Modernizacja bazy sportowo – oświatowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja bazy sportowo – oświatowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-02
  • ZamawiającyPowiat Żywiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00397182
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja bazy sportowo – oświatowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338605000

1.5.8.) Numer faksu: +48 338605083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bazy sportowo – oświatowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32a26a8e-4eb7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041146/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja bazy sportowo-oświatowej Powiatu Żywieckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka
ePUAP: Starostwo Powiatowe w Żywcu /umd21t2q8r/skrytka oraz poczty elektronicznej przetargi@zywiec.powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystępując
do postępowania przetargowego, Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz
z regulaminem korzystania z systemu miniPortal.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Zamawiający wskazuje, że obowiązują u niego następujące wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych za pośrednictwem poczty elektronicznej wskazanej w pkt 3.5) niniejszego ogłoszenia:
a) załącznik nie może być zaszyfrowany,
b) suma załączników w wiadomości email nie może przekraczać 30MB,
c) wiadomość nie może zawierać „hiperlinków” (odnośników do innych stron).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych:
a) w Starostwie Powiatowym w Żywcu, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, tel. 33/860 50 00, jest Starosta Żywiecki,
b) w I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu, ul. Słowackiego 2, 34-300 Żywiec, jest Dyrektor I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu;
c) w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu, ul. Komisji Edukacji Narodowej 3, 34-300 Żywiec jest Dyrektor Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu,
d) w Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu, ul. Moszczanicka 9, 34-300 Żywiec jest Dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu,
e) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Milówce, ul. Dworcowa 17, 34-360 Milówka, jest Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Milówce;
2) inspektorem ochrony danych osobowych:
a) w Starostwie Powiatowym w Żywcu jest Helena Miodońska, tel. 33/860-50-00, email: iod@zywiec.powiat.pl,
b) w I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu jest Arkadiusz Gaweł, email: arkadiuszgawel@wp.pl,
c) w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu jest Michał Zapart, email: mikez1@op.pl,
d) w Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących w Żywcu jest Marcin Staszkiewicz, tel. 603 263 136: ms.staszkiewicz@gmail.com,
e) w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Milówce jest Krzysztof Michniowski, email: krzysztofmichniowski@gmail.com, nr tel.: 600 309 581;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Pozostałe informacje zawarte są dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.272.39.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.
Część zamówienia nr 1 – „Budowa nowej sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Żywcu”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają: dla części zamówienia nr 1 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 1, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7a do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6a do SWZ;
3. Część zamówienia nr 1 obejmuje budowę szkolnej sali gimnastycznej, z dwoma pomieszczeniami przeznaczonymi do zajęć ruchowych, częścią szatniowo-socjalną, zapleczem magazynowym, zapleczem technicznym oraz łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły. Sala przeznaczona jest na potrzeby zajęć gimnastycznych i sportowych dla I Liceum Ogólnokształcącego. Komunikacyjnie obiekt będzie powiązany z budynkiem szkoły poprzez przewiązkę, zlokalizowaną na wysokości pierwszej kondygnacji projektowanej Sali. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia nadzoru konserwatorskiego oraz archeologicznego, a także do wykonania badań archeologicznych w oparciu o obowiązujące decyzje administracyjne, na własny koszt i odpowiedzialność;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Gwarancja i rękojmia za wady – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.
Część zamówienia nr 2 – „Malowanie i renowacja wnętrz I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu (prace konserwatorskie)”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 2 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 2, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7b do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6b do SWZ;
3. Część zamówienia nr 2 polega na remoncie zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu. Prace budowlane obejmują głównie: renowację istniejącej posadzki, wymianę istniejącej posadzki w salach lekcyjnych, gabinetach oraz auli, renowację klatki schodowej (elementów odlewanych- tralek i balustrad oraz kamiennych stopni schodowych), renowację stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont ścian korytarzy, auli, sali lekcyjnych i gabinetów oraz dostawa i montaż wyposażenia toalety dla osób niepełnosprawnych. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia nadzoru konserwatorskiego oraz archeologicznego, a także do wykonania badań archeologicznych w oparciu o obowiązujące decyzje administracyjne, na własny koszt i odpowiedzialność;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Gwarancja i rękojmia za wady – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.
Część zamówienia nr 3 – „Remont kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 3 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 3, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7c do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6c do SWZ;
3. Część zamówienia nr 3 obejmuje remont kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu przy ulicy KEN 3. Zmodernizowane boiska o nawierzchni poliuretanowo-gumowej typu natrysk oraz typu ET: wielofunkcyjne, do siatkówki, do koszykówki, plac siłowni oraz workout będzie miejscem uprawiania sportu oraz aktywnego wypoczynku przez uczniów;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Gwarancja i rękojmia za wady – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.
Część zamówienia nr 4 – „Militarno – survivalowy tor przeszkód przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu - Moszczanicy”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 4 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 4, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7d do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6d do SWZ;
3. Część zamówienia nr 4 polega na budowie kompleksu zewnętrznych urządzeń treningowych wraz z przygotowaniem terenu oraz odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Gwarancja i rękojmia za wady – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.
Część zamówienia nr 5 – „Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Marii Konopnickiej w Milówce”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 5 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 5, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7e do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6e do SWZ.
3. Część zamówienia nr 5 obejmuję budowę windy zewnętrznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Marii Konopnickiej w Milówce. Winda będzie miała wejście z poziomu gruntu dziedzińca i zapewni dostęp na każdą kondygnację budynku osób z ograniczonymi możliwościami ruchowymi. W zakresie przewidziano również roboty odwodnieniowe i elektryczne.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena – 60%, Gwarancja i rękojmia za wady – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2.4. zdolność techniczna lub zawodowa:

Dla części zamówienia nr 1:
1.2.4.1. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku, a wartość tej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynku, wykonanej w ramach jednej umowy, wyniosła co najmniej 6 000 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie.
1.2.4.2. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;
- doświadczenie: co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym przy realizacji co najmniej (1) roboty budowlanej polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku, wykonanej w ramach jednej umowy, o wartości robót co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto.
a) Kierownikiem robót elektrycznych – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa.
a) Kierownikiem robót sieciowych – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;

Dla części zamówienia nr 2:
1.2.4.3. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku, a wartość tej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynku, wykonanej w ramach jednej umowy, wyniosła co najmniej 1 500 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie.
1.2.4.4. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;

Dla części zamówienia nr 3:
1.2.4.5. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont boiska, a wartość tej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu boiska, wykonanej w ramach jednej umowy, wyniosła co najmniej 500 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie.
1.2.4.6. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;

Dla części zamówienia nr4:
1.2.4.7. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku lub zagospodarowanie terenu, a wartość tej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynku lub zagospodarowania terenu, wykonanej w ramach jednej umowy, wyniosła co najmniej 200 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie.
1.2.4.8. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;

Dla części zamówienia nr 5:
1.2.4.9. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku, a wartość tej budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynku, wykonanej w ramach jednej umowy, wyniosła co najmniej 100 000,00 PLN brutto.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie.
1.2.4.10. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Kierownikiem budowy – 1 osoba
- kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia * oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa;

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania spełnienia powyższych warunków dla każdej części zamówienia z osobna. Warunki kumulują się. Przy czym dla potrzeb wykazania przez Wykonawcę, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, przebudowę, modernizację lub remont budynku, wystarczające będzie wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunku wyłącznie dla części zamówienia, która ten warunek ma najwyższy (najwyższą wartość robót).

Jeżeli Wykonawca składa ofertę dla więcej niż jednej części zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Kierownika budowy przez jedną osobę. Oznacza to, że Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką liczbą Kierowników budowy, na ile części zamówienia składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – załącznik nr 4 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
a) dla części 1: 100 000,00 PLN,
b) dla części 2: 30 000,00 PLN,
c) dla części 3: 10 000,00 PLN,
d) dla części 4: 4 000,00 PLN,
e) dla części 5: 2 000,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: ZZP.272.39.2022 oraz część zamówienia),
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253.
4. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, do upływu terminu składania ofert. Zaleca się gwarancję lub poręczenie, o których mowa powyżej, dołączyć do dokumentów składanych wraz z ofertą.
6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
8. Wadium będzie utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia poza wynikającymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie:
a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót
budowlanych,
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
d) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
e) zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich części, w tym także terminu końcowego,
f) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
g) zmiany ilości robót budowlanych, usług lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z
dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
h) zwiększenia zakresu robót budowlanych,
i) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być
niższy od 75% całości umowy,
j) przerw w realizacji zadania, wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne,
wystąpienie osuwisk, czy klęsk żywiołowych), uniemożliwiających wykonywanie każdego z możliwych frontów robót. Ilość
dni przedłużonego terminu realizacji nie może być większa od sumy dni zgłoszonych przerw,
k) zmiany warunków płatności,
l) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 10 ust. 2 i następne umowy,
m) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w życie po dacie
podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku
zmiany:
- stawki podatku od towaru i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 poz. 2207),
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2020 poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strony dokonają ponownego ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w
oparciu o cenę netto z oferty, z uwzględnieniem już rozliczonych prac.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę
zawierającego:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na
wynagrodzenie Wykonawcy,
d) opis wpływu zmiany na Harmonogram rzeczowo – finansowy i termin wykonania umowy.
Dodatkowe warunki dotyczące zmian umowy określono w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki e mail oraz skrzynki ePUAP, na których prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od
wybranego Wykonawcy w wysokości 5% brutto wartości umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV - Jastrzębie-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI