Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻelechów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miejski w Żelechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-02
  • Numer ogłoszenia526140-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 526140-N-2018 z dnia 2018-03-02 r.

Urząd Miejski w Żelechowie: Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie, krajowy numer identyfikacyjny 53057700000, ul. Rynek  1 , 08-430   Żelechów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 754 11 44, e-mail zelechow@interia.pl, faks 25 754 11 44.
Adres strony internetowej (URL): www.zelechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zelechow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zelechow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres:
Urząd Miejski w Żelechowie, ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów
Numer referencyjny: WP.ZPI.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:„Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I: Modernizacja drogi gminnej NR 131419W w Łomnicy. Zakres prac obejmuje przebudowę przedmiotowej drogi na długości 998 mb. Planowana przebudowa obejmuje oczyszczenie istniejącej nawierzchni betonowej w ilości 4206,80 m2. Do zadania należy także czyszczenie 3 szt. przepustów pod drogą w km 0+836, 1+110 oraz 1+283. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4206,80 m2. Warstwa wiążąca nawierzchni zostanie wykonana z betonu asfaltowego o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4206,80 m2. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4206,80 m2 oraz rozścielić warstwę ścieralną nawierzchni wykonaną z betonu asfaltowego wg KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4206,80 m2. Do ww. zadania należy także wykonanie poboczy polegające na ścince istniejących w ilości 598,80 m2 i utwardzeniu z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 598,8 m2. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.. Część II : Modernizacja drogi gminnej NR 131415W w Janówku oraz modernizacja drogi gminnej NR131412W od Stefanowa do Janówka oraz modernizacja drogi gminnej NR 131417W w Piastowie. Zakres prac na przebudowywanej drodze gminnej NR 131415W w Janówku na długości 418 mb obejmuje oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej oraz bitumicznej w ilości 1397,60 m2. Następnie należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 61 m3. Do zadania należy także wykonanie koryta mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat III w ilości 210 m2. Wykonać należy także warstwę odsączającą z pisaku o gr 10 cm w ilości 210 m2 oraz wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po zagęszczeniu w ilości 210 m2. Następnie należy ułożyć warstwę wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1430,00 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1607,60 m2. Pobocze zostanie wykonane z kruszywa łamanego o gr. 10 cm w ilości 228,60 m2. Modernizacja drogi gminnej NR131412W od Stefanowa do Janówka polega na wykonaniu mechanicznego oczyszczenia podbudowy tłuczniowej w ilości 1750,00 m2. Następnie należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o grubości 5 cm po zagęszczeniu w ilości 87,50 m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 3500,00 m2.. Następnie należy ułożyć warstwę wiążącą nawierzchni z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm w ilości 1750,00 m2 oraz warstwę ścieralną KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1750,00 m2.. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Przebudowa drogi gminnej NR 131417W w Piastowie polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni betonowej w ilości 1327,20 m2, rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą w ilości 4,2 m2., oraz rozebranie przepustów fi40 cm pod drogą w ilości 9 m, następnie wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm w ilości 4,2 m2 oraz ułożenie nowych przepustów pod drogą, rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr 15 cm w ilości 9m. wraz ze ściankami czołowymi z prefabrykatów. Na przedmiotowej drodze należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o gr 5 cm po zagęszczeniu w ilości 66,36 m2. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie emulsja asfaltową w ilości 2654,40 m2, następnie rozścielenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm w ilości 1327,20 m2, oraz warstwy ścieralnej wykonanej z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 1327,00 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Część III: Modernizacja drogi gminnej NR 131439W w Woli Żelechowskiej. Zakres prac obejmuje przebudowę przedmiotowej drogi w ramach, którego zostaną wykonane roboty polegające na mechanicznym oczyszczeniu podbudowy tłuczniowej w ilości 3471,00 m2, rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą, wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, ułożeniu nowych przepustów pod drogą , rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr 15 cm wraz ze ściankami czołowymi z prefabrykatów w ilości 2 szt. Zadanie obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 173,55 m2. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni emulsja asfaltowa w ilości 6942,00 m2,. Następnie należy ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR-02, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3471,00 m2, oraz warstwy ścieralnej nawierzchni KR-2 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3471,00 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr 10 cm po zagęszczeniu w ilości 792,00 m2. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Część IV: Modernizacja drogi gminnej NR 131424W we Władysławowie II. W ramach przebudowy przedmiotowej drogi zostanie wykonane mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni w ilości 3543,30 m2. Do zadania należy także wykonanie odwodnienia polegające na rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą w ilości 5 m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm w ilości 5 m2, ułożenie przepustów pod drogą, rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr. 15 cm w ilości 7 m, wykonanie ścianek czołowych przepustów z prefabrykatów w ilości 2 sztuk, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 177,17 m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skorpionie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 7086,60 m2,, następnie zostanie rozścielona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3543,30 m2, warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego KR-2 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3543,30 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 – Ustawy Pzp. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zwiększenie zakresu ww. prac może dotyczyć robót z branży drogowej w zakresie wykonania dodatkowych robót według powyższych zapisów. 2) Ww. roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego sporządzonego po przeprowadzeniu negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową: a) doświadczenie Wykonawcy: w części I : Modernizacja drogi gminnej NR131419W w Łomnicy. Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodne z formułą „spełnia - nie spełnia”. w części II : Modernizacja drogi gminnej NR 131415W w Janówku oraz modernizacja drogi gminnej NR131412W od Stefanowa do Janówka oraz modernizacja drogi gminnej NR 131417W w Piastowie Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodne z formułą „spełnia - nie spełnia”. w części III : Modernizacja drogi gminnej NR131439W w Woli Żelechowskiej. Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodne z formułą „spełnia - nie spełnia”. w części IV: Modernizacja drogi gminnej NR131424W we Władysławowie II. Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, odbudowie lub przebudowie drogi o wartości min. 100.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodne z formułą „spełnia - nie spełnia”.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca złoży ofertę według wzoru, którym jest załącznik nr 2 do SIWZ, kosztorys ofertowy, który ma na celu uwiarygodnianie ceny, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: część 1 - 6.000,00 zł, część 2 - 7.000,00 zł, część 3 - 6.000,00 zł, część 4 - 6.000,00 zł zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IX do SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia i/lub wartości umowy – w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub wystąpienia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) zmiany stosowanych przez Wykonawcę materiałów i urządzeń, na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ i niniejszej umowie – w sytuacji wycofania materiałów i urządzeń z produkcji przez producenta, bez zmiany wartości umowy; c) zmiany terminu realizacji umowy i/lub wartości umowy w sytuacji, gdy Wykonawca w trakcie realizacji robót ustali uzasadnione błędy lub braki w dokumentacji projektowej, które uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym w umowie terminie i/lub koszcie; d) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: - z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac – o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac; - wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób z pomocą których realizuje niniejszą umowę; - siły wyższej; e) innych zmian - korzystnych dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja drogi gminnej NR 131419W w Łomnicy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje przebudowę przedmiotowej drogi na długości 998 mb. Planowana przebudowa obejmuje oczyszczenie istniejącej nawierzchni betonowej w ilości 4206,80 m2. Do zadania należy także czyszczenie 3 szt. przepustów pod drogą w km 0+836, 1+110 oraz 1+283. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4206,80 m2. Warstwa wiążąca nawierzchni zostanie wykonana z betonu asfaltowego o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4206,80 m2. Następnie należy wykonać skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 4206,80 m2 oraz rozścielić warstwę ścieralną nawierzchni wykonaną z betonu asfaltowego wg KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 4206,80 m2. Do ww. zadania należy także wykonanie poboczy polegające na ścince istniejących w ilości 598,80 m2 i utwardzeniu z kruszywa łamanego o grubości 10 cm w ilości 598,8 m2. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja drogi gminnej NR 131415W w Janówku oraz modernizacja drogi gminnej NR131412W od Stefanowa do Janówka oraz modernizacja drogi gminnej NR 131417W w Piastowie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac na przebudowywanej drodze gminnej NR 131415W w Janówku na długości 418 mb obejmuje oczyszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej oraz bitumicznej w ilości 1397,60 m2. Następnie należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 61 m3. Do zadania należy także wykonanie koryta mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat III w ilości 210 m2. Wykonać należy także warstwę odsączającą z pisaku o gr 10 cm w ilości 210 m2 oraz wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po zagęszczeniu w ilości 210 m2. Następnie należy ułożyć warstwę wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1430,00 m2 oraz nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego KR-2 o grubości 3 cm po zagęszczeniu w ilości 1607,60 m2. Pobocze zostanie wykonane z kruszywa łamanego o gr. 10 cm w ilości 228,60 m2. Modernizacja drogi gminnej NR131412W od Stefanowa do Janówka polega na wykonaniu mechanicznego oczyszczenia podbudowy tłuczniowej w ilości 1750,00 m2. Następnie należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o grubości 5 cm po zagęszczeniu w ilości 87,50 m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 3500,00 m2.. Następnie należy ułożyć warstwę wiążącą nawierzchni z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm w ilości 1750,00 m2 oraz warstwę ścieralną KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1750,00 m2.. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Przebudowa drogi gminnej NR 131417W w Piastowie polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni betonowej w ilości 1327,20 m2, rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą w ilości 4,2 m2., oraz rozebranie przepustów fi40 cm pod drogą w ilości 9 m, następnie wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm w ilości 4,2 m2 oraz ułożenie nowych przepustów pod drogą, rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr 15 cm w ilości 9m. wraz ze ściankami czołowymi z prefabrykatów. Na przedmiotowej drodze należy wykonać wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o gr 5 cm po zagęszczeniu w ilości 66,36 m2. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie emulsja asfaltową w ilości 2654,40 m2, następnie rozścielenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm w ilości 1327,20 m2, oraz warstwy ścieralnej wykonanej z betonu asfaltowego KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 1327,00 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Modernizacja drogi gminnej NR 131439W w Woli Żelechowskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac obejmuje przebudowę przedmiotowej drogi w ramach, którego zostaną wykonane roboty polegające na mechanicznym oczyszczeniu podbudowy tłuczniowej w ilości 3471,00 m2, rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą, wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm, ułożeniu nowych przepustów pod drogą , rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr 15 cm wraz ze ściankami czołowymi z prefabrykatów w ilości 2 szt. Zadanie obejmuje wyrównanie istniejącej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem o średniej grubości po zagęszczeniu 5 cm w ilości 173,55 m2. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skropienie nawierzchni emulsja asfaltowa w ilości 6942,00 m2,. Następnie należy ułożyć warstwę wiążącą z betonu asfaltowego KR-02, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3471,00 m2, oraz warstwy ścieralnej nawierzchni KR-2 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3471,00 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr 10 cm po zagęszczeniu w ilości 792,00 m2. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233142-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Modernizacja drogi gminnej NR 131424W we Władysławowie II.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przebudowy przedmiotowej drogi zostanie wykonane mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni w ilości 3543,30 m2. Do zadania należy także wykonanie odwodnienia polegające na rozebraniu podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem klińcem gr. 30 cm przy przepustach pod drogą w ilości 5 m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm w ilości 5 m2, ułożenie przepustów pod drogą, rury żelbetowe o średnicy 40 cm na ławie tłuczniowej gr. 15 cm w ilości 7 m, wykonanie ścianek czołowych przepustów z prefabrykatów w ilości 2 sztuk, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm w ilości 177,17 m3. W ramach nawierzchni zostanie wykonane skorpionie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 7086,60 m2,, następnie zostanie rozścielona warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR-2 , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3543,30 m2, warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego KR-2 grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 3543,30 m2. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu. Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233220-7, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej nr 103260 w miejscowości Syry
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żelechów: Modernizacja dróg gminnych w Gminie Żelechów - etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku zabytkowego ZSO Radzymin z podziałem na części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi gminnej nr 103260 w miejscowości Syry
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI