Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Domu Senior
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grzegorzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Grzegorzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632718255
1.5.8.) Numer faksu: 632718222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegw@grzegorzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Domu Senior
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d747a65-c54e-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049229/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Domu Senior
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: epuap https://epuap.gov.pl/wps/portal
miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/
poczta elektroniczna grzegw@grzegorzew.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na EPUAP
ma dostęp do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie
miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "Postępowania".
7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną na adres email: grzegw@grzegorzew.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Domu Senior”.
Budynek Domu Seniora jest budynkiem zabytkowym objętym ochroną konserwatorską.
Nadrzędnym założeniem zaprojektowanych prac jest przeprowadzenie modernizacji elewacji budynku wraz z wymianą drzwi wejściowych oraz remontem schodów zewnętrznych a także remont pokrycia dachowego.
W ramach inwestycji budowlanej przewiduje się następujące wykonanie prac:
• prace przygotowawcze i rozbiórkowe: wydzielenie i zabezpieczenie placu budowy, ustawienie rusztowań, zabezpieczenie stolarki przed zabrudzeniem zaprawą przez obłożenie folią, roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe, roboty ziemne związane z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych, inne niezbędne prace rozbiórkowe i przygotowawcze do realizacji przewidywanego zamierzenia projektowego, wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na miejsce składowania odpadów, uiszczenie opłat za korzystanie ze środowiska, demontaż rusztowań, oczyszczenie terenu po zakończeniu robót;
• renowacja elewacji – zakres prac: wycięcie spoin, oczyszczenie wyciętych szczelin, osadzenie pręta do spoin z wcześniej wprowadzona zaprawą, uzupełnienie spoin niekurczliwa zaprawą, przełożenie osprzętu instalacji (demontaż i ponowny montaż sygnalizacji alarmu, demontaż starych opraw), demontaż przewodów kabelkowych ze zdjęciem uchwytów na podłożu ceglanym, betonowym, mechaniczne wykucie bruzd dla rur w tynku, ułożenie rur winidurowych przed wykonaniem nowej wyprawy tynkarskiej (rurki w kolorze elewacji), przewody kabelkowe wciągane do rur, zaprawianie bruzd, oprawy oświetleniowe, wymiana skrzynki energetycznej na skrzynkę schowana w elewacji, zmycie elewacji (gorąca para z dodatkiem detergentu biodegradowalnego), odkażenie ścian, przygotowanie podłoża, obrzutka wykonywana na ścianach z zaprawy, tynki zewnętrzne wapienno – trasowe, nakrywy attyk, ścian ogniowych i kominów, uzupełnienie tynków zwykłych cementowo wapiennych kat. II i III na kominach pod dachem spadzistym, dodatkowe nakłady na pogrubienie tynków zewnętrznych, profile ciągnione szlachetne wg. projektu, obróbki z blach tytanowo – cynkowej, przygotowanie podłoża pod wykonanie egalizacji, egalizacja powierzchni tynków tynkiem drobnoziarnistym, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą zolo krzemianową, rynny dachowe z blachy tytanowo – cynkowej, sztucery przy rynnach, rury spustowe z blachy tytanowo – cynkowej (częściowo pod stropem tarsu), daszki nad drzwiami, pochwyt stalowy na wspornikach ze stali nierdzewnej;
• instalacja stolarki i ślusarki: – dostawa i montaż drzwi drewnianych wg specyfikacji technicznej z obróbką obsadzenia o cofnięciem progu wg. projektu, dostawa i montaż drzwi stalowych do kotłowni z obróbka obsadzenia;
• izolacje przeciwwilgociowe – wykonanie tynków zewnętrznych (wyrównanie ścian tynkiem), izolacje przeciwwilgociowo powłokowe, zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi i ubiciem, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III – IV, stopnie betonowe zewnętrzne na gotowym podłożu (ręczne układanie betonu), okładziny schodów z płytek granitowych układanych metoda zwykła, nawierzchnie chodników na podsypce cementowo piaskowej (ułożone z odzysku);
• pokrycie dachu: - pokrycie dachów niedeskowanych dachówka ceramiczną (impregnacja, przycięcie, przybicie łat i kontrłat), deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, ułożenie na dachu membrany separacyjnej na podłożu drewnianym jednowarstwowo, pokrycie dachu blacha cynkową z dodatkiem tytanu, obróbki przy szerokości, akcesoria do pokryć dachowych (płotek przeciwśniegowy), renowacja starych dachów pokrytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej, pokrycie dachu papą dwuwarstwową, obróbki z papy nawierzchniowej;
• posadzki: - przygotowanie i oczyszczenia podłoża, izolacja z folii PE, ślepa podłoga z płyt OSB, montaż schodów strychowych segmentowych składanych.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, które to dokumenty stanowią załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1. Cena (C) - waga kryterium
60%; 2. Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek dotyczący odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek
dotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia:
a) Wykonawcy są zobowiązani wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/ remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł., która została wykonana w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
b) Wykonawca dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierowania robót. Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – w wysokości minimum 500.000,00
zł.
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144276 z dnia 2021-08-10
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które
obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy/przeb udowy, remoncie w obiektach użyteczności publicznej o wartości
minimum w wartości 450.000,00 zł - załącznik nr 5 SWZ
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami
budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 lat doświadczenia w branży budowlanej na stanowisku
kierownika budowy lub kierownika robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – co najmniej 1 osoba
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299)
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy
Grzegorzew nr 67 8543 0000 2007 7000 0260 0002, w tytule należy podać – „Wadium Modernizacja Dom Seniora”
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy w oryginale wraz z oferta w formie elektronicznej.
6. Gwarancja/poręczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Gmina Grzegorzew.
7. Z treści gwarancji /poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 Pzp.
8. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazane konto Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten upływa dnia 13 maja 2022r. o godz. 11:00.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust 1-5 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art.454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni