Modernizacja dróg gminnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleszów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Goleszów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-29
  • Numer ogłoszenia555616-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555616-N-2020 z dnia 2020-06-29 r.

Gmina Goleszów: Modernizacja dróg gminnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleszów, krajowy numer identyfikacyjny 72182433000000, ul. ul. 1 Maja  5 , 43-440  Goleszów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (33) 479 05 10, e-mail urzad@goleszow.pl, faks (33) 479 05 16.
Adres strony internetowej (URL): www.goleszow.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.goleszow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.goleszow.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.goleszow.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Goleszów, ul. 1 Maja 5, 43-440 Goleszów, biuro podawcze pokój nr 1 (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych
Numer referencyjny: IR.271.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych na terenie gminy Goleszów. Zamówienie podzielone jest jedenaście części. Oferty udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6.2.3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:1) część Nr 1, 5, 6, 7.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie podbudowy z betonu popiołowego lub podbudowy z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym i nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni co najmniej 1 000 m2 każda,b) dysponuje lub będzie dysponował przy prowadzeniu robót jedną osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,2) Część Nr 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11.a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni co najmniej 1 000 m2 każda,b) dysponuje lub będzie dysponował przy prowadzeniu robót jedną osobą przyjmującą obowiązki kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załączniki Nr 5 do SIWZ.Kosztorys ofertowy uproszczony.Zobowiązanie podmiotu na zasadach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy PZP, którego dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku:a) wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidywalne, poza kontrolą stron umowy, którego skutkom nie można zapobiec, a występującym po podpisaniu umowy, powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy,c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i udokumentowanych w dzienniku budowy. Za niekorzystne warunki atmosferyczne Zamawiający uzna wystąpienie ciągłych opadów deszczu przez okres min. 3 dni, uniemożliwiających prowadzenie prac na wolnym powietrzu,d) konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania;e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów,f) wstrzymania robót przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;2) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:a) ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego,b) zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym,c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ul. Biała w Kozakowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 997 m, nawierzchnia jezdni ok.: 3174 m2,Szerokość jezdni 3,0 – 4,0 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem,  górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  wymiana przepustu betonowego dn 1000,  odtworzenie istniejących rowów przydrożnych oraz wymiana istniejących przepustów na zjazdach do posesji i gruntów rolnych.Droga objęta dofinansowaniem środkami samorządu Województwa Śląskiego uzyskiwanych z tytułu włączeń gruntów rolnych z produkcji na podstawie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ul. Pod Goruszką w Goleszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 160 m, nawierzchnia jezdni ok.: 410 m2,Szerokość jezdni 2,5 - 3,0mPodstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej warstwa podbudowy pomocniczej (profilującej) z mieszanki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, wymiana przepustu betonowego dn 1000,  odwodnienie: wymiana korytka betonowego krakowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: ul. Sportowa w Kisielowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 440 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1400 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, warstwa podbudowy pomocniczej (profilującej) z mieszanki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, wymiana przepustu betonowego dn 1000,  odwodnienie: wymiana istniejącego przepustu z rur betonowych dn 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ul. Brzozowa w Goleszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 553 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1750 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, doziarnienie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: ul. Gazdów w Godzisszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 207 m, nawierzchnia jezdni ok.: 750 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0 m.Podstawowy zakres prac: roboty ziemne na poszerzeniach istniejącej jezdni wraz z wykonaniem podbudowy, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, czyszczenie rowów z namułu, wymiana przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: ul. Polna w Goleszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 503 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1570 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem,  górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu, zabudowa cieku betonowego, wymiana istniejących przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: ul. Zamkowa w Bażanowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 260 m, nawierzchnia jezdni ok.: 778 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem,  górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: ul. Pod Kopieńcem w Cisownicy - etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 430 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1270 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: ul. Kamienna w Dzięgielowie - etap I i II oraz etap III do km 0 +575
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 575 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1620 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: ul. Mołczyn w Lesznej Górnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 602 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1820 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: ul. Działkowa w Puńcowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 405 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1450 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,  odtworzenie istniejącego rowu, wymiana przepustu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto przedmiotu zamówienia 60,00
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy 20,00
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy. Solidna Firma Zatrudni doświadczonych pracowników do prac Budowlanych na terenie Śląska. Oczekiwania: 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na budowie w wybranym zakresie. Wiek 18-40lat. Doświadczenie przy pracach związanych z wznoszeniem budynków. Dokładność , sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Chęć rozszerzania kompetencji i podnoszenia swoich umiejętności. Zadania: prace budowlane na w/w stanowisku; współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu. BRAK nałogu ALKOHOLOWEGO (WARUNEK KONIECZNY). Oferujemy: Ciekawą pracę u Uczciwego pracodawcy w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim stażem na rynku polskim i zagranicznym. Pracę w przyjaznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ciągłość pracy i ciekawe projekty. Praca od Poniedziałku do Piątku, Soboty-za zgodą. Transport z Bazy do miejsca pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI