul. Podolskiej w m. Księginice, gmina Kobierzyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50-440  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://powiatwroclawski.logintrade.net

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
https://powiatwroclawski.logintrade.net
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D, obręb Szukalice, gmina Żórawina do ul. Podolskiej w m. Księginice, gmina Kobierzyce
Numer referencyjny: SP.ZP.272.45.2020.II.DT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Modernizacja wykonana będzie w pasie drogowym (w działce nr 70dr obrębu Księginice, gmina Kobierzyce, w działce nr 161dr obrębu Galowice, gmina Żórawina) na jezdni, zjazdach, poboczach, pasach zieleni, w rowach i skarpach w celu ich oczyszczenia i odtworzenia dla odpływu wód opadowych. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie jednostronnego poszerzenia jezdni z istniejącej szerokości 5,4 m do projektowanej 6,00 m, na łukach za skrzyżowaniem z DP1955 i DP 1956 do 6,50 m. Wykonywanym poszerzeniem należy zejść do 0 cm po stronie poszerzenia, czyli połączyć się z krawędziami istniejącej jezdni w obrębie skrzyżowania z DP1955 oraz przy chodniku w m. Księginice. Wykonanie poszerzenia ma na celu uzyskanie docelowo jezdni o nawierzchni z masy mineralno–asfaltowej o szerokości 6,00 m. Przedstawiciel Inwestora na przekazaniu placu budowy wskaże w terenie odcinki do poszerzenia. Nową nawierzchnię drogi wykonać należy poprzez ułożenie dwóch warstw mas mineralno-asfaltowych z AC. po uprzednim sfrezowaniu istniejącej całej powierzchni nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm na odcinku od skrzyżowania z DP1955 do wysokości chodnika w m. Księginice. Na odcinku sfrezowanym i poszerzenia jezdni z warstwą przeciwspękaniową wykonać warstwę wiążąco-profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości po zagęszczeniu średnio ok. 4 cm, a następnie ułożyć warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Na terenie zabudowanym na odcinku od istniejącego chodnika do końca opracowania w m. Księginice nie jest przewidziane poszerzenie. Na tym odcinku nawierzchnię jezdni należy sfrezować na głębokość 6 cm i wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W o grubości średnio do 2-3 cm po zagęszczeniu oraz warstwę ścieralną z masy mineralno-asfaltowej AC11S do grubości 3-4 cm po zagęszczeniu, z zachowaniem istniejących rzędnych wysokościowych. W przekroju poprzecznym należy wysokościowo dowiązać się do istniejącego ścieku z kostki przy krawężniku, zachowując istniejący przekrój daszkowy. Ze względu na różnicę w grubości frezowania odcinków i otrzymanej niwelety gotowej nawierzchni, należy wykonać odcinek przejściowy dowiązania rzędnych wysokościowych jezdni w profilu podłużnym tak, aby nie zmienić dotychczasowych warunków odprowadzenia wody z nawierzchni jezdni. Zachować przekrój daszkowy jezdni na odcinkach prostych, na łukach pochylenie jednostronne. Wzmocnienie warstw jezdni na odcinkach wykonanych poszerzeń poprzez ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne z zakładką 0,50 m na istniejącej jezdni po sfrezowaniu. Modernizacja obejmuje także wykonanie poboczy obustronnych na odcinku niezabudowanym we frezowinie o grubości średnio 15 cm i szerokości 0,75 m (ze spadkiem 6% od jezdni), na odcinku zabudowanym utwardzenie poboczy gruntowych kruszywem kamiennym 0-31,5 o grubości 15 cm i szerokości 0,75 m (ze spadkiem 6% od jezdni) dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do nowej krawędzi jezdni. Pobocza przylegające bezpośrednio do krawędzi jezdni jest zaniżone, korytować należy na głębokość średnią do 15 cm, tak aby po podniesieniu niwelety jezdni pobocze dostosować wysokościowo do nowej krawędzi. Spadek poboczy w stronę rowów przydrożnych. Frezowinę należy wbudować w pierwszej kolejności w pobocza poza odcinkiem zabudowanym, nadmiar frezu wbudować w zjazdy na pola. Po wyczerpaniu frezowiny pozostałe zjazdy wykonać z kruszywa o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Na początku odcinka w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D należy wykonać peron z kruszywa 0/31,5 mm o grubości 20 cm, na szerokość od krawędzi jezdni do wiaty i długość 10,0 m. W zakresie jest również wymiana istniejących nawierzchni bitumicznych na nowe nawierzchnie z masy mineralno-asfaltowej AC na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi i gminnymi w granicach pasa drogi 1972D, a w zakresie zjazdów gruntowych i z kruszywa kamiennego do wykonania o nawierzchni z pozostałej po wykonaniu poboczy frezowiny i kruszywa kamiennego o grubości 20 cm. Przy wymianie nawierzchni istniejących na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi należy wykonać również obustronne pobocze z frezowiny na długości dowiązania do jezdni drogi krzyżującej. W związku z wykonywaniem dowiązania do dróg gminnych na terenie miejscowości Księginice należy dokonać regulacji wysokościowej zaworów i zasuw sieci wodociągowej. Do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D należy dowiązać się wysokościowo, skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1956D w kierunku m. Galowice należy wynieść do wysokości nowej niwelety jezdni i wykonać dowiązanie na granicy działki drogowej. Ponadto w zakresie realizacji robót jest przebudowa istniejącego uszkodzonego przepustu drogowego na nowy z HDPE o długości około 13,0 m ze średnicą wewnętrzną - 600 mm i ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi na rzędnych wlotu i wylotu przepustu przed przebudową (rzędne wlotu i wylotu nie ulegają zmianie). Rów przy przepuście na odcinku 25 m w każdą stronę należy oczyścić i odmulić, odbudować osuniętą z powodu uszkodzenia przepustu skarpę rowu wzmacniając ją, z wyprofilowaniem skarp do pochylenia 1:1.5. Na wysokości przepustu przewiduje się montaż barier drogowych stalowych jednostronnych o klasie powstrzymania H1W3A o długości 12 m z obu stron drogi. Przebudowa przepustu obejmować będzie rozbiórkę nawierzchni bitumicznej jezdni (gr. ok. 10-12 cm), podbudowy tłuczniowej, obsypki z piasku i gruntu oraz elementów przepustu (wykop na długości 13 m, o głębokości około 1,80 m, szerokości 1,2 m na dnie przepustu, 2,4 m w nawierzchni). Następnie należy wykonać wykop w gruncie na długości 13 m, szerokości 1,2 m i głębokości 0,2 m dla ławy. W zakresie przebudowy przepustu wykonać: a) fundament – ławę pod rury HDPE z mieszanki kruszywa naturalnego – pospółki w wykonanym wykopie pod przepustem,b) ułożyć rury na ławie w jednym odcinku lub w odcinkach, wymagających połączenia kolejnych dwóch rur złączką, na rzędnych wlotu i wylotu przepustu przed przebudową (rzędne wlotu i wylotu nie ulegają zmianie).c) wykonanie zasypki przepustu piaskiem gruboziarnistym do wysokości min. 30 cm powyżej rury przepustu, obsypka przepustu, d) zamontowanie ścianek czołowych na wlocie i wylocie przepustu,e) wykonanie warstwy gr. 20 cm stabilizacji piasku z cementem o Rm=2,5 MPa,f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 20 cm,g) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw bitumicznych,h) wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22P (śr. gr. 4 cm),i) ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości na rozciąganie 100 kN/m w obu kierunkach na szerokości warstwy wyrównawczej (nad przepustem) z 50 cm obustronnymi zakładkami na istniejącej sfrezowanej nawierzchni jezdni (przed ułożeniem w-wy wyrównawczej dla jezdni). W zakresie robót jest również opracowanie projektu stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego i pionowego oraz wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w terenie tj. wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego – linii segregacyjnych w osi jezdni, linii krawędziowych, linii przejść dla pieszych, miejsc zatrzymania komunikacji zbiorowej oraz ustawienie znaków i tablic oznakowania pionowego (wielkość znaków średnia). W zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego poza barierami na przepuście do wykonania komplet progów zwalniających. Po przejęciu pasa drogowego, a przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do gestorów sieci istniejących na terenie objętym opracowaniem o wskazanie przebiegu poszczególnych sieci w terenie – w pasie drogi nr 1972D. Przed rozpoczęciem prac podstawowych należy wykonać ręcznie przekopy kontrolne, celem szczegółowego zlokalizowania uzbrojenia podziemnego w terenie zabudowanym i w obrębie ul Piaskowej. W przypadku natrafienia w czasie prowadzenia robót budowlanych na jakiekolwiek instalacje, należy je traktować jako czynne, a wszelkie roboty w ich sąsiedztwie należy prowadzić ręcznie. Wykonawca na bieżąco wykonywać będzie sprzątanie terenu budowy oraz wywóz gruzu i urobku we własnym zakresie, na własne składowisko lub bezpośrednio do utylizacji – koszty składowania i utylizacji są po stronie Wykonawcy.Zakres robót. Roboty będą polegać na:1) wykonaniu robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych,2) wykonaniu robót ziemnych z wywozem urobku we własnym zakresie Wykonawcy – korytowanie na długości drogi pod wykonanie poszerzenia jezdni,3) wykonaniu robót ziemnych z wywozem urobku we własnym zakresie Wykonawcy – korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z kruszywa,4) wykonaniu robót ziemnych z wywozem urobku we własnym zakresie Wykonawcy – korytowanie zjazdów gruntowych i z kruszyw pod utwardzenie ich kruszywem/ frezem,5) wykonaniu mechanicznej rozbiórki podbudowy tłuczniowej, 6) wykonaniu mechanicznej rozbiórki obsypki z piasku i gruntu przy rurach przepustu,7) wykonaniu mechanicznej rozbiórki rur przepustu betonowo-kamiennego,8) ręcznym rozebraniu nawierzchni z kostki brukowej kamiennej (ściek z kostki przy zjeździe na dz. nr 155), 9) mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne,10) wypełnieniu przekopów piaskiem stabilizowanym cementem,11) wykonaniu podbudowy z kruszyw łamanych,12) wykonaniu ław z kruszyw naturalnych (pospółki) dla przepustów drogowych,13) wykonaniu obsypki i zasypki piaskiem gruboziarnistym dla rur kanału przepustu,14) profilacyjnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm i 6 cm oraz technologicznym frezowaniu na wjazdach i zjazdach bitumicznych o grubości 4 cm,15) cięciu nawierzchni bitumicznych na głębokość 4 cm przy zjazdach i dowiązaniach jezdni drogi oraz na głębokość 10 cm przy przepuście, 16) mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni podbudowy z kruszyw kamiennych,17) mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni podbudowy bitumicznej,18) skropieniu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni,19) ułożeniu warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 3 cm i 4 cm,20) układaniu warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne (geosiatki),21) skropieniu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej ułożonej warstwy wiążąco-profilującej,22) ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm,23) utwardzeniu peronu przystanku komunikacji zbiorowej z kruszywa kamiennego 0-31,5 o grubości 20 cm, 24) utwardzeniu poboczy gruntowych frezowiną oraz kruszywem kamiennym 0-31,5 o grubości 15 cm, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni,25) utwardzeniu zjazdów (gruntowych i z kruszywa kamiennego) frezowiną o grubości 20 cm, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni,26) utwardzeniu zjazdów (gruntowych i z kruszywa kamiennego) kruszywem kamiennym 0-31,5 o grubości 20 cm , dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni, 27) układaniu rur przepustu z rury HDPE spiralnych karbowanych na ławie z kruszyw naturalnych,28) zamontowaniu ścianek czołowych prefabrykowanych na wlocie i wylocie przepustu,29) odmuleniu i odtworzeniu rowów przy przepuście,30) regulacji wysokościowej skrzynek zaworów i zasuw wodociągowych,31) odbudowie i profilacji skarpy przy przebudowywanym przepuście,32) wykonaniu projektu czasowej organizacji ruchu, 33) wykonaniu projektu stałej organizacji ruchu, 34) wykonaniu oznakowania poziomego grubowarstwowego,35) wykonaniu oznakowania pionowego, ustawienie słupków i znaków stałej organizacji ruchu,36) wykonaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,37) wykonaniu oznakowania pionowego – tymczasowa organizacja ruchu,38) sprzątaniu terenu budowyCały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym w działce nr 70dr obrębu Księginice, gmina Kobierzyce, w działce nr 161dr obrębu Galowice, gmina ŻórawinaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. Załącznik 61. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 6.2. do SIWZ – Opis Techniczny, Załącznik 6.3. do SIWZ – STWIORB Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233120-6
45233220-7
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP., tj. zamówienia podobnego do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak dla zadania podstawowego.Szczegółowy zakres prac i wymagania zostały określone w pkt. 13 Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego załącznik 6.1. do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:1) posiada wiedzę, doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej powierzchni minimum 9 000 m22) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) co najmniej jedna osoba na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogąca się wykazać co najmniej 3 – letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych,b) co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz wykonanych robót nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty były wskazane w przedmiotowym wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Propozycje treści wykazów o jakich mowa w pkt 8.7. ust. 1 zostaną przekazane tylko Wykonawcy wzywanemu do ich złożenia. Na etapie ofertowania nie należy składać przedmiotowych dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi załącznik 5 do niniejszej SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w ofercie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmian zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pan Roman Potocki - Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul.Kościuszki1 31, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax.71/7221706, e-mail:starostwo@powiatwroclawski.pl;1. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu jest Pani Beata Pierzchała, kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: beata.pierzchala@powiatwroclawski.pl;2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przetwarzaniem danych niezbędnych do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr SP.ZP.272.45.2020.II.DT Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1955D, obręb Szukalice, gmina Żórawina do ul. Podolskiej w m. Ksi2.1.ęginice, gmina Kobierzyce, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i 8a oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 8. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę murowanie ścian działowych - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę murowanie ścian działowych - około 155 m2. Murowanie silką 12. Ewentualnie 1/3 do zrobienia 8 - jeszcze do dogadania. Proszę o ofertę z materiałem i bez. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI