Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na pięć części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 15
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@garwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina wraz z infrastrukturą towarzyszącą z podziałem na pięć części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d186fdb-d419-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003031/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ul. Asnyka
1.1.5 Modernizacja ul. Budzeń - Budowa chodnika przy ul. Budzeń
1.1.9 Przebudowa parkingu przy ulicy Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego
1.1.10 Przebudowa ulicy Henryka Dłużniewskiego ps. "Lech"
1.1.11 Przebudowa ulicy Ks. Mariana Juszczyka i ulicy Ks. Dr Antoniego Święcickiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej dostępnej pod adresem https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania określono w specyfikacji warunków zamówienia.Podstawowe informacje:1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod
adresem:https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego. 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. 4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie; ttps://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości
zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie
czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu
podanym w ww. potwierdzeniu. 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TI.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 pn.: Modernizacja ul. Asnyka
W ramach modernizacji ul. Asnyka wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wyrównania istniejącej nawierzchni z kostki betonowej (trylinki) kruszywem łamanym, ułożenia warstwy wiążącej gr. 4 cm i warstwy ścieralnej gr. 3 cm z betonu asfaltowego dla KR-3, wymiany krawężników, wykonania zjazdów, przełożenia niezbędnej powierzchni istniejących zjazdów, frezowania istniejącej nawierzchni w granicach studzienek ściekowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt budowlany, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 pn.: Modernizacja ul. Budzeń – Budowa chodnika przy ul. Budzeń.
Realizując cz. nr 2 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• odtworzenia (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych
• wykonania robót przygotowawczych, zdjęcia humusu, wykonania robót rozbiórkowych
• oczyszczenia rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu i mechanicznym usunięciem karp wraz z wywozem urobku do utylizacji
• wykonania koryta
• wzmocnienia skarp oraz dna rowu
• posadowienia krawężników betonowych oraz betonowych obrzeży chodnikowych
• wykonania konstrukcji podbudowy
• wykonania nawierzchni chodnika
• dostawy wraz z montażem barier/poręczy ochronnych
• przełożenia kostki betonowej na progu zwalniającym
• regulacji pionowej zaworów wodociągowych i gazowych, oraz hydrantów podziemnych
• wykonania oznakowania poziomego i pionowego
• humusowania i obsiania trawą powierzchni
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: przekrój, zagospodarowanie terenu, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 pn.: Przebudowa parkingu przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego.
Realizując cz. nr 3 Wykonawca zobowiązany będzie do Wykonania zatoki parkingowej w km 0+303,5÷0+509,0 na dz. nr ew. 1300/1 na podstawie załączonego do SWZ Projektu Budowlanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Projekt budowlany, specyfikacja techniczna, ponadto udostępnia się przedmiar robót
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 pn.: Przebudowa ulicy Henryka Dłużniewskiego ps. "Lech" obejmuje budowę ulicy Dłużniewskiego w mieście Garwolin dł. 438,5 m. Realizując cz. nr 4 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
• wykonania robót przygotowawczych - odtworzenia trasy punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym
• wykonania koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
• wykonania robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego
• wykonania podbudowy
• wykonania nawierzchni
• regulacji studzienek i zaworów
• wykonania oznakowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część nr 5 pn.: Przebudowa ul. Ks. Mariana Juszczyka i ul. Ks. Dr. Antoniego Święcickiego
Realizując cz. nr 5 Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do:
5.1) Przebudowy ul. Ks. Mariana Juszczyka w km 0+000÷0+102 dz. nr ew. 7953. W ramach realizacji zadania Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do wykonania chodnika z kostki betonowej, nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna SMA, pobocza z kruszywa łamanego, wykonania odwodnienia, oznakowania.
5.2) Przebudowy ul. Ks. Dr. Antoniego Święcickiego w km 0+000-0+160,85. W ramach realizacji zadania Wykonawca w szczególności zobowiązany będzie do wykonania chodnika z kostki betonowej, wykonania zjazdów z kostki betonowej, wykonania kanału technologicznego po prawej stronie ulicy w poboczu, wykonania pobocza z kruszywa łamanego, wykonania odwodnienia, wykonania oznakowania, zabezpieczenia kabli sieci telefonicznej i energetycznej oraz gazociągu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, ponadto udostępnia się przedmiar robót.
Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn., jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty.
Realizacja zadania pn."Przebudowa ul. Ks. Mariana Juszczyka i ul. Ks. dr. Antoniego Święcickiego w Garwolinie" jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający wymaga by na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca wykazał się:
4.1) odpowiednio:
• dla części nr 1; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu o powierzchni co najmniej 700 m2
• dla części nr 2; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu o powierzchni co najmniej 300 m2
• dla części nr 3; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu o powierzchni co najmniej 300 m2
• dla części nr 4; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z kostki brukowej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu o powierzchni co najmniej 300 m2
• dla części nr 5; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remontem drogi lub placu o powierzchni co najmniej 700 m2
4.2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik
nr 8.
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi załącznik nr 6;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi załącznik nr 7;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Zamawiający wymaga, aby oferta zabezpieczona była wadium dla każdej części odrębnie w wysokości:
1) Oferta częściowa: Części nr 1 pn.: Modernizacja ul. Asnyka
w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
2) Oferta częściowa: Części nr 2 pn.: Modernizacja ul. Budzeń – Budowa chodnika przy ul. Budzeń
w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
3) Oferta częściowa: Części nr 3 pn.: Przebudowa parkingu przy ul. Żołnierzy II Armii Wojska Polskiego
w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
4) Oferta częściowa: Części nr 4 pn.: Przebudowa ulicy Henryka Dłużniewskiego ps. "Lech"
w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
5) Oferta częściowa: Części nr 5 pn.: Przebudowa ul. Ks. Mariana Juszczyka i ul. Ks. Dr. Antoniego Święcickiego
w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
Zasady oraz formy wniesienia wadium określa swz
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastogarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dokumenty jakie należy złożyć wraz z Ofertą wskazano w SWZ: w rozdziale XI. Opis sposobu przygotowania oferty.Zamawiający przewiduje w części nr 5 unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane