Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
1.1.3 Budowa ul. Zatylnej i przebudowa ul. Rzemieślniczej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Karczew – etap II”.
1.1.6 Remont drogi gminnej ul. Bielińskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont infrastruktury drogowej na terenie gminy Karczew”.
1.1.8 Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Karczew- cz. 5 (BEMA).
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
2. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części I – Przebudowa i remont drogi gminnej ul. Bema w Karczewie
1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy i remontu drogi gminnej ul. Bema na odcinku od ul. Mickiewicza do ul. Sikorskiego w Karczewie
2. Na ww. odcinku należy:
a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,
b) Wykonanie odwodnienia – poprzez wbudowanie
- studni z osadnikiem typu W. Istniejące studnie znajdujące się w jezdni należy rozebrać. Wpusty żeliwne z rozbiórki wykorzystać do nowo wybudowanych studni z osadnikiem Dn500mm a w przypadku niewykorzystania przekazać grupie remontowej
- studni typu S wykonanych z kręgów o średnicy 1200 mm i połączonych przy kanalikami Dn200 mm z PVC-u SN8. Spadek przy kanalików minimum 2% w kierunku studni S.
- Uwaga – należy wykonać wpusty krawężnikowe
c) Wykonanie peronu autobusowego o wymiarach ok. 20,0 m x2,00 w miejscu obecnie funkcjonującego peronu autobusowego – należy:
- ustawić nowy krawężnik betonowy wystający o wymiarach 20x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, jezdnie należy dociąć do różnej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu
- ułożenie płytek betonowych antypoślizgowych o wymiarach ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej , płytki betonowe antypoślizgowe o wymiarach 30x30 cm, gr. 5 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości min. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 7 cm
- ułożenie żółtych płytek z wypustami o wymiarach 40x40 cm o gr. 6,5 cm na podsypce cementowo-piaskowej , płytki betonowe antypoślizgowe o wymiarach 30x30 cm, gr. 5 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości min. 4 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 7 cm
d) Wykonanie ściek przy krawężnikowego z kostki betonowej typu hollanad o gr. 10 cm układanej na podsypce cementowo – piaskowej w stosunki 1:4 o gr. Min. 4 cm oraz ławie betonowej z betonu cementowego C20/25, należy wykonać ciek z 3 rzędów kostki, ściek należy obniżyć w stosunku do krawędzi nawierzchni jezdni o 1 do 2 cm
e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0
f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów,
g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz zgodnie z zapisami SWZ
h) Od strony nawierzchni jezdni wzdłuż cieku wykonać opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
i) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz na docinku od działki nr 105 obr. 5 Karczew do wjazdu na dz. Ew. nr 107 obr. 5 (Biedronka)
j) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami
k) Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem
UWAGA: na odcinku od dz. Ew. nr 103 obr. 5 Karczew do działki nr ew. 106 obr. 5 Karczew (do przejścia dla pieszych) należy wykonać chodnik do granicy działki drogowej, chodnik należy oddzielić obrzeżem o wymiarach 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 remontowany chodnik od części parkingowych na działkach prywatnych oraz zakończ chodnik obrzeżem
l) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie
m) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm
UWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej,
n) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci
o) Należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni oraz miejsc wskazanych w projekcie – oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej
p) Wykonanie nakładki:
- w przypadku konieczności wykonanie korekcyjnego frezowania nawierzchni jezdni,
- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
- wykonanie połączeń między warstwowego z emulsji asfaltowej na całej powierzchni, - ułożenie siatki zbrojeniowej wykonana z kordu stalowego na nośniku z włókniny polietylenowej, wytrzymałość na rozciąganie: wzdłuż pasma min. 42 KN/m, wszerz pasma min. 54 KN/m moduł odkształcenia liniowego min. 190 GPa,
- wykonanie warstwy wyrównawczej masą średnio 75 kg/m2 z AC 11S,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm,
UWAGA: nawierzchnie należy wykonać całą szerokością
- należy wykonać nawierzchnie jezdni zgodnie z załączonymi przekrojami,
- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni
q) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
r) UWAGA: nawierzchnie jezdni należy wykonywać w weekend od piątku godz. 20 do poniedziałku godz. 5
s) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp.
t) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej przebudowy i remontu drogi gminnej ulicy Bema w m. Karczew opracowanego przez ARS Projekt
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
3. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części II – Remont drogi gminnej ul. Bielińskiego w Karczewie
1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej
- ul. Bielińskiego na odcinku od ul Karczówke (z skrzyżowaniem) do ul. Warszawskiej w Karczewie,
-ul. Rynek Zygmunta Starego
- ul. Widok od skrzyżowania z ul. Rynek Zygmunta Starego do mostu na rzece Jagodzianka (wraz z mostem)
2. Na ww. odcinku należy:
a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,
b) Wykonanie odwodnienia – poprzez wykonanie wpustów krawężnikowych
c) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0
d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów,
e) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
f) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek,
Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazdu
g) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie oraz na docinku od skrzyżowania ul. Widok z ul. Bielińskiego do mostu na rzece Jagodzinaka (z mostem)
h) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami
i) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z płytek betonowych 30x30 na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm, nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem
j) Wykonanie chodnika z płytek betonowych 30x30 na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 6 cm do schodów należących do MGOK
UWAGA: na odcinku od dz. Ew. nr 103 obr. 5 Karczew do działki nr ew. 106 obr. 5 Karczew (do przejścia dla pieszych) należy wykonać chodnik do granicy działki drogowej, chodnik należy oddzielić obrzeżem o wymiarach 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 remontowany chodnik od części parkingowych na działkach prywatnych oraz zakończ chodnik obrzeżem
k) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie
l) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm kolor do ustalenia z Zamawiajacym
UWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej
m) Wykonanie wyniesionego skrzyżowania na ul. Bielińskiego i ul. Widok z kostki betonowej koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr, 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 15 cm, podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 20 (zgodnie z projektem)
n) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci
o) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu
p) Wykonanie nakładki:
- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,
- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni
- wykonanie stabilizacji cementem Rm=2,5Mpa gr. 25 cm,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego układanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm o gr. 20 cm
- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,
- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 7 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 5 cm
UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością
- należy wykonać nawierzchnie jezdni zgodnie z załączonymi przekrojami oraz na odcinku od skrzyżowania ul. Bielińskiego z ul. Widok do mostu na rzece Jagodzinaka (z mostem)
- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni
q) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
r) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp.
s) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji remontu drogi gminnej ul. Bielińskiego opracowany przez RoadWay
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części III – Przebudowa drogi gminnej ul. Rzemieślniczej i ul. Zatylniej w Karczewie
1. W ramach zamówienia należy dokonać przebudowy drogi gminnej
- ul. Rzemieślniczej w Karczewie na odcinku od ul. Świderskiej do ul. Złotniczej
- ul. Zatylniej w Karczewie og ul. Rzemieślniczej do Leśnej
2. Na odcinku ul. Rzemieślniczej w Karczewie należy:
a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,
b) Wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem
c) Przebudowa sieci energetycznej, oświetlenia
d) Budowa kanalizacji deszczowej
e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0
f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów,
g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
h) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek,
Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazdu
i)
j) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
k) Wykonanie przejścia dla pieszych, przed przejściem wykonać dwa rzędy z płytek z żółtych płytek z wypustkami
l) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z kostki betonowej o gr, 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem
m) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie podbudowie
n) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
o)
UWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej
p) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci
q) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu
r) Wykonanie nakładki:
- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,
- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm o gr. 12 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. Ok. 8 cm
- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,
- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 6 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm
UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością
- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni
s) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
t) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp.
u) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji przebudowy drogi gminnej ul. Rzemieślniczej wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej i budowy sieci kanalizacji deszczowej w ul. Zatylniej, Świderskiej i Rzemieślniczej w m. Karczew opracowanej przez ARS Projekt – uwaga tylko w zakresie ul. Rzemieślniczej
3. Na odcinku ul.Zatylniejw Karczewie należy:
a) Wykonać roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w zakresie całej inwestycji,
b) Wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem
c) Przebudowa sieci energetycznej, oświetlenia
d) Budowa kanalizacji deszczowej
e) Wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu, koryto musi być wyprofilowane i zagęszczone, przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0
f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika (poza peronem) i 20 cm dla zjazdów,
g) Ustawienie obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
v) ustawić opornik betonowy o wym. 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie przy czym na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek,
Uwaga: na zjazdach wykonać tylko od strony bram/ furtek, nie wykonywać całego obramowania zjazdu
h) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 – w miejscach wskazanych w projekcie
i) Wykonanie na całym zakresie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z kostki betonowej o gr, 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości min. 4 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm nawierzchnie chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2% w stronę jezdni, nawierzchni musi zostać zamulona piaskiem
j) Wykonawca zobowiązany jest do dowiązania się do istniejących chodników i zjazdów niepodlegających przebudowie podbudowie
k) Wykonanie zjazdów indywidulanych/ publicznych o zmiennej szerokości o nawierzchni betonowej z kostki na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 8 cm z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm
UWAGA: należy wykonać przebudowę/ remont wszystkich istniejących zjazdów (bram, furtek) nie tylko ujętych w dokumentacji projektowej
l) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj, skrzynki zawory i hydranty występujące w planowanej nawierzchni chodników, zjazdów, jezdni. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci
m) Należy wprowadzić stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności oznakowanie poziome jezdni– oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej, oznakowanie poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu należy wymienić na nowe
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu
n) Wykonanie nakładki:
- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni,
- wykonanie koryta po nawierzchnie jezdni
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. Ok. 20 cm
- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni. jezdni,
- wykonanie połączeń między warstwowego z em emulsji asfaltowej na całej powierzchni,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o gr. 6 cm
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4 cm
UWAGA: nawierzchnie ścieralną należy wykonać całą szerokością
- połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
- wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni, niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni
o) Wykonanie pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniami wykonać humusowanie z obsianiem mieszanką traw o gr. min 15 cm
p) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
q) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdania z badań, aprobaty techniczne na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, inwentaryzacja powykonawcza itp.
r) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji budowy drogi gminnej ul. Zatylnej w Karzcewie
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Uslugi hydrauliczne
Ząbki (mazowieckie)
Pranie tapicerki meblowej kanapy, narożniki, fotele
Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe wykończenia wnętrz
Sulejówek, Halinów (mazowieckie)
Elektryk radom
radom (mazowieckie)
Eleganckie Stoły - Wyjątkowe Stoły do Każdego Wnętrza
Warszawa (mazowieckie)
Osuszanie budynków Wykończenia wnętrz FAVORIT
Wróble-Wargocin (mazowieckie)
Montaż serwis naprawa okien i drzwi
Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Budowa domów jednorodzinnych
Warszawa, Piaseczno, Pruszków, Piastów, Sękocin (mazowieckie)
Instalacje Elektryczne teletechniczne Fotowoltaiczne Zasilanie awaryjn
Garwolin (mazowieckie)