Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna ) – Złockie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 442 64 88
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 442 63 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna ) – Złockie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a20ccab-29c1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029213/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja dróg powiatowych nr 1516 K, 1449 K, 1579 K, 1540 K, 1547 K, 1527 K, 1510 K, 1552 K, 1519 K, 1517 K
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a20ccab-29c1-11ed-8832-4e4740e186ac
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 64 88; 442 74 14;Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.45.2022.WZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna ) – Złockie w km 6+753 – 7+187 (zamówienie podstawowe) w zakresie:
2.1. roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni),
2.2. roboty ziemne (rozbiórka podbudowy),
2.3. stabilizacja warstwy podłoża o gr. 30 cm cementem o RM ≥ 2,5MPa z doziarnieniem kruszywem 30%,
2.4. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
2.5. wykonanie warstwy podbudowy gr. 7 cm z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC22P (KR3),
2.6. wykonanie warstwy wiążącej gr. 5 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC16W (KR3),
2.7. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC11S (KR3),
2.8. wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego z ich powierzchniowym utrwaleniem grysem
i emulsją,
2.9. rozbiórka istniejącego chodnika (nawierzchnia z kostki, krawężniki, obrzeża, ławy i podbudowa)
2.10. wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej ograniczonego krawężnikiem betonowym i obrzeżem na podbudowie z kruszyw i podsypce cementowo-piaskowej,
2.11. regulacja studzienek dla włazów kanałowych (w tym z wymianą pokryw)
2.12. regulacja studzienek dla kratek ściekowych ulicznych (w tym z wymianą krat na krawężnikowe)
2.13. oznakowanie poziome i pionowe,
2.14. budowa doświetlonego przejścia dla pieszych oraz oznakowania aktywnego,
2.15. montaż barier
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja projektowa składająca się z następujących opracowań:
7.1. plany sytuacyjne, przekroje, PTOR,
7.2. przedmiar robót (element nr 1 – zamówienia podstawowe - gwarantowane, element nr 2
– zamówienie objęte opcją),
7.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
7.4. opis wymagań dla oświetlenia przejścia dla pieszych i oznakowania aktywnego (D-6 i pulsatory) – parametry techniczne BRD,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakres którego wchodzi modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 6+218 – 6+753 w zakresie:
3.1. roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni),
3.2. roboty ziemne (rozbiórka podbudowy),
3.3. stabilizacja warstwy podłoża o gr. 30 cm cementem o RM ≥ 2,5MPa z doziarnieniem kruszywem 30%,
3.4. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
3.5. wykonanie warstwy podbudowy gr. 7 cm z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC22P (KR3),
3.6. wykonanie warstwy wiążącej gr. 5 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC16W (KR3),
3.7. wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa asfaltowa AC11S (KR3),
3.8. wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego z ich powierzchniowym utrwaleniem grysem
i emulsją,
3.9. regulacja studzienek dla włazów kanałowych (w tym z wymianą pokryw)
3.10. regulacja studzienek dla kratek ściekowych ulicznych (w tym z wymianą krat na krawężnikowe)
3.11. oznakowanie poziome i pionowe,
3.12. budowa doświetlonego przejścia dla pieszych oraz oznakowania aktywnego,
3.13. montaż barier
4. Maksymalna wartość opcji wynosi netto: 950 000,00 zł netto.
5. Zamawiający skorzysta z opcji w przypadku posiadania wystarczających środków finansowych.
6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia stanowiąca opcję jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać
z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi i gwarancji jakości”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:
a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej:
1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni min. 2500 m2 (dwa tysiące pięćset m2),
b. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.
KIEROWNIKIEM BUDOWY posiadającym 1) wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej drogowej .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:
1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni min. 5.000 m2 (pięć tysięcy m2),
2. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. KIEROWNIKIEM BUDOWY posiadającym
wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej
drogowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ - wzór umowy (par. 18 i 19)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak