Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja ciągu ul. Alei Prymasa Tysiąclecia, Tarczyńskiej i Mostowej w m. Prace Duże
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTarczyn
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-06-08
ZamawiającyGMINA TARCZYN
Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00058456
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058456 z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Modernizacja ciągu ul. Alei Prymasa Tysiąclecia, Tarczyńskiej i Mostowej w m. Prace Duże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=195358
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem e-maila zamowienia.publiczne@tarczyn.pl. Wykonawca może też skorzystać z formularza do komunikacji dostępnego na miniportalu UZP, przy czym złożenie oferty jest możliwe tylko za pomocą formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na miniportalu. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePuap. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem miniportalu to 150 MB. Wszystkie informacje dotyczące postępowania będą umieszczane na stronie www.bip.tarczyn.pl w zakładce zamówienia publiczne 2021; bezpośredni link: https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=195358
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacja zawarta w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja zawarta w swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.8.2021.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającegomodernizacji ciągu ulic: Alei Prymasa Tysiąclecia, Tarczyńskiej i Mostowej w miejscowościPrace Duże. W ramach zadania zostaną wykonane roboty na dwóch odcinkach o długościach474 m i 918 m, szerokość jezdni 5,50 m. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Robotyprzygotowawcze; 2) Robotyrozbiórkowe; 3) Zatoka postojowa; 4) Przepust z rur HDPE Ø 400; 5)Uzupełnienie podbudowy na wlotach; 6) Nawierzchnia mineralno-bitumiczna; 7) Roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniemzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonych (w ciągu ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie) co najmniej 3 robót, z których każda polegała na wykonaniu przebudowy, budowy,modernizacji lub remontu drogi, parkingu lub placu o nawierzchni asfaltowej o długości conajmniej 500 m. b) Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającąuprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej. UWAGA: dopuszczasię kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12austawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5; 2) wykazuosób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji i publicznego, w szczególności odpowiedzialnychza świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych owykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja), 2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu ispełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, zktórego wynika umocowanie do reprezentacji, 4) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji,5) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa, 6) w przypadku podmiotuwspólnego: a) pełnomocnictwo do reprezentacji, b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp; 7) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego: a) zobowiązanie doudostępnienia zasobów, b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć to pełnomocnictwo. W odniesieniu do wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć o oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Zamawiający uzna za spełniony warunek wiedzy i doświadczenia jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam robót w całości. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy wykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia w przypadku: a)wystąpienia niezgodności w zakresie terenu robót, b) konieczności uzyskania dodatkowychuzgodnień lub pozwoleń, c) wystąpienia trudnych warunków gruntowych, które nie zostałyprzewidziane w dokumentacji, d) natrafienia na niezinwentaryzowane przeszkody podziemne,które uniemożliwią lub utrudnią wykonywanie robót. W przypadku konieczności dokonaniaistotnych zmian umowy Zamawiający przewiduje zmiany wynagrodzenia, zakresu lub terminuwykonania robót – w zależności od indywidualnej oceny każdej zmiany
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena 60%, termin gwarancji 40%
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wentylacji dla budynku magazynowego z częścią biurowo-socjalną - Łazy
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania14-02-2025
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Do wykonania wentylacja dla budynku magazynowego z częścią biurowo-soacjalną
Oferta z materiałem lub bez.
Termin składania ofert: 2025-02-19
Termin marzec-maj 2025