Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałobrzegi
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-30
  • ZamawiającyPOWIAT BIAŁOBRZESKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00285116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BIAŁOBRZESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zygmunta Starego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486133414

1.5.8.) Numer faksu: 486133420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegipowiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33cbac01-fb08-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033155/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
2. komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,j za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu) przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
3.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Informacje Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,,f)
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi data wpływu.6.Wykonawca, akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl 7. Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania zplatformazakupowa.pl, .8. Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" .9.Zamawiający
informuje, iż w przypadku awarii platformy zakupowej możliwy jest kontakt poprzez adres email: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Starostwo Powiatowe w Białobrzegach 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować
pod adresem e-mail: sekretariat@bialobrzeipowiat.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
podstawowym. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P.
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AR.272.8.2024.MN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia i nazwa zadania.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i modernizacyjnych miejsc należących do Powiatu
Białobrzeskiego, tj.: budynków Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach, Żeromskiego 84 i 86 oraz terenu
wokół nich. Celem inwestycji jest podniesienie parametrów użytkowych oraz wizualnych budynków a także ograniczenie
zapotrzebowania na energię cieplną i elektryczną, poprzez podniesienie parametrów termoizolacyjnych, modernizację oraz
regulację instalacji i systemów ogrzewania, a co za tym idzie jednoczesne obniżenie kosztów utrzymania.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania
inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
1) Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze.
2) Roboty izolacyjne.
3) Roboty budowlano-montażowe.
4) Roboty instalacyjne: sanitarne.
5) Roboty instalacyjne: elektryczne i wodno-kanalizacyjne.
6) 6) Roboty brukarskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu
dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych – wykonuje, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub modernizacji lub
odbudowie lub budowie budynku o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto. b) Wykonawca dysponuje, albo będzie
dysponował w okresie realizacji zamówienia:
- kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy,
posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania
których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
- kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których
w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie
przedmiotowego zamówienia.
- kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności,
do wykonywania których uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego
zamówienia.
Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierowników robót w w/w specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem
posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 9). Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów)
powinien wynikać:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego;
b) Sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) Oświadczenia o aktualności inform w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy , art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobieg, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących
zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, Wzór ośw
stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. b) Oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi
Załącznik nr 5 do SWZ. c) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dział Gosp, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. 5.Zamawiający będzie żądał
od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podm. środków dowodowych, o
których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia z post. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku
podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10
ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocn. należy złożyć w postaci elektr. opatrzonej kwalifikowanym
podp. elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzenia
i przekazywania inform. oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu 8. W przypadku, gdy podm środki dowodowe, przedmiotowe środki
dowodowe, inne dokumenty oraz dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez
upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, to przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 9. Poświadczenia, o którym mowa w pkt 8 dokonuje:
1) w przypadku podm. śr. dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania – odpowiednio
Wykonawca,
2) innych dokumentów – odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie, w zakresie dokumentów,
które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może
dokonać również notariusz.
10. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) Są utrwalone w sposób uniemożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazane przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych.
2) Umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlanie tej treści na monitorze ekranowym.
3) Umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku.
4) Zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 3a i Załącznik nr 3b do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Załącznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (na wzorze Załącznika nr 3c do SWZ).
4. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.), tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w który upływa termin
składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
- Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem
terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2023.462 t.j. ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. Nr 48 1240 5703 1111 0000
4906 8977 z adnotacją „wadium – postępowanie AR.272.6.2024.MN”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o
którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b) – d) Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi
oświadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia,
występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach określonych w art. 98
ust. 6 ustawy

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu
z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden
wspólny dokument.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogł o zamówieniu lub SWZ.
2) Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.455 ustawy pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zm w zakresie
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn Zamawi,
b) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, c) w trakcie wykonywania
przedmiotu umowy wystąpią niekorzystne war pogodowe uniemożliwiające wykonywanie r. budowl zgodnie z technologią,
termin zostanie przesunięty o czas przerwy, d) w trakcie wykonywania przedm umowy wystąpią zdarzenia losowe o
charakterze siły wyższej, termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie skutków. Przez siłę wyższą należy
rozumieć niezależne od Stron losowe zdarzenie zewn.
2) przedłużenia term wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed KIO oraz
sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publ,
3) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa
powszechnie obowiązującego;
4) zmiany zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego – Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego
podanego w § 1 niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a) Nastąpi uzasadniona konieczność zmiany robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Insp Nadz
b) Nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania niektórych robót potwierdzona protokołem
konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru
c) Jeżeli zajdzie konieczność wykonania r. zamienn, dodatkowych lub zaniechania części robot potwierdzonych protokółem
konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz Wykonawcą i zatwierdzonym przez Zamawiaj, Wykonawca
wyceni te roboty na podstawie cen jednostkowych przyjętych przy kalkulacji w kosztorysie ofert.
Jeżeli roboty nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji dla
Inspektora Nadz kalkulacje ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od
średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” w miesiącu, w którym kalkulacja
jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych
określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów
rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez
Zamawiającego. Ponadto do kalkulacji robót dodatkowych, zamiennych należy przyjąć czynniki cenotwórcze podane w
ofercie:
stawka roboczogodziny R – ________zł/r-g
str. 17
koszty pośrednie Kp (od R+S) – ________%,
koszty zakupu Kz (od M) – ________%,
zysk (R+S+Kp) – ________%,
d) Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji dla Inspektora
Nadzoru będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami pkt. c, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na
własnych wyliczeniach.
e) Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen, o których mowa w pkt. d oraz przedstawić dla Inspektora Nadzoru
(Zamawiającego) do akceptacji wysokość wynagr wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem r. wynikających z tych zmian,
f) Wykonawca nie może żądać od Inwestora podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania jego zgody
g) Bez uprzedniej zgody Inwestora mogą być wykonane tylko roboty, których natychmiastowe wykonanie jest niezbędne ze
względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.
3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30%
wartości zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI