Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGarwolin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-14
  • ZamawiającyMIASTO GARWOLIN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00102527
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84a8dc48-af61-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035922/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina (ul. A. Mickiewicza, ul. Kawaleryjska, ul. M. Rataja, ul. Akacjowa, ul. Źródlana)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej
dostępnej pod adresem https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania określono w specyfikacji warunków zamówienia.Podstawowe informacje:
1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; ttps://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie
przekierowany do strony ttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca
wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w
postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TI.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja dróg na terenie miasta Garwolina.
Realizacja zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych na ul. Mickiewicza, Kawaleryjskiej, Rataja, Akacjowej i Źródlanej.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) ulica Mickiewicza: Wykonawca zobowiązany będzie do przebudowy ulicy Adama Mickiewicza w km 0+115÷0+693; zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: prace pomiarowe, roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne;
- posadowienie krawężników betonowych, oporników betonowych i obrzeży betonowych - na ławie betonowej z oporem;
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie podbudowy betonowej oraz warstwy odsączającej wraz z ułożeniem geowłókniny;
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm;
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie z warstwą odsączającej;
- roboty wykończeniowe, w tym regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, roboty ziemne, wykonanie przykanalików;
- wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej gr. 8cm z przepustami;
- wykonanie zjazdów przez chodnik i zjazdów publicznych z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
- wykonanie pobocza z kruszyw łamanych wraz z warstwą odsączającą
- wykonanie oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt budowlany wraz z informacją BIOZ i Opinią i dokumentacją badań podłoża gruntowego ul. Mickiewicza, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
2) ulica Kawaleryjska: Wykonawca zobowiązany będzie do przebudowy ulicy Kawaleryjskiej
w km 0+000÷0+340; zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: prace pomiarowe, roboty rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- posadowienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
- wykonanie na poszerzeniach podbudowy;
- wykonanie nawierzchni, w tym: czyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN KR-2 wbudowanym mechanicznie, wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne z siatki
szklano-węglowej, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z SMA KR-2;
- przełożenie kostki brukowej betonowej;
- wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych;
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt budowlany wraz z informacją BIOZ, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
3) ulica Rataja: Wykonawca zobowiązany będzie do budowy ulicy Rataja w km 0+215÷0+611,75 wraz z łącznikiem ul. Rataja w km 0+000÷0+097 oraz przebudową oświetlenia; zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: prace pomiarowe, usunięcie drzew, karpiny i krzewów oraz gałęzi, roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, zdjęcie warstwy humusu i darniny;
- wykonanie ogrodzeń;
- wykonanie wykopów, roboty ziemne, wykonanie rowu;
- wykonanie przepustów pod koroną drogi;
- wykonanie koryta w profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
- regulacja studni i zasuw (zaworów);
- ustawienie krawężników betonowych i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ławy z oporem;
- wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego;
- wykonanie warstwy odsączającej;
- ułożenie odwodnienia – sączki poprzeczne i podłużne;
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego;
- wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej gr. 8cm wraz z progiem zwalniającym;
- wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej z kostki brukowej gr. 8cm;
- wykonanie zjazdów;
- umocnienie powierzchni skarp rowu, dna i poboczy;
- ułożenie ścieków ulicznych;
- wykonanie zieleni drogowej;
- oczyszczenie rowu z namułu z profilowaniem dna i skarp;
- wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
- prace demontażowe, w tym: demontaż słupów linii napowietrznej NN, słupów oświetleniowych, konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN, przewodów izolowanych i nieizolowanych, odgromnika, wysięgników rurowych, opraw oświetleniowych oraz bezpieczników napowietrznych;
- montaż i stawianie słupów linii napowietrznej NN z oświetleniem ulicznym;
- montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii NN z oświetleniem ulicznym;
- montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej NN;
- montaż nowego odgromnika w liniach napowietrznych NN, nowych uziomów lub przewodów uziemiających;
- mechaniczne pogrążenie uziomów prętowych pionowych;
- montaż wysięgników rurowych mocowanych na słupie;
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie;
- montaż nowych bezpieczników napowietrznych’
- pomiar rezystencji uziemienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
4) ulica Akacjowa: Wykonawca zobowiązany będzie do przebudowy ulicy Akacjowej na odcinku ~480 metrów; zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty pomiarowe;
- roboty ziemne;
- prace rozbiórkowe;
- roboty związane z przesunięciem skarpy nasypu;
- ustawienie krawężników betonowych i obrzeży betonowych wraz z wykonaniem ławy;
- wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej z kostki brukowej gr. 8cm;
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej gr. 8cm;
- wykonanie zieleni drogowej;
- wykonanie stabilizacji cementowej;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
- wykonanie odwodnienia;
- regulacja zaworów;
- wykonanie oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt techniczny wraz z informacją BIOZ, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.
5) ulica Źródlana: Wykonawca zobowiązany będzie do przebudowy ulicy Źródlanej w km 0+000 ÷ 0+; zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym: prace pomiarowe, usunięcie drzew, karpiny i krzewów oraz gałęzi wraz z wywozem;
- roboty rozbiórkowe;
- roboty ziemne, w tym korytowanie;
- ustawienie oporników betonowych i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy na poszerzeniach z betonu wraz z warstwą odsączającą;
- wykonanie nawierzchni, w tym: czyszczenie nawierzchni, frezowanie nawierzchni, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN KR-2 wbudowanym mechanicznie, wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne z siatki szklano-węglowej, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN KR-2, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z SMA KR-2;
- wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8cm wraz z podbudową i warstwą odsączającą;
- regulację studzienek dla urządzeń podziemnych;
- dostawę wraz z montażem bariery drogowej;
- wykonanie ogrodzenia;
- przestawienie bramy wjazdowej oraz furtki;
- wykonanie zjazdów publicznych i indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
- wykonanie poboczy z kruszyw łamanych;
- wykonanie oznakowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt budowlany wraz z informacją BIOZ, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Zamawiający zaznacza, że opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres zamówienia, który określa SWZ, został sporządzony z uwzględnieniem zapisów art. 100 Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca wykazał że:
4.1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w tym:
• 1 robotę budowlaną realizowaną w ramach jednej umowy obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni jezdni z kostki brukowej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi o powierzchni co najmniej 1 500 m2
• 1 robotę budowlaną realizowaną w ramach jednej umowy obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi o powierzchni co najmniej 600 m2.
4.2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia:
• jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie
• jedną osobą – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 8;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi załącznik nr 6 SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Zamawiający wymaga, aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości:
12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Zasady oraz formy wniesienia wadium określa swz.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Realizacja przedmiotu zamówienia dofinansowana jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Dokumenty jakie należy złożyć wraz z Ofertą wskazano w SWZ: w rozdziale XI. Opis sposobu przygotowania oferty
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI