Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 - Etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 - Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-27
  • Numer ogłoszenia600325-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600325-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 - Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego  29 , 01-882   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 37 33 333, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, faks 022 37 33 382.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bielany.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bielany.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bielany.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 oraz z 2015 r. poz.1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca (oferta musi być złożona w formie pisemnej).
Adres:
ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, pokój 386

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 - Etap II
Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.69.2017.MMA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 - Etap II 1.1) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20, tj. budynek „specjalny” - sekcja C i obejmuje wykonanie na podstawie projektów budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych między innymi następujących robót: a) Kompleksowa modernizacja wszystkich pomieszczeń budynku „Specjalnego” (sekcja C) w zakresie m.in. wymiany posadzek wraz z podłogami i izolacjami, stolarki drzwiowej, przegród wewnętrznych, tynków wewnętrznych i okładzin ściennych oraz parapetów wewnętrznych, osłon, balustrad, krat i przebudowy klatek schodowych, b) Ocieplenie ścian zewnętrznych z wymianą części stolarki okiennej; c) Ocieplenie stropodachu, krycie dachu z wymianą wszystkich obróbek blacharskich, d) Wymiana wszystkich instalacji w budynku szkoły. Wykonawca powinien uwzględniać ciągłość realizacji robót w okresie zimowym przy ogrzewanym obiekcie w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót zgodnie ze sztuką budowlaną. W czasie wykonywania robót, budynek „specjalny” - „sekcja C” będzie wyłączony z funkcjonowania, natomiast pozostała część Zespołu Szkół Nr 50 będzie funkcjonowała. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w godzinach nocnych z zastrzeżeniem, że nie mogą to być roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia. Celem niniejszego zamówienia jest realizacja robót wynikających z prawomocnej Decyzji Nr 133/2007 z dnia 25.05.2007 r., Pozwolenia na Budowę, (załącznik nr 10 do SIWZ), wydanej przez Prezydenta m. st. Warszawy, w części dotyczącej budynku „Specjalnego”, określonego w Dokumentacji Projektowej jako Sekcja C z wyłączeniem robót dotyczących budynku dydaktycznego określonego w dokumentacji jako ‘sekcja A” oraz łącznika jako sekcja B Zespołu Szkół Nr 50 przy ul. Lindego 20 , które zostały wykonane w ramach etapu I modernizacji części dydaktycznej szkoły. W ramach w/w Pozwolenia na Budowę zrealizowana została również część sportowa wraz z zagospodarowaniem terenu, z budową sieci zewnętrznych oraz parkingami. W trakcie realizacji części sportowej Projektu, zmienił się Użytkownik obiektu, dlatego tytuły w Dokumentacji Projektowej odnoszą się do XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego przy ul. Lindego 20, a nie do Zespołu Szkół Sportowych Nr 50 przy ul. Lindego 20 występującego w nazwie przedmiotu zamówienia tj. II etapu zadania dotyczącego części dydaktycznej szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (zał. nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa w części dotyczącej budynku „specjalnego” sekcja C, opracowana przez NEOINVEST Sp. z o.o. Pl. Inwalidów 10, 01-552 Warszawa, centrala: Al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, która obejmuje opracowania: 1) PROJEKT BUDOWLANY TOM II Wolumin 1 – zał. Nr 11 do SIWZ, pt: Przebudowa i rozbudowa budynków XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego wraz z budową krytej pływalni, Sali sportowej i parkingów zewnętrznych obejmujący: a) Inwentaryzację Geodezyjną Architektoniczno – Budowlaną z operatami technicznymi budynków dydaktycznego i specjalnego, opracowaną przez mgr inż. Andrzeja Lempke, b) Projekt Architektoniczno Budowlany rozbudowy, przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie; autor opracowania arch. Józef Śliwiński, arch. Jakub Lipski, arch.Tomasz Król, sprawdził arch. Jacek Burczyn. c) Ekspertyza techniczna budynków szkolnych dydaktycznego i specjalnego opracowana przez Dr inż. Zbigniewa Kubiaka Rzeczoznawcę Budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. d) Projekt Budowlany– Konstrukcja przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor opracowania mgr inż. Dariusz Płoszaj, sprawdził Tomasz Ziętała. 2) PROJEKT BUDOWLANY TOM II Wolumin 2 - zał. Nr 12A i 12B do SIWZ pt: Przebudowa i rozbudowa budynków XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego wraz z budową krytej pływalni, Sali sportowej i parkingów zewnętrznych, obejmujący: a) Projekt Budowlany - Instalacja WOD–KAN, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor mgr inż. Katarzyna Kutyna, sprawdził mgr inż. Marek Roszkowski, b) Projekt Budowlany – Instalacja Centralnego ogrzewania, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy - mgr inż. Jadwiga Zambrzycka, Paweł Słoński, Sprawdził - mgr inż. Lidia Kobylińska, c) Projekt Budowlany - Technologia i automatyka węzła cieplnego, przebudowy rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie. Autor: mgr inż. Lidia Kobylińska, sprawdził mgr inż. Jadwiga Zambrzycka, d) Projekt Budowlany – Instalacja wentylacji i klimatyzacji, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor – mgr inż. Anna Odrzywołek, sprawdził mgr inż. Krystyna Chudziec, e) Projekt Budowlany – Instalacja elektryczna, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy –mgr inż. Waldemar Duranc, tech. Wiesław Mróz, inż. Janusz Steczkowski sprawdził – inż. Ireneusz Tazbir. f) Projekt Budowlany– Teletechnika, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor – mgr inż. Grzegorz Giermakowski, sprawdził – mgr inż. Adam Pieścik. 3) PROJEKT WYKONAWCZY – KONSTRUKCJA, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie autor mgr inż. Dariusz Płoszaj , sprawdził Tomasz Ziętała, Zał. Nr 13 do SIWZ. 4) PROJEKT WYKONAWCZY– ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy opracowania arch. Józef Śliwiński, arch. Jakub Lipski, arch. Tomasz Król, sprawdził arch. Jacek Burczyn - zał. Nr 14 do SIWZ. 5) PROJEKT WYKONAWCZY – ARCHITEKTURA – DETALE, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor opracowania arch. Józef Śliwiński, arch. Jakub Lipski arch. Tomasz Król, sprawdził arch. Jacek Burczyn - zał. Nr 15 do SIWZ. 6) PROJEKT WYKONAWCZY – branża Elektryczna, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy – mgr inż. Waldemar Duranc, tech. Wiesław Mróz, inż. Janusz Steczkowski sprawdził – inż. Ireneusz Tazbir - zał. Nr 16 do SIWZ. 7) PROJEKT WYKONAWCZY ZAMIENNY – Oświetlenia „Sekcja C”, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy – mgr inż. .Elżbieta Stefańska, sprawdził – mgr inż. Andrzej Szóstakowski - zał. Nr 16A do SIWZ. 8) PROJEKT WYKONAWCZY – INSTALACJA WENTYLACJI I KLIMATYZACJI, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor – mgr inż. Anna Odrzywołek, sprawdził: mgr inż. Krystyna Chudziej, zał. Nr 17 do SIWZ. 9) PROJEKT WYKONAWCZY – INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA cz. Opisowa i cz. Rysunkowa, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autorzy - mgr inż. Jadwiga Zambrzycka, mgr inż. Jan Zambrzycki, Paweł Słoński, Sprawdził - mgr inż. Lidia Kobylińska, zał. Nr 18 do SIWZ. 10) PROJEKT WYKONAWCZY - WĘZEŁ CIEPLNY, cz. I Technologia, cz. II Automatyka, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, autor - mgr inż. Jadwiga Zambrzycka, Sprawdził - mgr inż. Lidia Kobylińska, zał. Nr 19 do SIWZ. 11) PROJEKT WYKONAWCZY – Instalacje elektryczne węzła cieplnego, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie- budynek dydaktyczny, autor mgr inż. Krzysztof Kamiński, sprawdził techn. Sławomir Jankowski, zał. Nr 20 do SIWZ. 12) INSTRUKCJA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO dla XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego przy ul. Lindego 20 Autor: Bryg. mag inż. Zbigniew Tuziemek, zał. Nr 21 do SIWZ. 13) PROJEKT WYKONAWCZY przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, Zał. Nr 22 do SIWZ. a) Zestawienie tożsamościowych cech technologicznych istotnych materiałów oraz elementów wyposażenia technicznego, opracowane w 2015 r.; b) Suplement do Zestawienia tożsamościowych cech technologicznych istotnych materiałów oraz elementów wyposażenia technicznego obiektu, opracowany w 2009 r; c) Zestawienie tożsamościowych cech technologicznych istotnych materiałów oraz elementów wyposażenia technicznego opracowane w 2007 r. 14) Zestawienie tożsamościowych cech technologicznych istotnych materiałów oraz elementów wyposażenia technicznego obiektu opracowane w 2017 r – część dotycząca węzła cieplnego oraz opraw oświetleniowych w budynku specjalnym (sekcja C) - Zał. Nr 23 do SIWZ. 15) PROJEKT WYKONAWCZY - Instalacja WOD –KAN, przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, opracował: mgr inż. Katarzyna Kutyna, Sprawdził: mgr inż. Marek Roszkowski, Zał. Nr 24 do SIWZ. 16) PROJEKT WYKONAWCZY - TOM II i III – TELEKOMUNIKACJA przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń XXXIX LO im. Lotnictwa Polskiego ul. Lindego 20 w Warszawie, , opracował: mgr inż. Grzegorz Giermatowski, sprawdził: mgr inż. Adam Pieścik, Zał. Nr 25 do SIWZ. 17) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych autor mgr inż. Katarzyna Stodulska (załącznik nr 26 do SIWZ). 18) Przedmiary robót w branżach, autor mgr inż. Katarzyna Stodulska a) Konstrukcja - (załącznik nr 27 do SIWZ); b) Architektura – ( załącznik nr 28 do SWZ); c) Instalacje wod-kan - (załącznik nr 29 do SIWZ); d) Instalacje elektryczne wewnętrzne - (załącznik nr 30 do SIWZ); e) Instalacje co - (załącznik nr 31 do SIWZ); f) Węzeł cieplny - (załącznik nr 32 do SIWZ); g) Wentylacja i klimatyzacja - (załącznik nr 33 do SIWZ); h) Instalacje teletechniczne – (załącznik nr 34 do SIWZ). Uwaga: powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. UWAGA! W dokumentacji projektowej z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przy opisie niektórych urządzeń/materiałów wskazano nazwy urządzeń/materiałów lub producenta, a wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. Parametry techniczne identyfikujące niniejsze urządzenie/materiał określa zestawienie tożsamościowych cech technologicznych istotnych materiałów oraz elementów wyposażenia technicznego obiektu oraz suplement do ww. zestawienia tożsamościowych cech. Równocześnie wskazać należy, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, (zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp), że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.11 - roboty rozbiórkowe, 45.22 – wykonanie pokryć dachowych, 45.32 – wykonanie robót budowlanych izolacyjnych, 45.31 – wykonanie instalacji elektrycznych, 45.33 – wykonywanie instalacji wod – kan, urządzeń i przewodów grzewczych, wentylacyjnych, 45.4 - wykonywanie robót wykończeniowych budowlanych, 45.41 – tynkowanie, 45.44 - malowanie 45.42 – zakładanie stolarki budowlanej, 45.43 – wykonanie podłóg i ścian. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) robót malarsko-tapeciarskich; b) robót posadzkarsko-okładzinowych; c) robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych; d) izolacji budowlanych; e) robót ciesielskich; f) robót zbrojarskich i betoniarskich; g) robót murarskich i tynkarskich; h) montażu konstrukcji budowlanych; i) montażu i konserwacji instalacji elektrycznych; j) montażu układów i urządzeń elektronicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2018 r. przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, termin zakończenia realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111100-9
45110000-1
45262500-6
45410000-4
45421146-9
45421130-4
45432100-5
45442120-4
45310000-3
45332000-3
45331100-7
45331200-8
45261210-9
45320000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2786964,22
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami, są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Andrzej Zalewski – Główny Specjalista w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Bielany; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Mariola Malec – Główny Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A) Zdolność techniczna: za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli): a) robotę budowlaną polegającą min. na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych budynku/budynków na kwotę brutto co najmniej 2 000 000,00 zł; b) robotę budowlaną polegającą min. na: wykonaniu instalacji elektrycznych lub/i telekomunikacyjnych w budynku/budynkach na kwotę brutto co najmniej 300 000,00 zł; c) robotę budowlaną polegającą min. na: wykonaniu instalacji sanitarnych wodociągowych lub/i kanalizacyjnych) w budynku/budynkach na kwotę brutto co najmniej 100 000,00 zł. d) robotę budowlaną polegającą min. na: wykonaniu instalacji cieplnej lub/i węzła cieplnego w budynku/budynkach na kwotę brutto co najmniej 200 000,00 zł UWAGA!!! Wykonawca może także wykazać spełnienie powyższego warunku łącznie też w jednym dwóch lub trzech zamówieniu/ach np. robotę z pkt a) i b) razem natomiast robotę z pkt c) oddzielnie i z pkt. d) oddzielnie, pod warunkiem spełnienia wymogu co do wartości roboty właściwej dla każdego z pkt a), b), c), d) B) Zdolność zawodowa: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r., poz. 209 z późn. zm.) lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów – do sprawowania funkcji: kierownika budowy tj. posiadającą uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania robót budowlanych i wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kwalifikacje zawodowe osoby, o których mowa powyżej obywatela państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej obywatelami państw członkowskich, mogą być sprawowane na podstawie uprawnień nabytych w tych państwach, jeśli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), z wyjątkiem zasad wynikających z art.20a ust.1 ustawy o samorządach architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz.1946 ze zm.). Zgodnie ze wskazanym przepisem, obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim, ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu odpowiednio architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego „świadczeniem usług trans granicznych”, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy PZP: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Uwaga. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi, ogólnodpostepnych i bezpłatnych baz danych zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 5. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa dokumenty, o których mowa powyżej, tj. wyszczególnione w pkt 1 - 4. 6. W przypadku wykonawców zagranicznych lub poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będących jednocześnie podmiotami zagranicznymi na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów, lub wykonawca zagraniczny składa dokumenty, o których mowa powyżej (pkt .1 - 4. ogłoszenia), z tym że: a) Zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1. , składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca lub podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zamiast dokumentów wymienionych w pkt .4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca lub podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt .6. lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy lub podmiotu, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy/podmiotu lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy uwzględnieniu okresu ważności przypisanej w powyższej lit. poszczególnym dokumentom. c) Wykonawca lub podmiot mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1, składa dokument o którym mowa w pkt 5. lit.a), w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, przy uwzględnieniu okresów ważności dokumentu przypisanej mu w niniejszym punkcie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych (o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2. Wykaz osób (o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga! Zamawiający: - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III – pkt 4 i 5.1) Ogłoszenia, potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP; - jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów potwierdzających spełnienie cech równoważności, potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt 2 ustawy PZP w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zaoferuje wyroby/urządzenia równoważne.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III – pkt 3) ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.2. Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: d) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; e) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; f) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; g) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 1.5. Zestawienie wyrobów/urządzeń równoważnych (załącznik nr 9 do SIWZ) – wykonawca składa wraz z ofertą jeżeli przewiduje wyroby/urządzenia równoważne. Nie dołączenie przez wykonawcę zestawienia wyrobów/urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja Wykonawcy zastosowania wyrobów/urządzeń podanych w dokumentacji projektowej. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), 6), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie).Dokumenty, o których mowa w Części III – pkt 1.5.2. SIWZ składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje w zakresie wadium określa Część VI SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
doświadczenie kierownika budowy przewidzianego do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 P Z P., z zastrzeżeniem ust. 3 -16. 3. Wypełniając postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 P.z.p. Zamawiający informuje, że dopuszcza zmiany postanowień umowy określone w ust.4-16 oraz określa warunki wprowadzenia tych zmian. 4. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, bądź w wyniku np. zmiany przepisów, które wejdą w życie na etapie realizacji robót, bądź innych sytuacji za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca - wystąpi konieczność zmiany dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim w/w okoliczności będą miały wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; 2) jeżeli zmiany dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. spowodują konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymają lub opóźnią realizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na wykonanie tych robót; 3) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 4) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 5) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Możliwa jest zmiana umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji technicznej a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 6. Jeżeli zmiany umowy, dokonane w oparciu o art. 144 P.z.p. wiążą się ze zmianą wynagrodzenia, zostanie ono ustalone wg. następujących zasad : 1) jeżeli roboty, nie odpowiadają opisowi pozycji w Kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie Ceny jednostkowej z Kosztorysu ofertowego poprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taką metodą i przedłożenia wyliczenia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego, 2) jeżeli nie można wycenić robót, z zastosowaniem metody, o której mowa w pkt 1, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulację Ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych SEKOCENBUD, dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym kalkulacja jest sporządzana. W przypadku braku cen w wydawnictwie SEKOCENBUD dopuszcza się uzgodnione z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego ceny rynkowe. 7. Zamawiający jest uprawniony do żądania obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego jeżeli doszłoby do niewykonania części robót oraz w przypadku zmian, o których mowa w art.144 P.z.p. 8. Jeżeli Wykonawca uważa, iż zaistniała przyczyna do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie ust. 4 , zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy na podstawie ust.5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 6, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 9. Wniosek, o którym mowa w ust. 8 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady wymienione w ust. 6 i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 12. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu na żądanie dokumentacji, o której mowa w ust. 10-11 i przekazania jej kopii. 13. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 14. Ponadto w oparciu o art. 144 ust.1 pkt. 1 dopuszcza się jeszcze następujące zmiany: 1) zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 2) umowy, z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrzeżeniem, że osoba ta musi spełniać wymagania zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz co najmniej doświadczenie zadeklarowane w ofercie; 2) zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji zamówienia, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p. w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, że: proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż inny podmiot na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (w tym celu przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy P.z.p.); 3) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 4) waloryzacja wynagrodzenia określona w § 4 umowy ; 5) zmiana wartości rozliczeń określonych w § 3 ust. 2 w danym roku realizacji przedmiotu umowy w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Termin otwarcia ofert sala 352 w tym samym dniu co składanie ofert o godz. 13:30
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W RZEPINIE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W RZEPINIE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ROZBUDOWA BUDYNKU URZĘDU GMINY ZGORZELEC – Etap II –Zadanie nr 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI