KP w Mielnie modernizacja budynku przy ul. 6 marca 6 – adaptacja budynku na siedzibę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
KP w Mielnie modernizacja budynku przy ul. 6 marca 6 – adaptacja budynku na siedzibę Komisariatu Policji w Mielnie – III etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-14
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068313
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KP w Mielnie modernizacja budynku przy ul. 6 marca 6 – adaptacja budynku na siedzibę Komisariatu Policji w Mielnie – III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małopolska 47

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 47 78 11 404

1.5.8.) Numer faksu: 47 78 11 477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KP w Mielnie modernizacja budynku przy ul. 6 marca 6 – adaptacja budynku na siedzibę Komisariatu Policji w Mielnie – III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bc660a6-bf90-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022072/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 KP Mielno -modernizacja budynku przy ul. 6 marca 6 – adaptacja budynku na siedzibę KP w Mielnie - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdz. III SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zał. nr 9 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zał. nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ-2380-37/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2049415,35 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – związanych z budową: budynku – wiaty
z garażem na samochody służbowe, wyposażonego w instalację elektryczną i zewnętrzną kanalizację deszczową; drogi dojazdowej (wewnętrzne na działce nr 234/11) do parkingów dla samochodów służbowych, budynków administracyjnych i gospodarczych (wiat i garażowych) Komisariatu Policji
w Mielnie.
Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oferty cenowej (kosztorysów ofertowych) na wykonanie zakresów robót ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
Zamawiający wymaga, aby roboty były wykonane z nowych materiałów o parametrach określonych
w szczegółowych specyfikacjach technicznych dla wszystkich branż.
2. Główny kod CPV 45210000-2, opis CPV Roboty budowlane w zakresie budynków;
Dodatkowy kod CPV 45233140-2, opis CPV roboty drogowe;
Dodatkowy kod CPV 45310000-3 , opis CPV Roboty instalacyjne elektryczne;
Dodatkowy kod CPV 45332300-6, opis CPV Roboty instalacyjne kanalizacyjne.
3. Wszelkie „nazwy własne” dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń
(w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach.
Ilekroć w niniejszej dokumentacji przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent) itp. oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego,
które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego,
jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności materiałów, urządzeń (w tym technologii) oraz nie załączy do oferty dokumentów potwierdzających spełnienia kryteriów dotyczących oceny równoważności określonych przez Zamawiającego w OPZ stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
to Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował materiałów, urządzeń (w tym technologii) równoważnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty drogowe: nawierzchnie parkingów z kostki polbruk na podbudowie betonowej; budynki gospodarcze (wiaty i garaże dla samochodów służbowych na terenie działki); kanalizacja deszczowa – odwodnienie powierzchni utwardzonych i instalacje elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne.
Warunki udzielenia zamówień z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp:
- zamówienie może być udzielone nie później niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
- podstawą do realizacji zamówienia dodatkowego będzie podpisana przez strony odrębna umowa;
- przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia dodatkowego Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu zabezpieczenie należytego wykonania na warunkach określonych w § 8 Umowy;
- na wykonane roboty, wbudowane materiały, zamontowane urządzenia, instalacje i systemy Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancje na warunkach określonych w § 15 umowy;
- wycena robót, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp zostanie wykonana wg nośników cenowych ustalonych w oparciu o zasady określone w § 17 ust. 10 umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G) na roboty budowlane w tym wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (w tym serwisowanie) na zamontowane urządzenia, instalacje oraz systemy (S)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:

Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (rozbudowie, nadbudowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie) budynku lub budynków z wykonaniem robót branż łącznie: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej o wartości zadania nie mniejszej
niż 500 000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy.

W przypadku złożenia oferty wspólnej np. przez konsorcjum (spółkę cywilną ) powyższy warunek winien w całości spełnić jeden z podmiotów tj. członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej). Łączenie zdolności zawodowej podmiotów w celu wykazania spełnienia warunku Zamawiający uzna za nie spełnienie powyższego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdziałem VII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz należy złożyć zgodnie z załącznikiem
nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z rozdziałem VI SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z rozdziałem XIV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

zgodnie z rozdziałem XIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z rozdziałem VII, VII, X, XI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zgodnie z zapisami § 11 istotnych postanowień umowy - załącznika nr 6 do SWZ

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami § 17 istotnych postanowień umowy - załącznika nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_szczecin/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wartość określona w sekcji IV pkt 4.1.5 uwzględnia wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formach przewidzianych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp.
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny- Ostrowiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny ( zachodniopomorskie). Zakres prac podstawowy : wymiana pokrycia z papy, rynny , rury spustowe, uszczelnienie komina. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI