Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostos. do przepisów tech.i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wod.- dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w PM nr 4 w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001011081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: (87) 428 52 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzosip@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizycko.pl/jednostki_podlegle/2/281/miejski_zespol_obslugi_szkol_i_przedszkoli_w_gizycku
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostos. do przepisów tech.i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wod.- dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w PM nr 4 w Giżycku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456cf4cf-a10c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4 w Giżycku i dostosowanie go do przepisów przeciwpożarowych. Remont pomieszczeń przedszkolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w postaci elektronicznej. Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się̨ przy użyciu platformazakupowa.pl, chyba że w Ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do składania ofert stwierdzono inaczej. 3. Szczegółowe instrukcje dotyczące komunikacji znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 1. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu platformazakupowa.pl należy się skontaktować z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 101 02 02 lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.2. Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w Regulaminie platformazakupowa.pl stanowiącym uzupełnienie instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH: 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Giżycku, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko; - Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl .2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wodociągowej - dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Giżycku” znak sprawy MZO.261.5.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.7. posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO.261.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wodociągowej - dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Giżycku”2. Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności:a) Modernizację ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 - rozebranie cokolików przyściennych na korytarzach, rozebranie boazerii na ścianach, - demontaż drabinek do ćwiczeń, podciągach w ciągach komunikacyjnych na parterze, - modernizacje pomieszczeń korytarzowych z wykonaniem remontu ścian w zakresie szpachlowania, malowania, wykonania tynku na ściankach działowych, tynku dekoracyjnego żywicznegoz zabezpieczeniem powłokowym, wymianę okładzin podłóg korytarzy i schodów, - wymianę stolarki drzwiowej do pomieszczeń , wymianę i wykonanie osłon grzejnikowych, - wymianę balustrad schodowych,- modernizacja salki ćwiczeń na salkę lekcyjną z przystosowaniem do wymogów ppoż. b) Remont pomieszczeń przedszkolnych w budynku Przedszkola Miejskiego nr 4 tj. sali komputerowej, gabinetu wicedyrektora, biblioteki, zaplecza socjalnego i sali grupy III:- rozebranie glazury, terakoty w pomieszczeniach sali komputerowej, gabinecie wicedyrektor, bibliotece, zapleczu socjalnym, - wymianę okładziny z glazury i terakoty w pomieszczeniach socjalnym, wymianę kratek wentylacyjnych, - likwidacje mobilnej ścianki działowej w salce na 1 piętrze i wykonanie ścianek działowych murowanych EI 30 z montażem drzwi wejściowych do sali, - remont ścian w zakresie szpachlowania, malowania, wykonania tynku na ściankach działowych, tynku dekoracyjnego żywicznego z zabezpieczeniem powłokowym, wymianę okładzin podłóg w pomieszczeniach, wymianę i wykonanie osłon grzejnikowych- wymianę osprzętu sanitarnego i elektrycznego w pomieszczeniu socjalnym, wywiezienie gruzu z rozbiórek.c) Modernizację instalacji elektrycznej korytarzy i części pomieszczeń w Przedszkolu Miejskim Nr 4:- demontaż starych instalacji, - unieczynnienie przewodów pozostawianych, - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych w korytarzach, - demontaż i montaż nowych opraw LED w sali - nowe instalacje oświetlenia i gniazd wtyczkowych w częściach remontowanych, - powiązanie nowych instalacji z instalacjami starymi w częściach nieremontowanych, - odłączenie zbędnych obwodów od obwodów pozostawianych jako czynnych, - montaż obwodu siłowego, - wykonanie badań pomontażowych.d) Przebudowę (modernizację) instalacji ppoż. w Przedszkolu Miejskim Nr 4:- demontaż starych hydrantów i skrzynek hydrantowych,- zamontowanie hydrantów wewnętrznych z wężem półsztywnym Ø25 długości 30 m. - zamontowanie zaworów hydrantowych, szafek atestowanych natynkowych (przystosowane do zabudowy podtynkowej) w kolorze czerwonym ze zwijadłem wychylnym, prądownica PW-25 z dyszą D=10mm. e) Roboty wykończeniowe, f) Wywiezienie, utylizacja gruzu i odpadów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT: 1. Zamawiający będzie oceniał każdą z ofert na podstawie następujących kryteriów:LP NAZWA KRYTERIUM WAGA 1. CENA 70%2. OKRES RĘKOJMI 30%2. Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1%= 1 punkt. 1) Kryterium nr 1 „Cena” oceniane będzie jak niżej C min X = x 70 pkt C O gdzie: X – wartość punktowa ocenianego kryteriumCmin – najniższa cena ze złożonych ofertCo – cena ocenianej oferty Maksymalna liczba punktów 70 pkt. 2) Kryterium rękojmi Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 4 lata wg poniższego wzoru:a) 4 lat rękojmi – 0 punktów,b) 5 lat rękojmi – 20 punktów,c) 6 lat rękojmi i więcej – 30 punktów,UWAGA! w przypadku: braku wskazania okresu rękojmi w formularzu ofertowym – do oceny oferty zostanie przyjęty minimalny okres rękojmi, tj. 4 lata, wskazania innego okresu rękojmi niż dopuszczony przez zamawiającego, oferta zostanie odrzucona, za wyjątkiem przypadku, gdy wykonawca poda okres rękojmi dłuższy niż 6 lat – wówczas w kryterium rękojmi otrzyma 30 punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres z oferty. Założenie: 1) W ramach kryteriów określonych w tabeli w ust. 1 Wykonawca może uzyskać maksymalnie łączną liczbę 100pkt.2) Oceną końcową danej oferty będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w zakresie poszczególnych kryteriów, o których mowa w tabeli w ust. 1. 3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.2.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.2.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełnienia ww. warunku.2.4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:2.4.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości (minimum 150.000,00 zł), daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont obiektów takich jak budynki użyteczności publicznej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w dziale XIII ust.2 pkt 2.1) ppkt. 2.1.1. SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (Załącznika nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.2.4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: a) Kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) Kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi.c) Kierownikiem robót w specjalności sanitarnej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w dziale XIII ust. 2 pkt.2.1) ppkt. 2.1.2. SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona Załącznika nr 5 - oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:- art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,- art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,- art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,- art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp.1.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Doświadczenie zawodowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości (minimum 150.000,00 zł), daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia”, należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont obiektów takich jak budynki użyteczności publicznej. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w dziale XIII ust.2 pkt 2.1) ppkt. 2.1.1. SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (Załącznika nr 4 do SIWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek.2.4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: a) Kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, b) Kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi.c) Kierownikiem robót w specjalności sanitarnej: Minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych do kierowania robotami budowlanymi. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w dziale XIII ust. 2 pkt.2.1) ppkt. 2.1.2. SIWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujące dokumenty pod rygorem nie zawarcia umowy z winy wykonawcy w przypadku ich niedostarczenia:a) dane dotyczące przewidywanej liczby zatrudnionych osób na budowie,b)kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389 z późniejszymi zmianami) przy sporządzaniu kosztorysu szczegółowego Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wysokość elementów cenotwórczych przyjętych do obliczania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kosztorysów ofertowych w formie analogicznej do przedmiarów Zamawiającego znajdujących się w dokumentacji technicznej zamówienia, zachowując identyczną kolejność pozycji. Kosztorysy szczegółowe nie będą stanowiły załącznika do umowy, wymagane są w celu rozliczenia ewentualnych robót zamiennych zgodnie z zapisami wzoru umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. nr rachunku 63 1240 5787 1111 0010 5861 6122 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wodociągowej - dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Giżycku”4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto. Zabezpieczenie może zostać wniesione w formach przewidzianych w art. 450 ustawy Pzp.Szczegółowe regulacje w kwestii zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały przedstawione w §18 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. nr rachunku 63 1240 5787 1111 0010 5861 6122 z dopiskiem: zabezpieczenie należytego wykonania umowy w postępowaniu na „Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wodociągowej - dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Giżycku”.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 6 do SWZ stanowiącego projekt umowy. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana o której mowa jest możliwa w przypadkach wskazanych w §8 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający udziela zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, w oparciu o art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych do niej. Zamówienie ma na celu komisyjne wyłonienie najkorzystniejszej oferty na wykonawcę robót budowlanych pn. „Modernizacja ciągów komunikacyjnych – dostosowanie do przepisów technicznych i ppoż. wraz z remontem pomieszczeń i modernizacją sieci wodociągowej - dostosowaniem hydrantów do przepisów ppoż. w Przedszkolu Miejskim nr 4 w Giżycku”.2. Wartość zamówienia przekracza kwotę, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 130 000 zł netto. 3. Postępowanie prowadzone jest elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej.4. Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.5. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części.6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.7. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. 8. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.9. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.12. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.