Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi),...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMochowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-18
  • ZamawiającyGmina Mochowo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00288531
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mochowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka, 2

1.5.2.) Miejscowość: Mochowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-214

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mochowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae7d80f-1260-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031760/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja dróg na terenie gm. Mochowo w m. Ligówko, Adamowo–granica gminy (Sudragi), Choczeń–Żurawin, Sulkowo Rzeczne–Żurawinek, Osiek–Boguchwała, Ligówko–Grabówiec, Dobrzenice Małe–Dobrzenice Duże

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki - u9av175tiw)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mochowie jest Wójt Gminy Mochowo z siedzibą w Mochowie, ul.
Sierpecka 2, 09 – 214 Mochowo; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo w miejscowościach: Ligówko, Adamowo – granica gminy (Sudragi), Choczeń – Żurawin, Sulkowo Rzeczne – Żurawinek, Osiek – Boguchwała, Ligówko – Grabówiec, Dobrzenice Małe – Dobrzenice Duże prowadzonym w trybie podstawowy bez przeprowadzania negocjacji; 3)
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: rodo.iod@mochowo.pl. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla: 1) drogi gminnej nr 370241W w m. Ligówko na odcinku o długości ok. 0,85 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym; 2) drogi gminnej nr 370203W relacji Adamowo – granica gminy (Sudragi) o długości ok. 2,34 km zgodnie z
programem Funkcjonalno-Użytkowym; 3) drogi wewnętrznej relacji Choczeń – Żurawin o długości ok. 0,7 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym; 4) drogi gminnej nr 370214W relacji Sulkowo Rzeczne – Żurawinek o długości ok. 0,72 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym; 5) drogi wewnętrznej relacji Osiek – Boguchwała o długości ok. 1,3 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym; 6) droga gminna nr 370242W relacji Ligówko – Grabówiec na odcinku od km 0+450 do km 0+995 posiada już zatwierdzoną dokumentację projektową oraz STWiOR i Stałą Organizacją Ruchu - załączniki do SWZ; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu; 7) droga gminna nr 370219W relacji Dobrzenice Małe – Dobrzenice Duże na odcinku od km 0+915 do km 1+744 posiada już zatwierdzoną dokumentację projektową, STWiOR i Stałą Organizacją Ruchu- załącznik do SWZ; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, Program Funkcjonalno - Użytkowy i dokumentacja projektowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: I. Cena - 60 %, II. Okres gwarancji – 40 %. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia oraz że posiada opłaconą polisę w wysokości min. 500.000,00 zł
(słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100), UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie
zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie spełnianie ww. warunku; 4) zdolności technicznej
lub zawodowej – Zamawiający określa, że warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: skieruje do wykonania zamówienia, osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia
budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Osoba wyżej wymieniona powinna posiadać uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Przez
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa
Budowlanego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) albo odpowiadające im inne ważne
uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a
ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z 22
grudnia 2015 r., o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej
Wykonawców oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego
podmiotu, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie spełnianie
ww. warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i że posiada opłaconą polisę w wysokości min. 500.000,00 zł (słownie
złotych: pięćset tysięcy 00/100), a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. a) w takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego; b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi
być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do
reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) oświadczenia w
zakresie spełniania warunków udziału i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania – oświadczenie według wzoru załącznik nr 2 do SWZ wraz
z ofertą oraz oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na wezwanie), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te i oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, d) Zamawiający przed zawarciem
umowy, jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców, e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają poprzez wskazanie w oświadczeniu
składanym wraz z ofertą – wzór załącznik nr 3 do SWZ, które roboty budowlane i/lub dostawy
wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust.4 PZP).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarcie umowy nastąpi wg istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik Nr 8 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 PZP oraz wskazanym w IPU. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnej na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenia na potwierdzenie: 1) braku podstaw wykluczenia, 2) spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do oferty Wykonawca załącza również: 1) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika; 2) pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie
elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia
notariusza; 3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wykazu robót budowlanych/dostaw
wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (jeżeli dotyczy), 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania
warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI