Modernizacja dróg leśnych w Leśnictwie Kruszyn, oddz. 469d, 394A-g

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg leśnych w Leśnictwie Kruszyn, oddz. 469d, 394A-g
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsielsko
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-08-19
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Żołędowo
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00441436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg leśnych w Leśnictwie Kruszyn, oddz. 469d, 394A-g

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Żołędowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołędowo, Parkowa, 4A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3605370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoledowo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoledowo.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg leśnych w Leśnictwie Kruszyn, oddz. 469d, 394A-g

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ffaf88-b96f-478b-b72d-4f0e3451ea40

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00267838/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi leśnej Leśnictwo Kruszyn

1.1.4 Modernizacja drogi leśnej Leśnictwo Kruszyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji Wykonawcy dostępnej do
pobrania z ekranu głównego portalu JOSEPHINE.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek dotyczący przepisów RODO został zawarty w pkt. 25 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek dotyczący przepisów RODO został zawarty w pkt. 25 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 179112,71 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie swoim zakresem przebudowę drogi leśnej zlokalizowanej na działce o nr.
ewidencyjnych 22469/3 obr. 0002 Kruszyn, gmina Sicienko, powiat bydgoski, województwo
zachodnio-pomorskie. Ukształtowanie na działkach przeznaczonych pod obiekty ma charakter
nizinny.
Opracowanie swoim zakresem przebudowę drogi leśnej zlokalizowanej na działce o nr.
ewidencyjnych 20394/17 obr. 0001 Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko, powiat bydgoski,
województwo zachodnio-pomorskie. Ukształtowanie na działkach przeznaczonych pod
obiekty ma charakter nizinny.
Szczegółowy zakres rzeczowy w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 8 SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1. do SWZ) stawkę
jednostkową za prace przewidziane w SWZ oraz stawkę podatku VAT.
15.2. Stawka podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wzorem
umowy określonym w niniejszej SWZ, w tym wszystkie należne opłaty i podatki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania
warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności
ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie
spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
100 000,00 zł
 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym
upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 robotę
budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie się realizację prac na
podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu remontu dróg
gruntowych, na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz.U. 2023 poz. 682.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa, który
pełnił funkcję kierownika budowy przy budowie lub przebudowie lub
remoncie co najmniej jednej drogi o nawierzchni tłuczniowej.
11 | S t r o n a
Dopuszcza się osoby posiadające uprawnienia wydane za granicą
zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z
formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.
7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni
spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 7.1.
ppkt 2) lit. a) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
7.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej i
finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa
w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału (sporządzone zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa
w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału (sporządzone zgodnie ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8.5. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba
podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.
Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –
treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia. Ww. oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone
wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą
ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą
spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania
zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak
też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania
umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z
którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest
zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci
oświadczenia, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni
Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w Formularzu
Oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to
oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o
14 | S t r o n a
którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi się również do Wykonawców,
prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar- Ciechocinek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI