Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-16
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00306567
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca639c0-060a-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025232/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja boiska wielofuncyjnego przy ul. Ostródzkiej 175

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.31.2024.MBR/TP1-Rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest:
a) „Modernizacja boiska wielofunkcjonalnego przy ul. Ostródzkiej 175” w procedurze „projektuj
i buduj” na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU).
b) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU.
c) Demontaż istniejącego boiska wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej i oświetlenia oraz budowa nowych obiektów sportowych na podstawie Dokumentacji projektowej.
2. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje:
I. Zamówienie podstawowe dotyczące:
a) Rozbiórki utwardzonych nawierzchni i obiektów kolidujących z projektowanymi obiektami tj. rozbiórkę bieżni z boiskiem wielofunkcyjnym oraz rozbiórkę skoczni do skoku w dal oraz rozbiórkę nawierzchni kruszywowej istniejącego od ul. Ostródzkiej boiska.
b) Rozbiórki ogrodzeń terenu w tym ogrodzenia boiska z nawierzchnią kruszywową.
c) Rozbiórki urządzeń małej architektury oraz rozbiórki instalacji i likwidowanej infrastruktury technicznej jak instalacja oświetlenia bieżni.
d) Wycinki/przesadzenia zieleni kolidującej z projektowanymi w etapie 1 i 2 obiektami.
e) Budowy bieżni dł. 200m wraz ze skocznią do skoku w dal.
f) Budowy ogrodzenia bieżni wys. 1,2m.
g) Wykonania niwelacji terenu wewnątrz i na zewnątrz bieżni, humusowania i założenia trawników.
h) Montażu urządzeń małej architektury (kosze na śmieci 3szt., tablica regulaminowa obiektu 1szt. oraz ławki parkowe z oparciem 2szt. w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego).
i) Budowy boiska wielofunkcyjnego wewnątrz bieżni wraz z dojściami z bieżni do boiska.
j) Wykonania niwelacji terenu wewnątrz i na zewnątrz bieżni, humusowania i założenie trawników.
k) Budowy infrastruktury technicznej w zakresie:
- przebudowy i likwidacji instalacji kolidujących z przedmiotową inwestycją.
- wewnętrznej instalacji rozdzielczej zasilającej, rozdzielnice terenowe, oświetlenie, gniazda i urządzenia.
- instalacji oświetlenia bieżni na słupach umożliwiających montaż w etapie 2 opraw oświetleniowych dla boisk wielofunkcyjnych, placu workout i boiska streetball.
- kanalizacji kablowej.
- instalacji monitoringu CCTV.
- transmisji danych.
- instalacji uziemień ochronnych i połączeń wyrównawczych.
- instalacji odgromowej.
- odwodnienia liniowego bieżni.
- instalacji odprowadzającej wody opadowe z bieżni do otwartego zbiornika ppoż. na terenie obiektu.
- wykonanie przebudowy instalacji kolidujących z projektowaną inwestycją m.in. przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej (o ile jest to konieczne),
- Budowę ogrodzeń (lokalizacja zgodnie z PFU):
(1) piłkochwytów wys. 6m,
(2) piłkochwytów wys. 4m.
- zakup i montaż dwóch ławek drewniano – metalowych z oparciem,
- zestawienie kosztów.
II. Zamówienie opcjonalne dotyczące:
a) budowę boiska streetball,
b) budowę placu workout,
c) budowę instalacji drenażowej terenu zielonego oraz instalacji odwadniającej plac workout oraz boisko streetball,
d) zabudowę opraw oświetleniowych boiska wielofunkcyjnego wewnątrz bieżni oraz opraw oświetleniowych dla boiska streetball i placu workout na słupach oświetleniowych wykonanych w etapie 1,
e) zabudowa tablicy regulaminowej przy placu workout,
f) budowę ogrodzeń (lokalizacja zgodnie z PFU):
(1) - piłkochwytów wys. 6m,
(2) - piłkochwytów wys. 4m,
g) zestawienie kosztów.
3. Szczegółowy zakres Przedmiotu umowy określają:
a) Program Funkcjonalno - Użytkowy „Modernizacja boiska wielofunkcjonalnego przy ul. Ostródzkiej 175” - stanowiący załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zwiększającego zakres zamówienia. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji zamówienia w ramach prawa opcji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu:
1. w zakresie zdolności zawodowej – posiadają doświadczenie w realizacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej 1 zadanie obejmujące swoim zakresem opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji/ przebudowy/ budowy obiektów sportowych obejmujących: bieżnię lekkoatletyczną i boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej (łącznie)
oraz
- co najmniej 1 budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej EPDM o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedno zamówienie udzielone w ramach jednej umowy, które zostało zakończone przed terminem składania ofert.
UWAGA:
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.

2. w zakresie zdolności zawodowej – posiadają potencjał osobowy. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującą osobą skierowaną do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający doświadczenie tj. pełnił funkcję kierownika budowy dla 2 robót budowlanych obejmującej swoim zakresem minimum: budowę boiska wielofunkcyjnego (obiektu sportowego) o nawierzchni sztucznej EPDM o powierzchni minimum 1 000 m2 każde.

UWAGA:
1) Przez uprawnienia do projektowania Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);
2) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
3) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana przez Wykonawcę, która będzie uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władała językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoba nie będzie władała językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt
i własnym staraniem;
4) Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę i miejsce realizacji inwestycji, na której podana osoba pełniła funkcję Kierownika budowy oraz jego powierzchnię.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 1497) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót, o których mowa w pkt 3.3.4 ppkt 1 SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty wykonano oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn, niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2) wykaz osób, o których mowa w pkt 3.3.4 ppkt 2 SWZ, skierowanych do wykonania zamówienia – wzór wykazu stanowi załącznik nr 9a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-16 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI