Modernizacja dróg powiatowych nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg powiatowych nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka i Solna, gm. Kobierzyce oraz nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany – Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina, w podziale na 2 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-19
  • Numer ogłoszenia599961-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599961-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Modernizacja dróg powiatowych nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka i Solna, gm. Kobierzyce oraz nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany – Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina, w podziale na 2 zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki  131 , 50-440  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatwroclawski.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://powiatwroclawski.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pocztą, kurierem lub osobiście
Adres:
ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, Wydział Obslugi, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg powiatowych nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka i Solna, gm. Kobierzyce oraz nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany – Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina, w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny: SP.ZP.272.53.2019.II.DT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg powiatowych nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka i Solna, gm. Kobierzyce oraz nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany – Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina, w podziale na 2 zadania ZADANIE 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka, i Solna, gm. Kobierzyce ZADANIE 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany-Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina Skrócony opis przedmiotu zamówienia i zakres robót: Przedmiot zamówienia i zakres robót – Zadanie 1 Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi powiatowej nr 1977D, w celu polepszenia parametrów technicznych drogi na odcinku od miejscowości Ręków gm. Sobótka do miejscowości Solna, gm. Kobierzyce. Modernizacja prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, a tym samym polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi ok. 2410 m. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym na dz. nr dz. 99dr, 184dr i 192W AM1 obręb Ręków gm. Sobótka oraz 149dr obręb Solna gm. Kobierzyce). Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, utwardzenie pobocza oraz dostosowanie i wzmocnienie zjazdów z drogi. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Na całym odcinku należy sfrezować nawierzchnię na średnią głębokość 4 cm, następnie wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej, w ilości średnio 75 kg/m² o grubości po zagęszczeniu ok. 3 cm oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno – asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Na całym odcinku drogi należy wykonać poszerzenie jezdni do szerokości 6 m. W przypadku różnicy rzędnych niwelety dla remontowanej jezdni należy wysokościowo dopasować istniejące skrzyżowania o nawierzchniach bitumicznych dróg gminnych poprzez ich wyrównanie. Istniejące zjazdy indywidualne i zjazdy na drogi gminne o nawierzchni gruntowej należy utwardzić zagęszczonym kruszywem kamiennym o frakcji 0-31,5mm. Należy również wykonać utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną o średniej szerokości 0,75 m i gr. 15 cm dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (ze spadkiem 6%). Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania na własny koszt projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz projektu organizacji ruchu docelowego, przedłożyć je do zatwierdzenia a następnie wprowadzić w terenie. W oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację należy wykonać oznakowanie poziome grubowarstwowe oraz oznakowanie pionowe. Po wykonanych robotach budowlanych należy uprzątnąć teren budowy i przywrócić zajmowany pas drogowy do stanu pierwotnego. ZAKRES ROBÓT: 1) wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych, geodezyjnych i wysokościowych, 2) mechaniczne cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, 3) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku – korytowanie na zjazdach z kruszywa i pod poszerzenie jezdni, 4) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku – korytowanie poboczy gruntowych na długości drogi obustronnie pod utwardzenie z pozyskanej frezowiny, 5) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni na całej długości i szerokości, na gł. 4 cm, 6) wykonanie warstwy stabilizacji cementem z mechnicznym przygotowaniem mieszanki (piasek stabilizowany cementem - 50kg cementu na 1 m3 mieszanki) - gr. 15 cm (na poszerzeniach jezdni) 7) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości po zagęszczeniu 25 cm (na poszerzeniach jezdni), 8) ułożenie geosiatki wzmacniającej o wytrzymałości > 100 kN/m na poszerzanych odcinkach drogi i na rozjazdach, 9) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, 10) wywóz frezu pozostałego po sfrezowaniu nawierzchni, który nie zostanie wbudowany w pobocza samochodami samowyładowczymi, 11) ułożenie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 3 cm (75 kg/m2), 12) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową kationową na zimno warstwy profilującej, 13) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu – 4 cm, 14) utwardzenie poboczy gruntowych pozyskanym destruktem - frezowiną o szer. 0,75m (jak dla klasy L) dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), 15) utwardzenie kruszywem kamiennym 0-31,5 mm zjazdó w indywidualnych i zjazdó w na drogi gminne znajdujące się w pasie dróg powiatowych warstwą o grubości po zagęszczeniu 20 cm, 16) regulację wysokościową skrzynek wodociągowych i włazó w kanałowych, 17) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych, 18) wykonanie oznakowania pionowego, 19) wykonanie progów zwalniających z mieszanki mineralno-asfaltowej, 20) sprzątanie pasa drogowego po wykonaniu robót budowlanych. UWAGI: Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wyloty na skrzyżowaniach z drogami gminnymi do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. Frezowinę pozostałą z utwardzenia poboczy należy dowieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, a także wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.:, załącznik 2.1. do SIWZ – Kosztorys ofertowy, Załącznik 5.1. do SIWZ – Projekt umowy, Załącznik 6.1. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 7.1. do SIWZ – Opis Techniczny Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Przedmiot zamówienia i zakres robót – Zadanie 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany-Komorowice i Szukalice, gmina Żórawina. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi 1610 m, w załączeniu mapka lokalizacyjna. Wykonane prace prowadzić będą do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. ZAKRES ROBÓT: 1) roboty przygotowawcze i pomiarowe, 2) wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni, 3) roboty nawierzchniowe w tym frezowanie starej nawierzchni, jej oczyszczenie i skropienie, ułożenie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej, 4) wykonanie profilowania poboczy ziemnych, 5) wzmocnienie poboczy na łukach destruktem asfaltowym, 6) wykonanie zjazdów na pola z destruktu asfaltowego, 7) opracowanie i wdrożenie docelowej organizacji ruchu. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (dz. nr 258 AM-1, obręb Karwiany-Komorowice, dz. nr 62 AM-1 obręb Szukalice). Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, a także wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.:, załącznik 2.2. do SIWZ – Kosztorys ofertowy, Załącznik 5.2. do SIWZ – Projekt umowy, Załącznik 6.2. do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 7.2. do SIWZ – Opis Techniczny

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Dla Zadania 1 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka, i Solna, gm. Kobierzyce Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował: 1) wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych, geodezyjnych i wysokościowych, 2) mechaniczne cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, 3) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku – korytowanie na zjazdach z kruszywa i pod poszerzenie jezdni, 4) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją urobku – korytowanie poboczy gruntowych na długości drogi obustronnie pod utwardzenie z pozyskanej frezowiny, 5) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni na całej długości i szerokości, na gł. 4 cm, 6) wykonanie warstwy stabilizacji cementem z mechnicznym przygotowaniem mieszanki (piasek stabilizowany cementem - 50kg cementu na 1 m3 mieszanki) - gr. 15 cm (na poszerzeniach jezdni) 7) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości po zagęszczeniu 25 cm (na poszerzeniach jezdni), 8) ułożenie geosiatki wzmacniającej o wytrzymałości > 100 kN/m na poszerzanych odcinkach drogi i na rozjazdach, 9) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, 10) wywóz frezu pozostałego po sfrezowaniu nawierzchni, który nie zostanie wbudowany w pobocza samochodami samowyładowczymi, 11) ułożenie warstwy profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 3 cm (75 kg/m2), 12) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową kationową na zimno warstwy profilującej, 13) ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu – 4 cm, 14) utwardzenie poboczy gruntowych pozyskanym destruktem - frezowiną o szer. 0,75m (jak dla klasy L) dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), 15) utwardzenie kruszywem kamiennym 0-31,5 mm zjazdó w indywidualnych i zjazdó w na drogi gminne znajdujące się w pasie dróg powiatowych warstwą o grubości po zagęszczeniu 20 cm, 16) regulacja wysokościowa skrzynek wodociągowych i włazó w kanałowych, 17) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych, 18) wykonanie oznakowania pionowego, 19) wykonanie progów zwalniających z mieszanki mineralno-asfaltowej, 20) sprzątanie pasa drogowego po wykonaniu robót budowlanych. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego. Dla Zadania 2 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany-Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług jak w zadaniu podstawowym i będzie obejmował: wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych, geodezyjnych i wysokościowych, 1) roboty przygotowawcze i pomiarowe, 2) wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni, 3) roboty nawierzchniowe w tym frezowanie starej nawierzchni, jej oczyszczenie 4) i skropienie, ułożenie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej, 5) wykonanie profilowania poboczy ziemnych, 6) wzmocnienie poboczy na łukach destruktem asfaltowym, 7) wykonanie zjazdów na pola z destruktu asfaltowego, 8) opracowanie i wdrożenie docelowej organizacji ruchu Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach podobnych do udzielenia zamówienia podstawowego, po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-29
2019-11-29

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1 – od dnia zawarcia umowy do dnia 29 listopada 2019 r. Zadanie 2 – od dnia zawarcia umowy do dnia 29 listopada 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą że: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – asfaltowej o łącznej powierzchni: a) zadanie 1 – minimum 7 000 m2 b) zadanie 2 – minimum 5 000 m2 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3 – letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wyda na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć Załącznik nr 3.3 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zadanie 1 – 20 900,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dziewięćset złotych 00/100) Zadanie 2 – 11 800,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy osiemset złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający zastrzega możliwość zmian i uzupełnień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. i/lub 5.2. do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 8 % ceny brutto

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmian i uzupełnień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. Przewidywane zmiany postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5.1. i/lub 5.2. do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja drogi powiatowej nr 1977D pomiędzy miejscowościami Ręków, gm. Sobótka, i Solna, gm. Kobierzyce
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja drogi powiatowej nr 1955D pomiędzy miejscowościami Karwiany-Komorowice i Szukalice, gm. Żórawina
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Akacjowej i Zielonej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI