Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobroszyce
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-08
  • ZamawiającyGMINA DOBROSZYCE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409306
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c87f7c9-568e-46fc-8d2a-82dbf8accf75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068041/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja dróg w Gminie Dobroszyce wraz z budową sieci wodociągowej w ul. Wielkopolnej w Dobroszycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c87f7c9-568e-46fc-8d2a-82dbf8accf75

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
2.1 Zamawiający rekomenduje Wykonawcom zapoznanie się z materiałami dotyczącymi Platformy e-Zamówienia w szczególności z regulaminem dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-
https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ - zaleca się przesłanie wniosku w wersji edytowalnej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@dobroszyce.pl
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach
W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Owocowej o długości ok. 106,00 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni i placu manewrowego na końcu sięgacza o nawierzchni z kostki betonowej,
b) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
c) wykonania obustronnych poboczy o szer. 0,75 m,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do skrzyń rozsączających
e) budowy kanału technologicznego o długości 97,0 m; od zaprojektowanych studni rewizyjnych należy wykonać przyłącza z rury 1xHDPEØ40/3.7 mm, do granicy każdej posesji. Rure przy granicy zaślepić. Głębokość układania jak dla KT.
- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działce drogowej nr 437/9, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.
Ulica Owocowa jest drogą publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie nr 513/2021 Starosty Oleśnickiego z dnia 18.10.2021r. znak sprawy AB.6743.805.2021.3.SzM o braku sprzeciwu na zgłoszenie, dotyczące przebudowy ulicy Owocowej w Dobroszycach, na działce o nr ew. gruntów 437/9, obręb Dobroszyce, jedn. ewid. Dobroszyce.
1.2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa ulicy Grzybowej oraz przebudowa ulicy Owocowej w miejscowości Dobroszyce” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się:
a) Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 9.1 do SWZ,
b) Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 9.2 do SWZ,
c) Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 9.3 do SWZ,
d) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 9.4 do SWZ,
e) Opinia geotechniczna – stanowiąca załącznik nr 9.5 do SWZ,
f) Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 9.6 do SWZ,
g) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 9.7 do SWZ,

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przebudowa i rozbudowa ul. Łąkowej w Dobroszycach.
W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Łąkowej o długości ok. 304 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,
b) budowy lewostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,
c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
d) wykonania prawostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej,
e) budowy kanału technologicznego,
- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr 498/5, 503, 504/8, 504/9, 504/20, 504/26, 507, 508/5, 505/3 (po podziale 505/4) obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.
Ulica Łąkowa nie jest drogą publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).
1.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że złożył do Starosty Oleśnickiego wniosek o wydanie decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej dla robót budowlanych pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Łąkowej w Dobroszycach, w drodze ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162). Przewidywany termin wydania decyzji to przełom lipca i sierpnia 2024r.
2.2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Łąkowej w Dobroszycach” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się:
a) Projekt zagospodarowania terenu – stanowiący załącznik nr 10.1 do SWZ,
b) Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 10.2 do SWZ,
c) Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 10.3 do SWZ,
d) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 10.4 do SWZ,
e) Opinia geotechniczna – stanowiąca załącznik nr 10.5 do SWZ,
f) Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 10.6 do SWZ,
g) Projekt stałej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 10.7 do SWZ
h) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 10.8 do SWZ,
i) Lokalizacja zjazdu na działkę nr 498/8 – stanowiący załącznik nr 10.9 do SWZ.
Na działkę nr 498/8, obręb Dobroszyce należy wykonać zjazd z ul. Łąkowej o konstrukcji jak dla pozostałych zaprojektowanych w dokumentacji zjazdów, w lokalizacji jak na załączniku nr 10.9 do SWZ.

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna.
W ramach zadania należy wykonać remont drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna w gminie Dobroszyce, w zakresie m.in.:
a) wykonania jezdni o szerokości 5,00 z lokalnymi poszerzeniami do 7,00 m o nawierzchni bitumicznej,
b) wykonania konstrukcji drogi (podbudowy),
c) wykonania obustronnych poboczy o szer. 0,75 m z kruszywa
d) remont istniejących zjazdów z drogi powiatowej polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową,
e) przebrukowanie istniejących nawierzchni zjazdów z dostosowaniem do poziomu nowej nawierzchni drogi,
e) odtworzenia, reprofilacji i oczyszczenia przydrożnych rowów,
f) wymiany na nowe, części krawężników przy drodze wojewódzkiej nr 340 w Strzelcach (na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1475D),
g) koniecznej wycinki przydrożnych drzew i krzewów
h) przebudowy włączenia drogi powiatowej nr 1475D do drogi wojewódzkiej nr 340 w m. Strzelce
- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach drogowych: nr 24, obręb Strzelce; 60, obręb Sadków; 183/5, obręb Łuczyna, jedn. ew. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.
3.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że w dokumentacji znajduje się zaświadczenie Starosty Oleśnickiego z dnia 17.04.2024r. znak sprawy AB.6743.220.2024.3.MP o braku sprzeciwu na zgłoszenie, dotyczące remontu drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków - Łuczyna, na działkach: nr ew. gruntu 24, obręb Strzelce, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski, nr ew. gr. 60, obręb Sadków, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski, nr ew. gruntu 183/5, obręb Łuczyna, jedn. ew. Dobroszyce – obszar wiejski.
3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Remont drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna w gminie Dobroszyce” autorstwa mgr inż. Jacka Kostórkiewicza; wykonanej przez jednostkę projektową: RoadKost Jacek Kostórkiewicz Projektowanie i Nadzór Inwestycji Drogowych, z siedzibą: 54-031 Wrocław, ul. Zakopiańska 109, na którą składa się:
a) Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 11.1 do SWZ,
b) Projekt techniczny – stanowiący załącznik nr 11.2 do SWZ,
c) Uzgodnienia – stanowiące załącznik nr 11.3 do SWZ,
d) Specyfikacja techniczna – stanowiąca załącznik nr 11.4 do SWZ,
e) Projekt tymczasowej organizacji ruchu - stanowiący załącznik nr 11.5 do SWZ,
f) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 11.6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach.
4.1. W ramach zadania należy wykonać przebudowę i rozbudowę ulicy Wielkopolnej o długości ok. 519 m i szerokości 7,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni o nawierzchni bitumicznej,
b) budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,
c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,
e) budowy kanału technologicznego,
f) budowy oświetlenia ulicznego,
g) urządzenia terenów zielonych,
h) wykonania odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o dług. ok. 1,4 m od istniejącej studni nr Si2 do SR2, w działce nr ew. 224/2, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 5.1.
4.2. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Spokojnej o długości ok. 264 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,
b) budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,
c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,
e) budowy kanału technologicznego,
f) urządzenia terenów zielonych.
4.3. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Jasnej o długości ok. 150 m i szerokości 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,
b) budowy prawostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m z kostki betonowej,
c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,
e) budowy kanału technologicznego,
f) urządzenia terenów zielonych,
g) budowy oświetlenia ulicznego.
4.4. W ramach zadania należy wykonać przebudowę ulicy Zacisze o długości ok. 273,00 m i szerokości zmiennej od 3,50 do 5,00 m, w miejscowości Dobroszyce w zakresie m.in.:
a) budowy jezdni o nawierzchni z kostki betonowej,
b) budowy lewostronnego chodnika o szerokości (netto) 2,00 m i placu z kostki betonowej na działce nr ew. gr. 145/3,
c) budowy zjazdów i dojść do prywatnych posesji z kostki betonowej,
d) wykonania lewostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa,
d) budowy sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ul. Cichą do rowu R-M,
e) urządzenia terenu zielonego;
- zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr ew. 133/1, 133/2, 133/8, 134/10, 135/8, 137/1, 138/1, 139/1, 148/7, 150/4, 150/9, 151/2, 152/11, 153/2, 222/1, 222/2, 222/3, 223/17, 223/26, 223/29, 224/2, 226/11, 226/2, 981/2, 981/6, 1024/3, 1054, 1055,1062, 145/3, 146/2, 154/4, 837/1, 1050, nr działek po podziale gruntów: 130/1, 131/1, 132/1, 225/6, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie.
Ulice: Wielkopolna, Spokojna, Jasna i Zacisze nie są drogami publicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 645 z późn.zm.).
4.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.
5. Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej w Dobroszycach. Przedmiotowy zakres należy wykonać łącznie z zadaniami opisanymi w ust. 4.
W ramach zadania należy wykonać budowę sieci wodociągowej o długości ok. 290,00 m, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty budowlane należy wykonać na działkach nr ew. 224/2, 223/29, 225/4, 226/11, 1024/3, obręb Dobroszyce, gm. Dobroszyce, powiat oleśnicki, woj. dolnośląskie. Od wybudowanej sieci Ø160 należy wykonać sięgacze Ø125 do granic działek nr ew.: 223/18, 226/12, 1024/24.
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie i zgodnie z:
- dokumentacją projektową,
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
- niniejszą SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- nie podlegają wykluczeniu na podstawie wskazanej w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 i pkt 7 PZP oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507);
- spełniają następujące, określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełnia warunek jeśli wykaże, że prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli taki wpis jest wymagany przepisami;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest:
- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia określoną przez Zamawiającego tj. nie niższą niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych) dla każdego z zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
3) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
I. dla zadania nr 1 pn. „Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach”
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej,
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
- Kierownikiem budowy posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej.

II. dla zadania nr 2 pn. „Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach”
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową,
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
- Kierownikiem budowy posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej.
- kierownikiem robót posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551)- zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
- kierownikiem robót posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
III. dla zadania nr 3 pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową remontem drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 2 km,
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
- Kierownikiem budowy posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 2 km.
IV. dla zadania nr 4 i 5 pn. „Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
- co najmniej dwa zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.: związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową i co najmniej dwa zadania związane z budową, przebudową drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym i kanalizacją deszczową
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował:
- Kierownikiem budowy posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
2) doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej i co najmniej 2 robotami budowlanymi w zakresie budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej.
- kierownikiem robót posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i sieci wodociągowych wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.
- kierownikiem robót posiadającym:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej wydane zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551) - zgodnie z rozdziałem X SWZ.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
- 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 1 pn. „Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach”,
- 19.000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100) - dla zadania nr 2 pn. „Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach”,
- 72.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) – dla zadania nr 3 pn. „Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”,
- 88.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100) – dla zadania nr 4, 5 pn. „Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”.
- przed upływem terminu składania ofert;
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oleśnica, o/Dobroszyce nr rachunku 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001, z dopiskiem na przelewie:
- dla zadania nr 1: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Przebudowa ulicy Owocowej w Dobroszycach.”
- dla zadania nr 2: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Przebudowa i rozbudowa ulicy Łąkowej w Dobroszycach.”
- dla zadania nr 3: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadanie pn. Modernizacja drogi powiatowej nr 1475D w relacji Strzelce – Sadków – Łuczyna”
- dla zadań nr 4 i 5: „Wadium w postępowaniu ZP.271.46.2024, Zadania pn. Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg – ulic Wielkopolnej, Spokojnej, Jasnej i Zacisze w Dobroszycach” i „Budowa sieci wodociągowej w odcinku ul. Wielkopolnej”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego pełną kwotą wymaganego wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 PZP oraz wskazanym zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto dopuszczalna jest zmiana umowy w okolicznościach i na warunkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4, ust. 3 i 4.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz hydroforni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dobroszyce: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu- dokumentacja projektowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz hydroforni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Czarnia
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI