Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGarwolin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Garwolin
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-14
  • Numer ogłoszenia531458-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531458-N-2018 z dnia 2018-03-14 r.

Miasto Garwolin: Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, krajowy numer identyfikacyjny 52477200000, ul. ul. Staszica  15 , 08400   Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 025 7864242, 6843423, e-mail umg@garwolin.pl, faks 025 684 34 66.
Adres strony internetowej (URL): http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załączonymi do niej oświadczeniami i pozostałymi dokumentami musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu (np. w kopercie). Opakowanie (koperta) powinno być opatrzone następującym napisem: Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I Część nr ….
Adres:
Urząd Miasta Garwolin ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin - Sekretariat (pierwsze piętro).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I
Numer referencyjny: TI.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżeń w tym zakresie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Część nr 1 obejmuje Modernizację ul. Gen. Maczka w m. Garwolinie w km 0+000,0÷0+149,00. Część nr 2 obejmuje Modernizację ul. Olimpijskiej, Modernizację ul. Krzywej oraz Modernizację ul. Żwirki i Wigury w Garwolinie.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233222-1
45232410-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że: 1) w wymaganym okresie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: • dla części nr 1; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remont drogi lub placu o powierzchni co najmniej 500 m2 o nawierzchni z mas bitumicznych • dla części nr 2; minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej w ramach realizacji robót związanych z budową lub modernizacją lub przebudową lub remont drogi lub placu o powierzchni co najmniej 500 m2 o nawierzchni z mas bitumicznych 2) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia jedną osobą – kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg - w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie innych /wcześniej obowiązujących/ przepisów w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.3.-7.7.5. SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości: Oferta częściowa: Części nr 1 obejmująca Modernizację ul. Gen. Maczka w m. Garwolinie w km 0+000,0÷0+149,00 w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Oferta częściowa: Części nr 2 obejmująca Modernizację ul. Olimpijskiej, Modernizację ul. Krzywej oraz Modernizację ul. Żwirki i Wigury w Garwolinie w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 87 9210 0008 0013 8455 2000 0060 z dopiskiem: Modernizacja dróg i chodników na terenie miasta Garwolina w 2018 roku – etap I Część nr ….. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 05.04.2018r. do godz. 10:00

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na przedmiot umowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski (przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w języku polskim)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wraz z ofertą wykonawca składa: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 2) Wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony na bazie załączonych przedmiarów) - Zamawiający zaleca złożenie wypełnionego kosztorysu, który stanowił będzie dokument pomocniczy przy ustaleniu ceny ryczałtowej oferty (nie złożenie wraz z ofertą w/w kosztorysu nie stanowiło będzie podstawy do odrzucenia złożonej oferty. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest o głoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia a także wszystkie inne niezbędne dokumenty: www.garwolin.pl zakładka zamówienia publiczne, http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu zakładka zamówienia publiczne (zamówienia publiczne 2018; Roboty budowlane)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja ul. Gen. Maczka w m. Garwolinie w km 0+000,0÷0+149,00.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach realizacji prac Wykonawca musi wykonać roboty związane z modernizacją ul. Gen. Maczka w m. Garwolin określone w Projekcie Budowlano-Wykonawczym. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze, - prace pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych pod trasy drogowe w terenie równinnym, - mechaniczne usunięcie karpiny po drzewie o obwodzie pnia ok. 200 cm wraz z wywozem na odl. do 4 km., - rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 20x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej na długości 36 m, - rozebranie chodników, z kostki betonowej o grub. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 12,000 m2, - rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o średnicy 60 cm na długości 7,000 m, - rozebranie przepustów rurowych – ścianek czołowych i ław betonowych w ilości 1,920 m3, - rozebranie przepustów rurowych – rur betonowych o średnicy 40 cm o długości 11,000 m, - rozebranie mechaniczne nawierzchni z betonu zwykłego, o grubości 15 cm o powierzchni 36,000m2. - wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km, z załadowaniem i wyładowaniem z rozbieranych konstrukcji: żwirobetonowych i żelbetowych w ilości 7,820 m3, - ustawienie krawężników betonowych wystających na długości 270,39 m – krawężniki betonowe wystające wraz z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach 15x30 cm, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi o ładowności ponad 5 do 10 t na odległość do 5 km: grunt kat. III ilość 78,00 m3, - wykonanie kanalizacji deszczowej fi 400 mm z rur PVC – U typ ciężki SDR 34 LITE o sztywności obwodowej SN 8 WAWIN na ławie z kruszywa łamanego gr. 20 cm. na długości 25,00 m, - wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur z polipropylenu o podwójnej ściance o śr. 600 mm na ławie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, o długości 16,00 m, - wykonanie ścianki czołowej dla rur o średnicy 60 cm, - wkonanie przepustu pod koroną drogi z rur z polipropylenu o podwójnej ściance o śr. 400 mm na ławie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, o długości 11,00 m, - wykonanie ścianki czołowej dla rur o średnicy 40 cm, - wykonanie 3 osadników betonowych z kratą zabezpieczającą – ilość 3,00 m3, - demontaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 1,00 kpl., - demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowym wykopie, przy użyciu wciągarki ręcznej, o średnicy kręgów: 1200 mm i głębokości 3 m – 1,00 kpl., - wykonanie 2 studni rewizyjnych z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, o głębokości 3,0 m – średnica kręgów 1200 mm, - wykonanie 1 studni rewizyjnej z kręgów betonowych, w gotowym wykopie, o głębokości 3,0 m – średnica kręgów 1500 mm, - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 45 cm, z załadunkiem i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 5 km. na powierzchni ~862,215 m2, - wykonanie warstwy odsączające na powierzchni ~862,215 m2 – warstwy odsączające z piasku, wykonane mechanicznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm i zagęszczeniu walcem statycznym, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni ~799,215 m2, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem na powierzchni ~944,215 m2, - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni na powierzchni ~944,215 m2 – warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm – mieszanka standard II, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni na powierzchni ~944,215 m2 – Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm – mieszanka standard II, - wykonanie poboczy na powierzchni 108,00,m2 – pobocza z tłucznia, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 10 cm, - oczyszczenie rowu z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu na odcinku 252,00 m, przy grubości namułu 30 cm, - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość do 5 km samochodami samowyładowczymi 5-10 t, w grunt kategorii III-IV, - ilość 45,36 m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni ~51,00 m2 – podbudowy z kruszyw naturalnych, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm, - wykonanie ścieków na długości 125 m – ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej ustawionych kaskadowo, przy grubości prefabrykatów: 15 cm, - wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” na wyrównanym podłożu lub uprzednio przygotowanej podsypce na powierzchni 102,00 m2; wymiary elementów betonowych: 60x40x8 cm, - wykonanie ścieków na odcinku 6,80 m – ścieki ścieków skarpowych z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, przy grubości prefabrykatów: 15 cm, - ustawienie krawężników długości 92,80 m – krawężniki betonowe wtopione wraz z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej, o wymiarach 15x30 cm, - wykonanie ławy fundamentowej: Elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ławy fundamentowe betonowe ilość 3,84 m3, - ułożenie rur na odcinku 32,00 m; elementy przepustów rurowych pod zjazdami – rury betonowe o średnicy 40 cm, - wykonanie ścianki czołowej; elementy przepustów rurowych pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm – 8,00 szt.. - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości zjazdów gospodarczych w gruncie kategorii, I-IV, o głębokości: 20 cm z załadunkiem i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 1 km na powierzchni ~133,40 m2, - wykonanie warstwy odsączające w korycie zjazdów gospodarczych na powierzchni ~133,40 m2 – zagęszczenie mechaniczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - wykonanie podbudowy z tłucznia na powierzchni ~133,40 m2, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm – kolorowej, na podsypce cement-piaskowej na powierzchni ~133,40 m2, - posadowienie słupków pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm – 3 szt. - dostawa i zamontowanie do słupków tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 – 3 szt.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45232410-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na przedmiot umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja ul. Olimpijskiej, Modernizacja ul. Krzywej oraz Modernizacja ul. Żwirki i Wigury w Garwolinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) W ramach realizacji prac dotyczących Modernizacji ul. Olimpijskiej Wykonawca musi wykonać roboty związane z wymianą nawierzchni jezdni, chodnika, wykonaniem odwodnienia, przełożenie kostki – na odcinku ok. 90,00 m. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze, - prace pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej na długości 85 m wraz z wywozem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zapr. cem. o powierzchni 142,15 m2 wraz z wywozem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego - rozebranie ~29,66 m2 nawierzchni na wjazdach z bloczków betonowych 20x20x12 - ustawienie krawężników na długości 85 m – krawężniki betonowe wystające, o wymiarach 15x30 cm – na ławie betonowej z oporem z betonu B-10, - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodnika oraz po krawężnik w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 25 cm na powierzchni 154,90 m2 wraz z wywozem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wykonanie warstwy odsączające na powierzchni 142,15 m2 w korycie i na poszerzeniach – zagęszczenie ręczne: grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5) na powierzchni 142,15 m2 – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5) na wjazdach na powierzchni ~29,66 m2 – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, - wykonanie nawierzchni na powierzchni 142,15 m2 – nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm – szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, - wymianę i obniżenie krawężnika na łuku na dł. 6 m, - przełożenie kostki na łuku na powierzchni 6,00 m2, - przełożenie kostki na jezdni na powierzchni 5,60 m2, - rozebranie kostki brukowej betonowej gr 8 cm na podsypce cem- pias (kostka do ponownego wbudowania) na powierzchni 3,750 m2, - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III - ilość 2,75 m3, - wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu, - wykonanie przykanalików na długości 2,50 m z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm, - zasypywanie wykopów piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm – ilość ~2,48 m3, - wykonanie nawierzchnie na powierzchni 3,75 m2 z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm – szarej, (kostka z rozbiórki) na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe na odcinku o długości 86,00 m, wraz z wywozem urobku do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - ustawienie krawężników betonowych wystających, o wymiarach: 15x30 cm – na ławie betonowej z oporem z betonu B-10 na odcinku o długości 86,00 m, - frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o grubości: 5 cm na powierzchni 489,50 m2, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej – bitum powierzchni 489,50 m2, - skropienie 489,50 m2 nawierzchni drogowych emulsją, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką z betonu asfaltowego; mechaniczne rozścielenie i zagęszczenie – ilość ~24,48 t, - wykonanie na powierzchni 489,50 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni wykonanej z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, - regulację pionową kratki ściekowej ulicznej, - regulację pionową 4 szt. włazów kanałowych, - regulację pionową oraz przesunięcie (ok. 10 cm) 2 szt. włazów kanałowych, - przełożenie kostki – rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 130,80 m2, wykonane ręcznie, - przełożenie kostki – przygotowanie podłoża o powierzchni 130,80 m2 poprzez profilowanie, z zagęszczaniem zagęszczarką wibrac., - przełożenie kostki – wyrównanie istniejącej podbudowy na powierzchni 130,80 m2 mieszanką betonową B-10 z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, - przełożenie kostki – wykonanie nawierzchnie na powierzchni 130,80 m2 z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – szarej (kostka z rozbiórki), na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem. - przełożenie kostki – regulacja pionowa 2 szt. kratek ściekowych ulicznych . 2) W ramach realizacji prac dotyczących Modernizacji ul. Krzywej w Garwolinie Wykonawca musi wykonać roboty związane z wymianą nawierzchni jezdni na odcinku ok. 61,00 m. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze, - prace pomiarowe, - frezowanie 427,48 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o grubości: 5 cm wraz z wywozem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - mechaniczne oczyszczenie 427,48 m2 nawierzchni ulepszonej – bitum, - skropienie 427,48 m2 nawierzchni drogowych emulsja asfaltową, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową mechaniczne rozścielenie i zagęszczenie – ilość ~21,38 t, - wykonanie na powierzchni 427,48 m2 warstwa ścieralnej nawierzchni wykonaej z betonu asfaltowego wg PN –EN, KR -2 , przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm, - regulację pionową 6 szt. włazów kanałowych, - regulację pionową 2 szt. kratek ściekowych ulicznych, 3) W ramach realizacji prac dotyczących Modernizacji ul. Żwirki i Wigury w Garwolinie Wykonawca musi wykonać roboty związane z przełożeniem kostki oraz wymianą nawierzchni jezdni na odcinku ok. 14,00 m. Zakres prac związanych obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze, - prace pomiarowe, - rozbiórkę, wymianę i obniżenie krawężnika na łuku na odcinku 13,50 m - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe na odcinku 13,50 m, - rozebranie 47,50 m2 nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, wykonane ręcznie, - przygotowanie 47,50 m2 podłoża poprzez profilowanie, z zagęszczaniem zagęszczarką wibrac. - wykonanie 47,50 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm – szarej (kostka z rozbiórki), na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem, - frezowanie 86,88 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, o grubości 5 cm, - mechaniczne oczyszczenie 86,88 m2 nawierzchni ulepszonej – bitum, - skropienie 86,88 m2 nawierzchni drogowej emulsją, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką z betonu asfaltowego: mechaniczne rozścielenie i zagęszczenie – ilość ~4,35 t, - wykonanie 86,88 m2 warstwy ścieralnej nawierzchni – nawierzchnia wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm., - regulację pionową 1 szt. kratki ściekowej ulicznej, - regulację pionową 3 szt. włazów kanałowych, - regulację pionową 3 szt. zaworów wodociągowyc,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45232410-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Gwarancja na przedmiot umowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Garwolin: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Unin Kolonia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Garwolin: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1372W ul. Mazowiecka (Garwolin)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ogólnodostępnego kompleksu sportowego w Mrocznie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI