Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłoczew
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyGMINA KŁOCZEW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67

1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Kłoczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87e23654-ae5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005621/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ul. Struga w miejscowści Kłoczew

1.1.7 Przebudowa ul. Tragowej w miejscowoći Kłoczew

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej Nr 119257L Kurzelaty- Wylezin

1.1.9 Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Huta Zadybska

1.1.10 Moderrnizacja drogi gminnej w miejscowości Wola Zadybska Kolonia

1.1.12 Modernizacja drogi gminnej w miejscowości wola Zadybska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.kloczew.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.kloczew.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4 Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie Gminy Kłoczew: https://zamowienia.kloczew.pl/.5 Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, na który otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło.6 Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy w strefie Wykonawcy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.7 Po założeniu konta i uzupełnieniu danych firmy Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.8 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na https://zamowienia.kloczew.pl/ tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym,9 Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wyrównanie istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem oraz wykonanie ścieralnej nawierzchni asfaltowej dziewięciu dróg gminnych w Gminie Kłoczew.2 Przedmiot zamówienia obejmuje odcinki dróg zakres robót obejmuje:1) modernizacja ul. Struga w miejscowości Kłoczew, nr ewid. dz. 84, obręb Kłoczew – długość odcinka 690 m,2) modernizacja ul. Targowej w miejscowości Kłoczew, nr ewid. dz.61/2, 62/9, 62/10, obręb Własność – długość odcinka 470 m,3) modernizacja drogi w miejscowości Wylezin, nr ewid. dz. 7, obręb Wylezin – długość odcinka 873 m,4) modernizacja drogi w miejscowości Huta Zadybska, nr ewid. dz. 13, obręb Huta Zadybska – długość odcinka 266 m,5) modernizacja drogi w miejscowości Wola Zadybska Kolonia, nr ewid. dz. 31, obręb Wola Zadybska Kolonia – długość odcinka 105 m,6) modernizacja drogi w miejscowości Wola Zadybska, nr ewid. dz. 123, obręb Wola Zadybska – długość odcinka 525 m,7) remont drogi w miejscowości Janopol, nr ewid. dz. 273/2, obręb Janopol – długość odcinka 200 m,8) remont drogi w miejscowości Bramka, nr ewid. dz. 183, obręb Bramka – długość odcinka 360 m,9) remont drogi w miejscowości Rybaki – Kąty, nr ewid. dz. 210, obręb Rybaki, nr ewid. dz. 21, obręb Kąty – długość odcinka 200 m.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej,a) Opis spełnienia warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,a) Opis spełnienia warunku: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem budowy, posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp przewiduje zmiany określone w § 13 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.kloczew.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI