Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych cz. 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych cz. 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7217126-9f62-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych cz. 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienia jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, działanie 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”, poddziałanie 4.3.2 „Mobilność miejska w ramach ZIT” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150MB.Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlRegulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.htmlRejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htmlKorzystanie z Platformy jest bezpłatne.Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wójt Gminy Wiązowa z siedzibą w Wiązownie ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna;2) Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Wiązowna można kontaktować się pod numerem telefonu 22 51-25-856, email: iod@wiazowna.pl, lub pisemnie na adres urzędu;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych w trybach wskazanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a łącznie z okresem archiwizacji 5 lat;6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Posiada Pani/Pan: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych;9) Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy Pzp.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.4.2021.JS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I: przebudowa dróg wewnętrznych ul. Modrzewiowej oraz Dębowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, na który składa się następująca dokumentacja:1) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy dróg wewnętrznych ul. Modrzewiowej i ul. Dębowej w Wiązownie opracowany w grudniu 2020 roku wraz z zaświadczeniem Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem znak: AB.6743.1285.2020.PP;2) Szczegółowe specyfikacje techniczne dla przebudowy dróg wewnętrznych ul. Modrzewiowej i ul. Dębowej w Wiązownie opracowane w grudniu 2020 roku;3) Projekt stałej organizacji ruchu ul. Modrzewiowej, ul. Dębowej i ul. Słonecznej w Wiązownie opracowany w grudniu 2020 roku; 4) Projekt czasowej organizacji ruchu ul. Modrzewiowej oraz ul. Dębowej w Wiązownie opracowany w grudniu 2020 roku; 5) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia - ul. Modrzewiowej i ul. Dębowej.3. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami wymienionymi w pkt. 2 powyżej, Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie kierował się w pierwszej kolejności projektem budowalno-wykonawczym, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) powyżej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-07-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część II: przebudowa odcinka ul. Kąckiej w zakresie budowy ścieki rowerowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, na który składa się następująca dokumentacja:1) Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy drogi ul. Kąckiej w zakresie budowy ścieżki rowerowej opracowany w listopadzie 2020 roku wraz z zaświadczeniem Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem znak: AB.6743.1284.2020.PP;2) Szczegółowe specyfikacje techniczne dla przebudowy drogi ul. Kąckiej w zakresie budowy ścieżki rowerowej w Wiązownie opracowane w grudniu 2020 roku;3) Projekt stałej organizacji ruchu ul. Kąckiej w Wiązownie opracowany w marcu 2021 roku;4) Projekt czasowej organizacji ruchu ul. Kąckiej w Wiązownie opracowany w marcu 2021 roku; 5) Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia - ul. Kącka.3. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami wymienionymi w pkt. 4 powyżej, Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie kierował się w pierwszej kolejności projektem budowlano- wykonawczym, o którym mowa w pkt.4 ppkt 1) powyżej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych