Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 145
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBircza
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bircza
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-03
  • Numer ogłoszenia592391-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592391-N-2019 z dnia 2019-09-03 r.

Gmina Bircza: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 145
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bircza, krajowy numer identyfikacyjny 65090047600000, ul. ul. Ojca Św. Jana Pawła II  2 , 37-740  Bircza, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 672 60 91, e-mail pawelm@bircza.pl, faks 016 672 53 41.
Adres strony internetowej (URL): www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bircza.pl / www.bip.bircza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 145
Numer referencyjny: ZP.271.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: Bircza, dz. o nr ewid. 145”. Zakres robót od km 0+085 do km 0+425 tj.: 340,00 m UWAGA!!! pozostały zakres robót objęty dokumentacją został wyłączony z realizacji tj.: od km 0+425 do km 0+630 = 205,00 m. 1. Zagospodarowanie terenu - stan projektowany Projekt przewiduje wykonanie przebudowy drogi poprzez wykonanie nowej konstrukcji jezdni w działce nr 145. Założenia projektowe przewidują korektę istniejących spadków podłużnych i usytuowania niwelety jezdni z uwzględnieniem minimalizacji robót ziemnych, które będą wykonywane na istniejącym stoku. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni z tłucznia kamiennego, a w miejscach o dużym pochyleniu podłużnym, nawierzchnię z płyt ażurowych wielootworowych typu JOMB. Rowy drogowe zaprojektowano jako ziemne, na odcinkach drogi o dużym spadku podłużnym umocnione korytkami ściekowymi do umacniania dna rowu (wg KPED 01.13) (tzw. „krakowskie”) oraz odcinkowo dno rowu umocnione ściekiem drogowym korytkowym 60x50x15 cm. Na odcinkach drogi z przebiegiem przez istniejący stok o dużym pochyleniu poprzecznym zaprojektowano umocnienie skarp płytą ażurową skarpową 60x40x8 cm typu MEBA. W km 0+396 w śladzie cieku naturalnego zaprojektowano przepust drogowy rurowy fi 60 cm, dla odprowadzenia wód opadowych z prawostronnego rowu. Dla zapewnienia ciągłości spływu wód opadowych pod istniejącymi zjazdami drogowymi projektuje sie przepusty rurowe fi 60 cm. Rozwiązania projektowe nie wprowadzają zmiany kierunków i sposobów odprowadzania wód opadowych. Spływ wód opadowych odbywać się będzie zgodnie ze stanem istniejącym. Roboty zasadnicze polegać będą na: - wyznaczeniu punktów sytuacyjno-wysokościowych, - wykonaniu robót ziemnych i koryta pod konstrukcję nawierzchni, - wykonaniu przepustów pod koroną drogi i pod zjazdami, - wykonaniu podbudowy mieszanki niezwiązanej - kruszywo naturalne, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego, - wykonaniu nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, - wykonaniu umocnienia rowów drogowych i skarp prefabrykatami betonowymi, - wykonaniu robót wykończeniowych, plantowaniu skarp i uporządkowaniu terenu. Profil podłużny. Projekt przewiduje odcinkowo zmianę istniejącego pochylenia niwelety jezdni, z dostosowaniem niwelety do istniejących warunków terenowych i do projektowanych pochyleń poprzecznych poprzez wykonanie robót ziemnych z uwzględnieniem najkorzystniejszego bilansu robót ziemnych. Niweleta jezdni na poszczególnych odcinkach podnosi się średnio w terenie istniejącym 40 cm i w nasypie ziemnym łącznie do 90 cm. Przekrój poprzeczny Założenia projektowe przewidują uzyskanie jednostronnego spadku poprzecznego jezdni o wartości 3% w kierunku projektowanego rowu drogowego, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym 4% oraz uzyskanie spadku 4% na poboczach drogi. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy następować będzie powierzchniowo do istniejącego i projektowanego rowu. Podział spływu wód reguluje istniejące ukształtowanie terenu, gdzie wody opadowe kierowane są do istniejącego jaru. Dla uporządkowania spływu wód i zabezpieczenia konstrukcji jezdni, zaprojektowano prawostronny rów drogowy z włączeniem do projektowanego przepustu drogowego w km 0+395,90. Spływ wód w linii rowu odbywać się będzie poprzez projektowane pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe. Projekt nie wprowadza zmian kierunków i sposobu odprowadzania wód opadowych w stosunku do stanu istniejącego. Projektowane przekroje konstrukcyjne Konstrukcja jezdni na odcinkach: od km 0+085,00 do km 0+122,00 ; od km 0+147,00 do km 0+355,00 ; od km 0+380 do km 0+630,00: - 20 cm nawierzchnia z tłucznia kamiennego frakcji 31,5/63 mm, - 20 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm stabilizowana mechanicznie, - podłoże gruntowe G1. Konstrukcja jezdni na odcinkach: od km 0+122,00 do km 0+147,00 ; od km 0+355,00 do km 0+380,00: - 12,5 cm nawierzchnia z płyt betonowych JOMB 100x75x12,5 cm zbrojone dwuwarstwowo, - 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/63 mm stabilizowana mechanicznie, - podłoże gruntowe G1. Cechy techniczne płyt JOMB : - Wymiary: 100 x 75 x 12,5 cm - płyty winny spełniać wymagania normy: PN-EN 1339 - Klasa betonu użytego do produkcji płyty : C25/30 - Powierzchnia jednej płyty JOMBO brutto: 0,75 m2 - Powierzchnia otworów: 11,6% (0,0874 m2) - Waga: Płyta drogowa typu JOMB o wym. 100 x 75 x 12,5 cm waży około 165 kg Umocnienie rowów i skarp prefabrykatami betonowymi: Na odcinkach od km 0+341,00 do km 0+361,00 oraz od km 0+571,00 do km 0+595,00 zaprojektowano umocnienie dna rowu prefabrykowanymi korytkami ściekowymi wg KPED 01.13 o wymiarach 74 x 68 x 59 cm tzw. "krakowskie", układanymi na ławie z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm o grub. 10 cm. Na odcinku od km 0+361 do km 0+381 zaprojektowano umocnienie dna rowu prefabrykowanymi ściekami betonowymi o wymiarach 60 x 50 x 15 cm układanymi na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, o grubości 10 cm. Na odcinkach od km 0+341,00 do km 0+361,00 oraz od km 0+571,00 do km 0+595,00 zaprojektowano nad korytkami betonowymi, umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi skarpowymi typu MEBA o wymiarach 60 x 40 x 8 cm układanymi na warstwie humusu o grubości 5 cm. Instrukcja montażu płyt typu Jomb Przygotowanie podłoża gruntowego: A. Podłoże gruntowe należy wykonać i zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is ≥ 0,97 B. Płyty będą montowane na podbudowie z kruszywa naturalnego i podsypce cementowo-piaskowej. Wskaźnik zagęszczenia podbudowy powinien wynosić Is ≥ 1,0. 3. Montaż płyt 1.1. Płyty należy układać w taki sposób, aby zapewnić im przyleganie całą powierzchnią do podłoża. 1.2. W zależności od sposobu układania płyt, zaleca się zapewnić odpowiednią dylatację między płytami. Dla płyt układanych mniejszymi otworami do góry, dylatacja powinna wynosić 0,5-1cm. W płytach układanych większymi otworami do góry spoina dylatacyjna nie jest wymagana z uwagi na występowanie skosów w elemencie. 1.3. otwory w płytach należy zamulić poprzez wypełnienie otworów i szczelin dylatacyjnych pospółką o uziarnieniu 0-10 mm oraz piaskiem. 1.4. Należy zapewnić odpowiednie odwodnienie nawierzchni uzyskują spadek poprzeczny min. 3% Wszelkie prace ziemne należy prowadzić zgodnie z normą PN-S-02205:1998 Drogi samochodowe, Roboty ziemne, Wymagania i badania. Grunt pod zaprojektowaną konstrukcją musi być klasy G1, jeśli nie jest należy go do tej klasy doprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Trwałość nawierzchni jezdni uzależniona jest od właściwiej konserwacji nawierzchni. Konstrukcję jezdni i poboczy przedstawiono na rysunku - Przekroje normalne / konstrukcyjne. Przepusty drogowe pod koroną drogi W km 0+0+395,90 zaprojektowano przebudowę istniejącego utwardzonego cieku na przepust pod koroną drogi z rur fi 600 mm układanych na ławie z kruszywa naturalnego o grubości 25 cm. Zakończenie przepustu - wlot i wylot umocniony prefabrykowaną żelbetową ścianką oporową o wymiarach: szer. 125 cm, dług. 90 cm, wysokość 105 cm. Projektowana ścianka oporowa ze skosami winna być wykonana z betonu kruszywowego klasy min. C25/30 MPa, zbrojona drutem stalowym fi 10 mm - zgodnie z załączoną kartą techniczną. Zjazdy drogowe Projekt obejmuje przebudowę istniejących zjazdów drogowych: - w km 0+123,20 strona prawa - zjazd indywidualny, zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 60 cm i długości 6 m oraz utwardzenie zjazdu kruszywem łamanym 0/63 mm o grub 20 cm, - w km 0+628,00 strona prawa - zjazd indywidualny, zaprojektowano przepust rurowy o średnicy 60 cm i długości 6 m - nawierzchnia zjazdu gruntowa, - w km 0+ 255,90 strona prawa - zjazd publiczny, zaprojektowano utwardzenie zjazdu kruszywem łamanym 0/63 mm o grub 20 cm, bez przepustu rurowego, - w km 0+ 615,60 strona lewa - zjazd publiczny, zaprojektowano utwardzenie zjazdu kruszywem łamanym 0/63 mm o grub 20 cm, - w km 0+493,00 strona lewa - istniejący zjazd do pól, nawierzchnia gruntowa bez zmian. Elementy wyposażenia drogi W celu zabezpieczenia ruchu drogowego, w tym ruchu pojazdów mechanicznych zaprojektowano odcinkowo bariery ochronne sprężyste SP-06 z odkształceniem do 0,85 m, w kilometrażu: od 0+333,20 do 0+365,20 o dług. 32,0 m oraz od 0+390 do 0+489 o dług. 99,0 m - łączna długość 131,00 m. Zestawienie powierzchni przebudowy projektowanych elementów drogi: 1) nawierzchnia jezdni z tłucznia kamiennego - 1 485,00 m2 2) nawierzchnia jezdni z betonowych płyt ażurowych - 150,00 m2 3) nawierzchnia z kruszywa łamanego na zjazdach - 65,00 m2 4) żelbetowe korytka ściekowe 74x68x59 cm typ "krakowski" - 44,00 m 5) ściek betonowy 60x50x15 cm - 20,00 m 6) bariery ochronne sprężyste SP-06 - 131,00 m na skróconym odcinku bariery 32,00 m OPIS CAŁEGO ODCINKA 0+085 DO 0+630 Roboty drogowe. Roboty drogowe obejmują przebudowę drogi od km 0+085,00 do km 0+630,00 w zakresie wykonania robót ziemnych, koryta i rowów drogowych, wykonania podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm, wykonania nawierzchni z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm i nawierzchni z płyt ażurowych wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5 cm. Roboty obejmują wykonanie umocnienia odcinków dna rowów korytkami ściekowymi do umacniania dna rowu (wg KPED 01.13) (tzw. „krakowskie”) i umocnienia dna rowu ściekiem drogowym korytkowym 60x50x15 cm oraz umocnienia skarp płytą ażurową skarpową 60x40x8 cm typu MEBA. Roboty obejmują wykonanie przepustu drogowego fi 60 cm pod koroną drogi z umocnieniem wlotu i wylotu prefabrykowaną żelbetową ścianką oporową ze skosami o wymiarach: szer. 125 cm, dług. 90 cm, wysokość 105 cm oraz wykonanie przepustów fi 60 cm pod zjazdami z umocnieniem wlotów i wylotów betonową ścianką czołową. Roboty obejmują również odcinkowy montaż barier ochronnych, jako sprężyste SP-06 z odkształceniem do 0,85 m o dług. 32,0 m dług. 99,0 m - łącznie 131,00 m. ROBOTY NALEŻY WYKONAĆ ZGODNIE Z PROJEKTEM TECHNICZNO-WYKONAWCZYM ORAZ ZGODNIE ZE SZCZEGÓŁOWYMI SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH. OPIS ODCINKA OD KM 0+085 DO KM 0+425 Roboty drogowe. UWAGA: PRZEDMIAR ROBÓT I KOSZTORYS OBEJMUJE WYKONANIE ROBÓT NA ODCINKU 0+085 DO 0+425. POZOSTAŁE ELEMENTY ROBÓT ZOSTAŁY WYŁĄCZONE Z REALIZACJI. Roboty drogowe obejmują przebudowę drogi od km 0+085,00 do km 0+425,00 w zakresie wykonania robót ziemnych, koryta i rowów drogowych, wykonania podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm, wykonania nawierzchni z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm i nawierzchni z płyt ażurowych wielootworowych typu JOMB 100x75x12,5 cm. Roboty obejmują wykonanie umocnienia odcinków dna rowów korytkami ściekowymi do umacniania dna rowu (wg KPED 01.13) (tzw. „krakowskie”) i umocnienia dna rowu ściekiem drogowym korytkowym 60x50x15 cm oraz umocnienia skarp płytą ażurową skarpową 60x40x8 cm typu MEBA. Roboty obejmują wykonanie przepustu drogowego fi 60 cm pod koroną drogi z umocnieniem wlotu i wylotu prefabrykowaną żelbetową ścianką oporową ze skosami o wymiarach: szer. 125 cm, dług. 90 cm, wysokość 105 cm oraz wykonanie przepustów fi 60 cm pod zjazdami z umocnieniem wlotów i wylotów betonową ścianką czołową. Roboty obejmują również montaż barier ochronnych, jako sprężyste SP-06 z odkształceniem do 0,85 m na odcinku o dług. 32,0 m.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunku: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która będzie pełniła funkcję kierownika robót branży drogowej. Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Wszystkie ww. osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. Wykaz oświadczeń i/lub dokumentów, na potwierdzenie okoliczności braku podstaw do wykluczenia, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów lub/i oświadczeń. 3a. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp składają wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór stanowi załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Wykaz oświadczeń i/lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 2.2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu. 2.3. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający wymaga następujący dokument w odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale V.1.2.3 SIWZ:  wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej. 3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: 1) gdy zajdzie konieczność wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 2) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, 3) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych, 4) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 5) protesty co do wykonania robót, składane przez użytkowników nieruchomości, na których prowadzone są roboty i sąsiadujących z terenem robót, 6) opóźnienia związane z koniecznością wykonania robót przez gestorów sieci z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 7) wykazanie (udokumentowanie) zasadności przedłużenia terminu wykonania umowy spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotę przewidzianą w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót i przedstawicieli Zamawiającego. 5. Jeżeli umowa przewiduje jednorazową płatność po wykonaniu całości przedmiotu umowy w jednym roku budżetowym, a wskutek zmiany terminu w okolicznościach przewidzianych w ust. 3, wykonanie umowy nastąpi w kolejnym roku budżetowym, możliwa jest zmiana umowy poprzez wprowadzenie płatności częściowych (odpowiadających wartości wykonanych robót), jeśli u Zamawiającego wystąpi potrzeba wydatkowania w pierwszym roku budżetowym środków przewidzianych w planie finansowym. 6. Dopuszcza się skrócenie terminu płatności faktury końcowej w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, w celu dokonania wydatku w roku budżetowym, w którym wydatek jest zaplanowany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI