Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiłakowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyGmina Miłakowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00074312
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897578300

1.5.8.) Numer faksu: 897578321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cb7a2f7-c77b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001347/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku zaplecza boiska w miejscowości Miłakowo na terenie działki nr 653 wraz z infrastrukturą dojazdową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://milakowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://milakowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie dotyczące niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresemhttps://milakowo.ezamawiajacy.pl. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie.4.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miłakowo: https://milakowo.ezamawiajacy.pl,2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”.3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6. Zamawiający wskazuje informacje dotyczące systemu dostępnego pod adresem
ttps://milakowo.ezamawiajacy.pl:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer
klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o o wielkości do 100 MB w pdf, odt, doc, docx,
jpg, jpeg, png, zip, 7z,xml, XAdES.8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.9. Informacje o sposobie
komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy - niedotyczy10. Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w
sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w systemie, o których mowa w regulaminie dostępnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://milakowo.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miłakowo.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: waldemar.hyps@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na
modernizacji budynku zaplecza boiska w Miłakowie. Zakres prac obejmuje:1) Prace
przygotowawcze,rozbiórki,2) Prace remontowe wewnętrzne: wykonanie sufitu podwieszanego,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, tynki i okładziny wewnętrzne,3) Prace remontowe
zewnętrzne: wymiana pokrycia dachowego, izolacja fundamentów, docieplenie obiektu i
wykonanie elewacji,4) Branża sanitarna: wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej,
wentylacyjnej,5) Branża elektryczna: wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 89 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na
podstawie następujących kryteriów: Cena: 60%, Okres rękojmi za wady: 20%, Okres realizacji: 20%.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może
osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Liczba punktów obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium Cena(60%):liczba punktów (max60)=(cen a brutto oferty najtańszej)/(cena brutto oferty
badanej) x 60 pkt Kryterium Okres rękojmi za wady (20%). Minimalny wymagany okres rękojmi za wady
wynosi 5 lat. Oferta z okresem rękojmi 7 lat i więcej, otrzyma maksymalną ilość punktów. W przypadku
niepodania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu rękojmi za wady, Zamawiający do oceny
oferty przyjmie minimalny termin rękojmi tj. 5 lat. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie
z poniższym wzorem: 5 lat rękojmi za wady = 0 pkt, 6 lat rękojmi za wady = 10 pkt, 7 lat rękojmi za wady
i więcej = 20 pkt. Kryterium Okres realizacji (20%). Oferty w tym kryterium oceniane będą w
odniesieniu do zadeklarowanego w formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia. Punkty w
tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższym wzorem: Zadeklarowany termin wykonania
zamówienia w okresie 89 dni = 0 pkt, Zadeklarowany termin wykonania zamówienia w okresie 75 dni =
10 pkt, Zadeklarowany termin wykonania zamówienia w okresie 61 dni = 20 pkt. Za najkorzystniejszą
ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów powstałą ze zsumowania
punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
na zasadach określonych w §8. SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie
gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej
lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności
technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie (kontrakt) polegające na budowie
lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 350
m3,b)dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej
następującymi osobami spełniającymi poniższe wymagania:– kierownik robót w specjalności
konstrukcyjno budowlanej pełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne
wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub
inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których
w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności
umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla
osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające
im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich
Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu
(EFTA) -stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej,
zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego,
który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą,
a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z
realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i
dostarczonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4.
Poleganie na zasobach innych podmiotów.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunkówprawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy
mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają
roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega
na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy
przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na
wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy
nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane
względemwykonawcy.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego
zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w
terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca
nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację
podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym
zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6) Wykonawca, w
przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w §9. ust. 1 SWZ, także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.5. Zamawiający
może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 6 do SWZ,b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi
stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ, b) wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 u Pzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio
do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania
dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w
zakresie terminu wykonania umowy, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień
publicznych lub poniżej.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w
następującychokolicznościach:1) w zakresie terminu wykonania umowy: a) zmiany wynikające z
warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia
przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków
atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją
projektową, wiedzą i sztuką budowlaną lub uniemożliwiających zachowanie reżimu
technologicznego, b)zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów
administracji, sądów i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji,
które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, c)
zmiany z uwagi na konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, koniecznych do
prawidłowego wykonania umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej lub sztuki
budowlanej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację
przedmiotu umowy, d) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych
uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych lub błędnie
oznaczonych w dokumentacji projektowej, e) przestojów spowodowanych istnieniem wad w
dokumentacji projektowej, uniemożliwiających prowadzenie robót, f) w razie konieczności
wykonania prac nieobjętych przedmiotem umowy, a wynikających z zaleceń organów
uprawnionych – odpowiednio o czas niezbędny do wykonania tych prac,3. W przypadku
wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) powyżej, termin
wykonania Umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia
wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych
okoliczności.4. W przypadku konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania faktu przestoju w realizacji prac nie
wynikających z jego winy.5. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do
udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek o
zmianę musi mieć formę pisemną.6. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu
do Umowy pod rygorem nieważności.7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu
nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby
żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmian umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://milakowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania elewacji - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac elewacyjnych. Inwestycje na terenie woj.warmińsko-mazurskiego. Budynki mieszkalne, usługowe. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI