Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiłakowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającyGmina Miłakowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058426
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897578300

1.5.8.) Numer faksu: 897578321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku zaplecza boiska w Miłakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2260e13-b7d1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001347/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku zaplecza boiska w miejscowości Miłakowo na terenie działki nr 653 wraz z infrastrukturą dojazdową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://milakowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://milakowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie dotyczące niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim.2. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególnościskładanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyZamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresemhttps://milakowo.ezamawiajacy.pl. 3. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków,zawiadomień, informacji, dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania na Platformie.4. Ogólne zasadykorzystania z Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemuna subdomenie Gminy Miłakowo: https://milakowo.ezamawiajacy.pl,2) Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdziezostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestrujsię”.3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiającyzaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty wpostaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5. Zamawiający określa dopuszczalny formatkwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:1) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywaćformatem PAdES,2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będziewymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyćprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.6. Zamawiający wskazuje informacjedotyczące systemu dostępnego pod adresem https://milakowo.ezamawiajacy.pl:1) stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7. Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o o wielkości do 100 MB w pdf, odt, doc, docx, jpg, jpeg, png, zip, 7z,xml, XAdES.8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: 1) plikzałączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformęstanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.9. Informacje o sposobie komunikowania sięzamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wprzypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy - niedotyczy10. Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji „regulacje iprocedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji w systemie, o których mowa w regulaminiedostępnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Gmina Miłakowo.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można siękontaktować pod adresem e-mail: bartosz.wrochna@cbi.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony DanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacjibudynku zaplecza boiska w Miłakowie. Zakres prac obejmuje:1) Prace przygotowawcze,rozbiórki,2) Prace remontowe wewnętrzne: wykonanie sufitu podwieszanego, wymiana stolarkiokiennej i drzwiowej, tynki i okładziny wewnętrzne,3) Prace remontowe zewnętrzne: wymianapokrycia dachowego, izolacja fundamentów, docieplenie obiektu i wykonanie elewacji,4) Branżasanitarna: wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, wentylacyjnej,5) Branżaelektryczna: wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 89 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawienastępujących kryteriów: Cena: 60%, Okres rękojmi za wady: 20%, Okres realizacji: 20%. Ofertyoceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąćoferta wynosi 100 pkt. Liczba punktów obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem: Kryterium Cena(60%):liczba punktów (max60)=(cen abrutto oferty najtańszej)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pktKryterium Okres rękojmi za wady (20%). Minimalny wymagany okres rękojmi za wady wynosi 5 lat.Oferta z okresem rękojmi 7 lat i więcej, otrzyma maksymalną ilość punktów. W przypadku niepodaniaprzez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu rękojmi za wady, Zamawiający do oceny ofertyprzyjmie minimalny termin rękojmi tj. 5 lat. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie zponiższym wzorem: 5 lat rękojmi za wady = 0 pkt, 6 lat rękojmi za wady = 10 pkt, 7 lat rękojmi za wady iwięcej = 20 pkt. Kryterium Okres realizacji (20%). Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniudo zadeklarowanego w formularzu ofertowym terminu wykonania zamówienia. Punkty w tym kryteriumzostaną przyznane zgodnie z poniższym wzorem: Zadeklarowany termin wykonania zamówienia wokresie 89 dni = 0 pkt, Zadeklarowany termin wykonania zamówienia w okresie 75 dni = 10 pkt,Zadeklarowany termin wykonania zamówienia w okresie 61 dni = 20 pkt.Za najkorzystniejszą ofertęzostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów powstałą ze zsumowania punktówuzyskanych w poszczególnych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, nazasadach określonych w §8. SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunkiudziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznejlub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie (kontrakt) polegające na budowie lubprzebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 350 m3,b)dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymiosobami spełniającymi poniższe wymagania:– kierownik robót w specjalności konstrukcyjnobudowlanejpełniącym jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne wymagania:posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiew specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub inneuprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których waktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiającezrealizowanie przedmiotowego zamówienia.Zamawiający określając wymogi dla osób wzakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, którezostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające imuprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich UniiEuropejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) -stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie zart. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, któryzapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, atakże zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacjąprzedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonychprzez Zamawiającego. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Poleganie nazasobach innych podmiotów.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają robotybudowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmiotyudostępniające zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przezwykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą,wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względemwykonawcy.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby niepotwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą,wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminieokreślonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albowykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, poupływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotówudostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6) Wykonawca, w przypadkupolegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wrazz oświadczeniem, o którym mowa w §9. ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawcapowołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.5. Zamawiający może nakażdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych zrobotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ,b) wykazosób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 doSWZ,b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz zofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającegozgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, 2) pełnomocnictwo: a) jeżeli w imieniuwykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika zdokumentów, o których mowa w pkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwempełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swymzakresem umocowanie w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisaniaumowy, b) zapis pkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającegozasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, c) W przypadku wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowieniapełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie doreprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyćdo oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególnościwskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniemadresu siedziby, • ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3)oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności sąwymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, zktórego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby -zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasobygwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności: a) zakresdostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okresudostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego tezasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniającyzasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) oświadczenie oniepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiotudostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ, 6) odpis lubinformację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o DziałalnościGospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca wimieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania: a) wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio dowykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczącewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresieterminu wykonania umowy, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznychlub poniżej.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującychokolicznościach:1) w zakresie terminu wykonania umowy:a) zmiany wynikające z warunkówatmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przezWykonawcę opóźnienie, w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznychuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową,wiedzą i sztuką budowlaną lub uniemożliwiających zachowanie reżimu technologicznego,b)zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji, sądów iinnych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, które spowodowałyniezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,c) zmiany z uwagi nakonieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, koniecznych do prawidłowegowykonania umowy, ze względu na zasady wiedzy technicznej lub sztuki budowlanej, orazudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotuumowy,d) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lubkolizji istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych lub błędnie oznaczonych wdokumentacji projektowej,e) przestojów spowodowanych istnieniem wad w dokumentacjiprojektowej, uniemożliwiających prowadzenie robót,f) w razie konieczności wykonania prac nieobjętych przedmiotem umowy, a wynikających z zaleceń organów uprawnionych – odpowiednioo czas niezbędny do wykonania tych prac,3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek zokoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) powyżej, termin wykonania Umowy, może ulecodpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu wsposób należyty, nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.4. W przypadku koniecznościzmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest doudokumentowania faktu przestoju w realizacji prac nie wynikających z jego winy.5. Stronawystępująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, októrych mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę musi mieć formę pisemną.6. Zmianaumowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.7. Wżadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawadowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedyniejako możliwość dokonania zmian umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://milakowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty wykończeniowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę roboty wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI