Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi powiatowej nr 1162G na odcinku Węgorzyno-Darnowo (Gmina Kępice)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja drogi powiatowej nr 1162G na odcinku Węgorzyno-Darnowo (Gmina Kępice)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c717cfa-545e-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035323/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja drogi powiatowej nr 1162G na odcinku Węgorzyno-Darnowo (Gmina Kępice)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/1724.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i
wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej;
1) https://bip.zdp.slupsk.pl/1724.html
2) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/effc936c-44f1-4558-9af2-d38e669d3d14
Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych określonych na podstawie art. 3 ustawy
z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A specyfikacji warunków zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.zdp.slupsk.pl/1724.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale B, SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale B, SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonanie odcinka drogi o długości około 512mb z lokalizacją w km od 9+043 do km 9+555 w tym:
1. Nawierzchni asfaltowej: - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. śr. 4 cm; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR3-6 o grubości po zagęszczeniu 4cm
2. Ścinania i karczowania krzaków i podszycia wraz z utylizacją,
3. Miejscowego frezowania nawierzchni na średniej grubości 8 cm,
4. Poboczy o szer. 1,0m z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 10cm,
5. Oznakowania poziomego (grubowarstwowego gładkiego pełnego),
6. Reprofilacja i renowacja istniejących rowów
7. Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew
8. Ustawienie tablicy informacyjnej
Uwaga : Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania warstw bitumicznych w postaci jednej warstwy z SMA JENA gr 8cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena – 60 %
2) okres rękojmi – 40 %
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje R=0 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje R=20 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięce – Wykonawca otrzymuje R=40 pkt.
gdzie R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru
ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi
będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu.
W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia
punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez
wykonawcę. Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmi.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
C = CN:COB x 100 punktów x 60%
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB - Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie
między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy
PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treśc
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:
1 ) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum:
350.000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: co najmniej jedną
robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji
dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto nie mniejszej niż
400.000,00 zł.
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na
stanowisko kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także
posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień
budowlanych.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7
lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie
przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział
osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w
budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich
złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia.
Należy załączyć polisę na sumę gwarancyjną minimum: 350.000,00 zł
2) wykaz robót budowlanych (zgodnie z warunkami w rozdziale II dziale B
ust. 2 pkt 4 lit. a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wyko-
nane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z prze-
pisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego ro-
boty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym cha-
rakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór
dokumentu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
3) wykaz osób ( zgodnie z warunkami w rozdziale II dziale B ust. 2 pkt 4 lit. b
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budow-
lanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświad-
czenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakre-
su wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami tj. co najmniej:
- 1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji k ierownika b udowy posiadającą ważne
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej
drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także
posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania
uprawnień budowlanych;
Dla powyższych wymagań odnośnie wymaganych osób, należy wypełnić dokument
według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie eZamówienia
MiniPortal następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności
informacje o łącznej wartości brutto oferty, udzielonej rękojmi, pełnych danych
adresowych Wykonawcy.
Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie
prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – w formularzu
ofertowym w punkcie 2 załącznika nr 1 do SWZ.
b) Wypełniony załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia
warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ.
d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów
niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu.
e) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej
formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium.
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania
dokumentów składanych wraz z ofertą jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów jeżeli w imieniu
wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów – jeśli jest to zasadne zgodnie z rozdziałem VIII. działem A, ust 5-7.
g) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14
RODO.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5000
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając
brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z
Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach (potencjale)
podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu
takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy
zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą w projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/effc936c-44f1-4558-9af2-d38e669d3d14
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści
ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie
w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XV Dziale A, SWZ oraz nie
będą prowadziły do zmiany SWZ