IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 6 ust. 1 może ulec zmianie na zasadach określonych w § 6 ust. 3-8: 1. Wynagrodzenie może ulec zmianie w trakcie realizacji Umowy wyłącznie w trybie i wg zasad określonych w Umowie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1 w następujących przypadkach: 2.1. gdy ilości rzeczywiście wykonanych robót określone w obmiarze będą różniły się od przewidywanych ilości robót określonych w przedmiarze; 2.2. gdy w sytuacjach i na zasadach przewidzianych Umową zostanie ograniczony przewidywany zakres robót objęty przedmiotem umowy; 2.3. w przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących potrzebą realizacji przez Wykonawcę dodatkowych robót budowlanych (nieobjętych zamówieniem podstawowym) przy zastosowaniu regulacji objętych § 144 ust. 1 pkt 1 do 6 Pzp. 3. Podstawą do określenia zakresu rzeczowego zmian, o których mowa w ust. 4 jest protokół konieczności (wzór stanowi Załącznik nr 5 do Umowy), sporządzony przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzorującego przebieg realizacji umowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Zmiany, o których mowa: 4.1. w ust. 4 pkt 1), nie wymagają aneksu do Umowy, jeśli skutki kosztowe tych zmian nie powodują wzrostu wynagrodzenia powyżej kwoty, o której mowa w ust. 1; w przeciwnym wypadku wymagają aneksu do Umowy, na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego kalkulacji w formie kosztorysu zamiennego; 4.2. w ust. 4 pkt 2) wymagają aneksu do Umowy na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego kalkulacji zmniejszenia kosztów wykonania przedmiotu umowy związanych z ograniczeniem przewidywanego zakresu robót objętego przedmiotem umowy; 4.3. w ust. 4 pkt 3), zawsze - bez względu na skutki kosztowe tych zmian wymagają aneksu do Umowy, na podstawie ustaleń „protokołu konieczności”, o którym mowa w pkt 5 i sporządzonej do niego przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego kalkulacji w formie kosztorysu ofertowego - wymagają aneksu do Umowy. 5. Podstawą kalkulacji, o których mowa w ust. 6 będą: 5.1. w pierwszej kolejności - ceny jednostkowe robót tożsamych ujętych w Ofercie Wykonawcy; 5.2. w przypadku braku cen jednostkowych w Ofercie Wykonawcy - ceny jednostkowe robót nie wyższe niż średnie ceny obowiązujące na danym terenie, wynikające z ogólnodostępnych publikacji branżowych, obowiązujące w dacie sporządzania kalkulacji. 6. W przypadku braku cen, o których mowa w ust. 7 Umowy Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji cen jednostkowych robót metodą kalkulacji szczegółowej przyjmując: 6.1. stawka roboczogodziny, narzuty kosztów pośrednich i zysku, ceny materiałów i pracy sprzętu, nie wyższe niż średnie stawki obowiązujące na danym terenie, wynikające z ogólnodostępnych publikacji branżowych, obowiązujące w dacie ustalania przez Wykonawcę ceny ofertowej. Jeżeli w publikacjach branżowych nie ujęto niezbędnych do dokonania kalkulacji cen to wynagrodzenie ustala się według cen producentów albo handlowców, cen baz sprzętowo-transportowych albo usługodawców, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego; 6.2. katalogi nakładów rzeczowych (KNR, KNNR) wymieniane w środowiskowych metodach kosztorysowania robót i jako uzupełniające katalogi na prawach norm zakładowych oraz analizę indywidualną - do ustalania jednostkowych nakładów rzeczowych. 7. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową zmiany treści Umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy jedynie w zakresie i na zasadach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579, ze zm.). 9. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 9.1. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową; b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; c) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; d) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych. 10. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 1) Umowy zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. 11. Nie stanowi zmiany Umowy: 11.1. zmiana adresu do korespondencji, wskazanego w komparycji Umowy; 11.2. utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy; 11.3. zmiana osób, o których mowa w § 9 Umowy 12. Zmiany, o których mowa w ust. 5 pkt 1) - 3) Umowy dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie. 13. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian, o których mowa w ust. 2 Umowy, jest możliwe po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 14. Strony powinny zobowiązać się do wzajemnego informowania o wszelkich zmianach adresów, z zastrzeżeniem, że jeżeli którakolwiek ze Stron nie powiadomi drugiej Strony o zmianie adresu i z tej przyczyny nie dokona odbioru korespondencji, wszelkie powiadomienia wysłane na ostatnio podany adres będą uważane za prawidłowo doręczone.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-29, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: