Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Czchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa77a7e4-b15f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003219/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.malopolska.pl/czchow/, https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 9.1.2. Adres skrzynki ePUAP: /33keqgt47q/SkrytkaESP9.1.3. Adres poczty elektronicznej: e.kurek@czchow.pl 9.1.4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Ewa Kurek. 9.1.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: • „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do • „Formularza do komunikacji”.9.1.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).9.1.7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 9.1.8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 9.1.9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.9.2.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. UWAGA: OFERTA NIE ZŁOŻONA ZA POMOCĄ DEDYKOWANEGO FORMULARZA:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”NIE BĘDZIE ROZPATRYWANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!Niedopuszczalne jest złożenie oferty za pomocą np. „formularza do komunikacji”.Na ofertę składa się formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty, które wykonawca chce dołączyć do formularza ofertowego. W przypadku chęci przekazania wraz z formularzem ofertowym również innych dokumentów, pliki z takimi dokumentami można:• albo skompresować do jednego folderu/pliku i tak uzyskany plik zaszyfrować za pomocą wskazanej strony internetowej UWAGA: Jeśli jednak w archiwum znajduje się zaszyfrowany wcześniej plik, zamawiający może nie mieć możliwości jego odszyfrowania! Zaleca się drugą wskazaną poniżej metodę tj. wybranie kilku plików przez okno wyboru, aby zaszyfrować je do jednego pliku wynikowego.• albo po otwarciu wskazanej strony internetowe, wybrać kilka plików do zaszyfrowania i po ich zaszyfrowaniu uzyskany jeden plik przesłać do Zamawiającego. UZYSKANE PLIKI WYNIKOWE NALEŻY PRZESŁAĆ DO ZAMAWIAJĄCEGO ZA POŚREDNICTWEM EPUAP - „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”9.2.2. Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9.2.3. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 22.1.1. administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Czchów, reprezentowana przez Burmistrza Czchowa, Rynek 12, 32-860 Czchów, tel. 14 66 217 10, gmina@czchow.pl; 22.1.2. kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez: iod@czchow.pl, tel. 14 66 217 11;22.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;22.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 22.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów do tej ustawy.22.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 22.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;22.1.8. posiada Pani/Pan:22.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;22.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania);22.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 22.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;22.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:22.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;22.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;22.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.22.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż: 22.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;22.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 – Podbudowaa) Tworkowa droga “Rożnówka”b) Piaski – Druzków droga “Habalina Trąbki”c) Tworkowa droga “Do Urbańczyka”d) Tworkowa droga “Do Rożkowicza’e) Piaski – Drużków droga “Od Szkoły do Rzezawy”f) Piaski – Drużków droga “do Matlakowej”g) Piaski – Drużków droga “do Sułkowskiego”h) Jurków droga “Do Cabała”i) Jurków droga “Do P. Lisa”j) Czchów droga “ul. Zeliny”k) Czchów droga “Do Motyki”l) Czchów droga “ul. Leśna”m) Czchów droga “ul. Granice”n) Czchów “Plac na Kozieńcu”o) Czchów droga “ul Wypoczynkowa”p) Zlota droga “Do Basisty”q) Złota droga “Debrza”3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:• w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,• w przedmiarach robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60%,przedłużony okres gwarancji 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Cena brutto 60%,przedłużony okres gwarancji 40%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 - Nawierzchnia a) Tworkowa droga “Rożnówka”b) Tworkowa “Zeliny Tworkowaskie”c) Tworkowa droga “Do Rożkowicza”d) Piaski Drużków “Harcówka Habalina Trabki”e) Piaski- Drużków droga “Koło Gałka “f) Piaski – Drużków droga “Od Szkoły do Rzezawy”g) Piaski – Drużków droga “do Matlakowej”h) Piaski – Drużków droga “do Sułkowskiej”i) Biskupice Melsztyńskie droga “Zaogrodzie”j) Domoslawice droga “Do Kuny”k) Domoslawice droga “Pod Ramianem”l) Jurków droga “Do P.Cabała”m) Jurków droga “Do P. Lisa”n) Czchów droga “ul. Górna”o) Czchów droga “ul. Dworska”p) Czchów droga “ul. Zeliny”q) Czchów droga “Do Motyki”r) Czchów droga “ul. Leśna”s) Czchów “Plac na Kozieńcu”t) Czchów droga “ul. Wypoczynkowa”u) Tymowa droga “Przez Pańskie Pola”v) Tymowa droga “Granice Tymowskie”w) Złota droga “Złota Biesiadki”x) Złota droga “Do Basisty”y) Zlota droga “Debrza”z) Będzieszyna droga “do Pawłoskiego”aa) Wytrzyszczka droga “Kozieniec Zawrocie”3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:• w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,• w przedmiarach robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg