Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Likwidacja obiektów powierzchniowych dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK „Mysłowice – Wesoła I” # Wschodnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbocian@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Likwidacja obiektów powierzchniowych dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział KWK „Mysłowice – Wesoła I” # Wschodnie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e7589c-9edd-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.srk.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.srk.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z
włączoną obsługą JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez
wsparcia dla wersji beta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z
zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do
poprawnegowyświetlania1366x786.11.5.2.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci
Internet,2) komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych:
Windows 7, Windows8,Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. spełnia obowiązek
informacyjny na stronie internetowej www.srk.com.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MW-0003/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Likwidacja obiektów powierzchniowych SRK S.A. w Bytomiu KWK „Mysłowice – Wesoła I”
# Wschodnie:
Zadanie 1: Likwidacja budynku wytwornicy emulgatu # wschodnie
Zadanie 2: Likwidacja rurociągów technologiczne wytwornicy emulgatu # wschodnie
Zadanie 3: Likwidacja rurociągu stalowego wytwornicy emulgatu # wschodnie
Zadanie 4: Likwidacja rurociągu wody wytwornicy emulgatu # wschodnie
Zadanie 5: Likwidacja rurociągów technologicznych wytwornicy emulgatu # wschodnie
Zadanie 6: Likwidacja rurociągów sprężonego powietrza wytwornica emulgatu
Zadanie 7: Likwidacja rurociągów technologicznych wytwornicy emulgatu
Zadanie 8: Likwidacja zbiornika mułu - stalowy
Zadanie 9: Likwidacja zbiornik mułu - stalowy
Zadanie 10: Likwidacja zbiornika mułu - stalowy
Zadanie 11: likwidacja zbiornika mułu - stalowy
Zadanie 12: Likwidacja mostu podsadzkowego # wschodnie
Zadanie 13: Likwidacja budynku dla pomp # wschodnie
Zadanie 14: Likwidacja budynku na kołowrót MM – 1 # wschodnie
Zadanie 15: Likwidacja pomostu łączącego # wschodni II ze starą łaźnią ( wraz z przebudową instalacji wodnej i p.poż. )
Zadanie 16: Likwidacja pomieszczenia socjalnego MM – 1 # wschodnie
Zadanie 17: Likwidacja wiaty stalowej # wschodnie
Zadanie 18: Likwidacja magazynów # wschodnie
Zadanie 19: Likwidacja magazynów # wschodnie
Zadanie 20: Likwidacja komora WPR # wschodni
Zadanie 21: Likwidacja budynku portierni # wschodnie
Zadanie 22: Likwidacja muru oporowego
Zadanie 23: Likwidacja kabla NN do wytwarzania emulgatu
Zadanie 24: Likwidacja budynku stróżówki
Zadanie 25: Likwidacja wiaty na kołowrót MM – 1 # wschodnie
Zadanie 26: Likwidacja budynku napędu emulgatu # wschodnie
Zadanie 27: Likwidacja budynku dla wywrotu ( część . podziemna)
Zadanie 28: Likwidacja zbiornika podziemnego.
Zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z pkt. 21 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się:
1. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną realizowaną w ramach jednej umowy lub kilku umów polegającej lub polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektu budowlanego, obiektu przemysłowego lub obiektu użyteczności publicznej o konstrukcji stalowej, żelbetowej lub mieszanej stalowo – żelbetowej o łącznej wartości - minimum 500 000,00 zł brutto, wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
2. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:
• kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego zatwierdzenie na osobę dozoru ruchu w specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny - 1 osoba,
• kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego zatwierdzenie specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, lub osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji do wykonywania czynności w dozorze ruchu w specjalności mechanicznej - 1 osoba.
lub:
brygadzista posiadający stwierdzenie kwalifikacji do wykonywania czynności w dozorze ruchu w specjalności mechanicznej lub kierownika robót wg wyżej wymienionego opisu (na każdej zmianie 1 osoba ) - minimum 1 osoba
• do obsługi sprzętu – koparek wyburzeniowych - minimum 2 osoby (operatorzy koparek gąsiennicowych kat. I.),
• operatorzy sprzętu budowlanego np. ładowarki kołowej jednonaczyniowej - minimum 1 osoba, (operatorzy ładowarek jednonaczyniowych o poj. łyżki do 2,5 m3 ),
• spawacze lub przepalacze z uprawnieniami (aktualne książeczki spawacza lub przepalacza wraz z świadectwem egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, badania okresowe do podjęcia pracy na stanowisku spawacza gazowego) - minimum 1 osoba,
• minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub specjalisty w dziedzinie BHP.
3. Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym w zakresie sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
• koparki gąsiennicowej z nożycami hydraulicznymi do kruszenia betonu, cięcia stali, łyżką oraz młotem do kucia, o minimalnym wysięgu ramienia roboczego 42 m – 1 szt. koparki gąsiennicowej z nożycami hydraulicznymi do kruszenia betonu, cięcia stali, łyżką oraz młotem do kucia, o minimalnym wysięgu ramienia roboczego 28 m – 1 szt.
• dźwigu – żurawia na podłożu samochodowym o wysięgu minimum 30 m, udźwigu minimum 35 ton - 1 szt.
• podnośnika koszowego o zasięgu minimum 12 m - 1 szt.
• dźwigu – żurawia na podłożu samochodowym o wysięgu minimum 35 m, udźwigu minimum 40 ton - 1 szt.
• podnośnika koszowego zasięgu minimum 14 m - 1 szt.
• koparki gąsiennicowej z nożycami hydraulicznymi do kruszenia betonu, cięcia stali, łyżką oraz młotem do kucia, o minimalnym wysięgu ramienia roboczego 4m, 6m, 12m, 16m 24m.
8.1.3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu dotyczące podstaw wykluczenia; stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
– wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 do Formularza Ofertowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp:
9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.2.2. wykaz robót wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 3 do SWZ.
9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9.2.4. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania usługi zgodnie z załącznikiem
nr 5 do SWZ.
9.2.5. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
9.3. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w 9. składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem polegające na sygnowaniu takiego dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy (podmiotu trzeciego lub podwykonawcy o ile dokument lub oświadczenie dotyczy tego podmiotu lub podwykonawcy) lub notariusza.
9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
5.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji zawarte w formularzu ofertowym.
5.1.2. Oświadczenie o realizacji zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dotyczącym przedsięwzięcia środków ograniczających oraz monitorujących wpływ prowadzonych prac na środowisko naturalne, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 2 Załącznika nr 1 do SWZ – załącznik nr 6 do „Formularza ofertowego”
5.1.3. Oświadczenie w zakresie ochrony środowiska i gospodarowania odpadami, zgodnie z opisem w pkt. II ppkt. 3 Załącznika nr 1 do SWZ – załącznik nr 6 do „Formularza ofertowego”.
5.1.4. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej i zapoznania się z dokumentacją niezbędnymi do realizacji zamówienia podpisane przez przedstawiciela zamawiającego – oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 7 do „FORMULARZA OFERTOWEGO”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych określonych w pkt. 5.1. SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.3. Postanowień pkt 5.2. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek
dowodowy służy wyłącznie potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
23.1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.
23.1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu.
23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie
z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
23.1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
23.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,
23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,
23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.
23.2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/
23.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:
a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.
23.2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:
a) Szerokopasmowe łącze internetowe,
b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);
c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,
d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:
• Cencert,
• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,
• PWPW,
• Certum
• EuroCert.
e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,
g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).
23.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające
z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.
23.4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym
w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.
23.5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).
23.6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 63 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 24 załącznika nr 2 do SWZ (Projekt Umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
zgodnie z pkt. 21 SWZ.