„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • ZamawiającyZespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00115812
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. generała Józefa Bema w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbema.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bem.zawiercie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492318342

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Sienkiewicza 34

1.11.4.) Miejscowość: Zawiercie

1.11.5.) Kod pocztowy: 42-400

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.11.9.) Numer telefonu: 326710765

1.11.10.) Numer faksu: 326710773

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuw-zawiercie.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.cuw-zawiercie.4bip.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu – II zadania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97db7aae-b643-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034880/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja ciągów komunikacyjnych w Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu - II zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, szczegółowo wymienione w Rozdz. XIII ust. 5 SWZ.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja RODO zawarta jest w Rozdz. II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
b) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
c) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
d) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SRZP261-0012/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I, pn.: „Remont korytarzy w budynku Zespołu Szkół im. gen. J. Bema
w Zawierciu wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły”, w zakres którego wchodzi remont korytarzy szkoły wraz z bieżącą konserwacją części pomieszczeń szkoły, tj.: sali gimnastycznej, szatni, auli, biblioteki.
Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 1A do SWZ;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 10A do SWZ;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 11A do SWZ;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 7 do SWZ.
W niniejszym postępowaniu przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty i wyliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z pozostałą dokumentacją na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach, fotografiach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) – waga kryterium 60 %
2) okres gwarancji (G) – waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Kryterium: cena (C)

a) punktacja przyznawana ofertom w kryterium C będzie obliczana według poniższego wzoru:

C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60 pkt **

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
** 1 punkt = 1 %

b) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” – w zakresie każdego Zadania odrębnie – będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

c) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

d) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.

c) jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) Kryterium: okres gwarancji (G)

a) punktacja przyznawana ofertom w kryterium G będzie obliczana według poniższego wzoru:

G = (okres gwarancji w ocenianej ofercie / najdłuższy oferowany okres gwarancji *) x 40 pkt **

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
** 1 punkt = 1 %

b) podstawą przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji” – w zakresie każdego Zadania odrębnie – będzie długość okresu gwarancji na całość wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem podana w pełnej liczbie miesięcy w zakresie: od 60 do 72, zadeklarowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

c) jeśli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

d) w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, ocenie będzie podlegał jedynie 72 miesięczny okres gwarancji - dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji nie będzie dodatkowo punktowany, oferta otrzyma punktację odpowiadającą okresowi 72 m-cy.

e) jeżeli Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancji (pozostawi puste pole), Zamawiający przyjmie, że oferowany jest minimalny dopuszczalny okres gwarancji tj. 60 miesięcy, wówczas oferta otrzyma liczbę punktów odpowiadającą okresowi 60 miesięcy.

f) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „okres gwarancji” (G) otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powyższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego.

3. Łączna liczba punktów przyznana Wykonawcy (w zakresie każdego Zadania odrębnie) obliczona zostanie na podstawie wzoru:

Sp = C + G

gdzie:
Sp – suma punktów przyznana Wykonawcy w kryteriach: cena ofertowa (C) i okres gwarancji (G),
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena ofertowa (C),
G – ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji (G).

4. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert i ich wag zostanie uznana za najkorzystniejszą, natomiast pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą zgromadzonych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II, pn.: „Remont muru oporowego wraz z bieżącą konserwacją schodów zewnętrznych przy Zespole Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu”
Opis, sposób realizacji przedmiotowego zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawarty został w:
• opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załącznik Nr 1B do SWZ;
• przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik Nr 10B do SWZ;
• specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiącej Załącznik Nr 11B do SWZ;
• w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 7 do SWZ.
W niniejszym postępowaniu przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty i wyliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z pozostałą dokumentacją na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach, fotografiach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena ofertowa (C) – waga kryterium 60 %
2) okres gwarancji (G) – waga 40 %.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Kryterium: cena (C)

a) punktacja przyznawana ofertom w kryterium C będzie obliczana według poniższego wzoru:

C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60 pkt **

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
** 1 punkt = 1 %

b) podstawą przyznania punktów w kryterium „cena ofertowa” – w zakresie każdego Zadania odrębnie – będzie cena ofertowa brutto, czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT), podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

c) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

d) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „cena ofertowa” (C), tj. oferująca najniższą cenę, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powyższego wzoru zastosowanego do obliczenia punktowego.

c) jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) Kryterium: okres gwarancji (G)

a) punktacja przyznawana ofertom w kryterium G będzie obliczana według poniższego wzoru:

G = (okres gwarancji w ocenianej ofercie / najdłuższy oferowany okres gwarancji *) x 40 pkt **

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
** 1 punkt = 1 %

b) podstawą przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji” – w zakresie każdego Zadania odrębnie – będzie długość okresu gwarancji na całość wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem podana w pełnej liczbie miesięcy w zakresie: od 60 do 72, zadeklarowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.

c) jeśli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

d) w przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesiące, ocenie będzie podlegał jedynie 72 miesięczny okres gwarancji - dłuższy niż 72-miesięczny okres gwarancji nie będzie dodatkowo punktowany, oferta otrzyma punktację odpowiadającą okresowi 72 m-cy.

e) jeżeli Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym długości okresu gwarancji (pozostawi puste pole), Zamawiający przyjmie, że oferowany jest minimalny dopuszczalny okres gwarancji tj. 60 miesięcy, wówczas oferta otrzyma liczbę punktów odpowiadającą okresowi 60 miesięcy.

f) oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium „okres gwarancji” (G) otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40 pkt; pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg powyższego wzoru zastosowanego do obliczania punktowego.

3. Łączna liczba punktów przyznana Wykonawcy (w zakresie każdego Zadania odrębnie) obliczona zostanie na podstawie wzoru:

Sp = C + G

gdzie:
Sp – suma punktów przyznana Wykonawcy w kryteriach: cena ofertowa (C) i okres gwarancji (G),
C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena ofertowa (C),
G – ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji (G).

4. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert i ich wag zostanie uznana za najkorzystniejszą, natomiast pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą zgromadzonych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla Zadania I:
Zamawiający określa, że Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli łącznie:

a) wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, porównywalną z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. obejmującą budowę, przebudowę lub remont budynku, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.

b) wykaże, iż skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy).

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29.04.2019 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Dla Zadania II:
Zamawiający określa, że Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli łącznie:

c) wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, porównywalną z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia, tj. obejmującą budowę, przebudowę lub remont budynku, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje w/w informacje.

d) wykaże, iż skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy).

Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29.04.2019 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności). W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym odpowiednio, dla Zadania I - Załącznik nr 4A i dla Zadania II - Załącznik nr 4B do SWZ);

2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 Pzp Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Wykonawca w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ, wskaże źródła informacji dotyczących swojej działalności pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - (wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ);

2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ,
2) Oświadczenie (lub oświadczenia), o którym mowa w art. 125 PZP – odpowiednio w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale X ust. 1 SWZ, stanowiącym wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ,
3) kosztorys ofertowy (uproszczony) - sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego odpowiednio: dla Zadania I - Załącznik nr 10A i dla Zadania II - Załącznik nr 10B do SWZ, jako dokument o charakterze pomocniczym – zgodnie ze składaną ofertą,
4) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/-ów ubiegającego/-cych się o udzielenie zamówienia publicznego,
5) jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 PZP - dokument (np. zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ),
6) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ).
2. Ofertę wraz z dokumentami wymienionymi w ust. 1 składa się w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci elektronicznej (cyfrowej), opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu, przy czym:
1) pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku jeśli pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem źródłowym (poświadczenia takiego może dokonać mocodawca lub notariusz),
2) dokument (np. zobowiązanie) podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku jeśli dokument został wystawiony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem źródłowym (poświadczenia takiego może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz).
3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera Załącznik nr 7 do SWZ. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipą montażystów wykładzin. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI