Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarczew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00407336
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e17829-5393-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/371669

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:
„Platforma”) pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca
zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie
i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym
https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie
zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje
warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w
Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria
Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),
dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16
rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/P-24/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części I - modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2774W – ul. Wiślanej w Karczewie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,
2. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 33 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
3. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika,
Regulacji wysokościowej i ustawienie nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące ok. 10 cm od strony nawierzchni jezdni. Powstałą szczelinę wynoszącą nie więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnią jezdni, a krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu;
4. Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach.
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
6. Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni należy ustalić z Zamawiającym;
7. Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu oraz ich kolorystykę należy uzgodnić z Inspektorem wyznaczonym przez Zamawiającego.

Informacje dotyczące zadania
1. Prace należy przeprowadzić na ulicy Wiślanej w Karczewie,
2. Prace należy prowadzić od posesji nr 22 w kierunku ul. Warszawskiej w Karczewie,
3. Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie, przy czym nawierzchnię chodnika należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej pomiędzy elementami ograniczającymi, a krawężnikiem i obrzeżem.
4. W ramach zamówienia należy wyregulować wysokościowo krawężnik, ustawić obrzeża, ustawić oporniki betonowe oraz wymienić nawierzchnię chodnika za łączną kwotę 58 907,28 zł brutto.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania regulacji wysokościowej istniejących krawężników betonowych gr. 20 cm na ławie betonowej wraz z wykonaniem oporu oraz wymianą uszkodzonych elementów – krawężniki przeznaczone do wymiany określa Zamawiający.
6. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 8 cm układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min 20 cm.
7. Chodnik należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni.
8. Należy wykonać wymianę nawierzchni na istniejących dojściach do posesji w granicy pasa drogowego o konstrukcji jak dla chodnika.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik.
10. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
11. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 na długości modernizowanej nawierzchni chodnika, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 58 907,28 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- wykonanie 1mb regulacji wysokościowej istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem wraz z materiałem,
- ustawienie 1 mb nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy
- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1mb regulacji wysokościowej istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem wraz z materiałem

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za ustawienie 1 mb nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II - Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2759W – ul. Narutowicza w Otwocku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,
2. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
3. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15,
4. Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach jako obramowanie od strony posesji oraz obramowanie zjazdu poza chodnikiem.
5. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
6. Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem.
7. Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej, nawierzchnia zjazdu musi zostać zamulona piaskiem. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu uzgodnić z Zamawiającym.
Informacje dotyczące zadania
1. Prace należy przeprowadzić na ulicy Narutowicza w Otwocku,
2. Prace należy prowadzić od posesji nr 271 w kierunku ul. Sasanki w Otwocku,
3. Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie,
4. W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej na chodniku oraz zjazdach wraz z podbudową, ustawić oporniki betonowe za łączną kwotę 300 000,00 zł brutto.
5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm.
6. Chodnik należy wykonać o szerokości jak występuje w terenie zaokrąglanej w górę o 0,5 m tzn. szerokości 1,5 m lub 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o min. szerokości 1,5 m lub zaokrąglonej w górę o 0,5 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik oraz od strony jezdni oraz nieruchomości prywatnych.
8. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
9. Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.
10. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy
- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części III – Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej ul. Żeromskiego w Otwocku
Przedmiot zamówienia obejmuje:
8. Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ciągu pieszo-rowerowego tj. obrzeży, nawierzchni chodnika,
9. Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,
10. Regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej istniejących obrzeży betonowych gr. 8 cm wraz uzupełnieniem i wyprofilowaniem nawierzchni za nimi.
11. Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 – wg wskazań Zamawiającego,
12. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla ciągu pieszo - rowerowego, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;
13. Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię ciągu pieszo - rowerowego należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni ustalić z Zamawiającym.
14. Wykonaniu przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego o szer. 2,5 m wykonanego z płyt betonowych o orientacyjnym wymiarze 30x30x5 cm. W ramach przełożenia istniejącej nawierzchni należy wyprofilować jej spadek poprzeczny oraz podłużny. Nawierzchnie wykonać na podsypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm.


Informacje dotyczące zadania
12. Prace należy przeprowadzić na ulicy Żeromskiego w Otwocku,
13. Prace należy prowadzić na odcinku pomiędzy działką nr. ew. 19/3 z obr. 61, a działką nr. ew. 4/6 z obr. 237 w Otwocku,
14. Remont ciągu pieszo - rowerowego należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie,
15. W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej, wykonać przełożenia istniejącej nawierzchni za łączną kwotę 200 000,00 zł brutto.
16. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm.
17. Ciąg pieszo – rowerowy należy wykonać szerokości 2,5 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. obrzeża. Nawierzchnia musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym ok. 2% w kierunku jezdni.
18. Wykonawca dokona przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego z odzyskanych materiałów układanych na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm. Należy uzyskać wrażenie wykonania nawierzchni o równej powierzchni oraz spadku poprzecznym w kierunku krawędzi jezdni.
19. W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.
20. Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.
21. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.
Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 200 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:
- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,
- regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej 1 mb istniejącego obrzeża wraz z obsypaniem ziemią oraz wyprofilowaniem terenu za nim,
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm k bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;
- wykonanie 1 m2 przełożenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm z wyprofilowaniem podłoża wraz z niezbędnym materiałem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej 1 mb istniejącego obrzeża wraz z obsypaniem ziemią oraz wyprofilowaniem terenu za nim

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wykonanie 1 m2 przełożenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm z wyprofilowaniem podłoża wraz z niezbędnym materiałem

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej –Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
b) zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej klasy co najmniej Z.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków
dowodowych wraz z ofertą.
W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone
przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.
31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni
przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę
regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:
 Określenie celu gospodarczego
 Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
 Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,
 Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu
wykonania zamówienia w całości,
 Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
 Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy
 Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją
zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał
wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:
m) wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin,
n) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
o) istotnej zmiany w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanej na wniosek Zamawiającego,
p) wystąpienia znalezisk archeologicznych bądź niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeologicznych,
q) wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania Wykonawcy,
r) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w tym niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) bądź wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
2) Zamiany osobowe:
g) zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach,
h) zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg określony w SWZ,
i) zmiany osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru;
3) Zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów świadczonych robot budowlanych.
4) Zmiany terminu płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.
5) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
6) Zmiany umowy w przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi z powodu zmian wprowadzonych do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/371669

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Karczew: Remont obiektu Centrum Kultury i Sportu w Karczewie- Piwnicy pod barankiem
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulicy Letniej w Marcinkowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Bołtucia oraz ul. Kutrzeby w Toruniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI