IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót w przypadku:a) wstrzymania realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, nadzwyczajne, nieprzewidywalne, poza kontrolą stron umowy, którego skutkom nie można zapobiec, a występującym po podpisaniu umowy, powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy,c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i udokumentowanych w dzienniku budowy. Za niekorzystne warunki atmosferyczne Zamawiający uzna wystąpienie ciągłych opadów deszczu przez okres min. 3 dni, uniemożliwiających prowadzenie prac na wolnym powietrzu,d) konieczności usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego bądź urządzeń przez ich użytkowników, co może uniemożliwić terminową realizację zadania;e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów,f) wstrzymania robót przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;2) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:a) ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego,b) zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej – zamienne zakresy robót lub materiałów zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym,c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ul. Biała w Kozakowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 997 m, nawierzchnia jezdni ok.: 3174 m2,Szerokość jezdni 3,0 – 4,0 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem, górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, wymiana przepustu betonowego dn 1000, odtworzenie istniejących rowów przydrożnych oraz wymiana istniejących przepustów na zjazdach do posesji i gruntów rolnych.Droga objęta dofinansowaniem środkami samorządu Województwa Śląskiego uzyskiwanych z tytułu włączeń gruntów rolnych z produkcji na podstawie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ul. Pod Goruszką w Goleszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 160 m, nawierzchnia jezdni ok.: 410 m2,Szerokość jezdni 2,5 - 3,0mPodstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej warstwa podbudowy pomocniczej (profilującej) z mieszanki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, wymiana przepustu betonowego dn 1000, odwodnienie: wymiana korytka betonowego krakowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ul. Sportowa w Kisielowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 440 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1400 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, warstwa podbudowy pomocniczej (profilującej) z mieszanki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, wymiana przepustu betonowego dn 1000, odwodnienie: wymiana istniejącego przepustu z rur betonowych dn 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ul. Brzozowa w Goleszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 553 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1750 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, doziarnienie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
ul. Gazdów w Godzisszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 207 m, nawierzchnia jezdni ok.: 750 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0 m.Podstawowy zakres prac: roboty ziemne na poszerzeniach istniejącej jezdni wraz z wykonaniem podbudowy, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 3 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, czyszczenie rowów z namułu, wymiana przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
ul. Polna w Goleszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 503 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1570 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem, górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu, zabudowa cieku betonowego, wymiana istniejących przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
ul. Zamkowa w Bażanowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 260 m, nawierzchnia jezdni ok.: 778 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,0 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką betonową popiołowo-żużlową tupu UTEX wraz z doziarnieniem, górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
ul. Pod Kopieńcem w Cisownicy - etap III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 430 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1270 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
ul. Kamienna w Dzięgielowie - etap I i II oraz etap III do km 0 +575 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 575 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1620 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
ul. Mołczyn w Lesznej Górnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 602 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1820 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu wraz z jego umocnieniem korytkami betonowymi oraz zabudowa wodopustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
ul. Działkowa w Puńcowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi - 405 m, nawierzchnia jezdni ok.: 1450 m2,Szerokość jezdni 2,8 - 3,5 m.Podstawowy zakres prac: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, korytowanie i wykonanie podbudowy na poszerzeniach, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca AC16W 4 cm, warstwa ścieralna AC11S – 4 cm, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, odtworzenie istniejącego rowu, wymiana przepustu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233200-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto przedmiotu zamówienia |
60,00 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy |
20,00 |
Wysokość kary umownej za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ___% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: