Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrszulin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Urszulin
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-15
  • Numer ogłoszenia597735-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597735-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Gmina Urszulin: Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz projektów dofinasowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin, krajowy numer identyfikacyjny 11019787100000, ul. ul. Kwiatowa  35 , 22-234  Urszulin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 713 001, , e-mail sekretariat@urszulin.eu, , faks 825 713 001.
Adres strony internetowej (URL): www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności
Adres:
Gmina Urszulin ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, pokój nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin
Numer referencyjny: GI.271.6.2020.DK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin.Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust. 1 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części jak poniżej: Część nr 1- „Przebudowa drogi gminnej położonej w miejscowości Wytyczno”,Część nr 2- „ Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze), Część nr 3- „Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku „Szlak Jezior” ,Część nr 4- „Budowa oświetlenia przy szlakach rowerowych” .1. W ramach zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadań inwestycyjnych, które obejmują w szczególności: Część nr 1: Nadzór nad:Przebudową odcinka drogi gminnej od km 0+000 (granica pasa drogi powiatowej nr 1627L) do km 1+556 według lokalnie założonego kilometrażu, w miejscowości Wytyczno, gmina Urszulin zlokalizowanego na działkach nr ew. 151/2, 139 i 746 stanowiących pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin.Elementy do wykonania przez wykonawcę robót budowlanych wyłonionego w planowanym postępowaniu przetargowym:Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, które w chwili obecnej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.Wykonawca robót budowlanych wyłoniony w trybie postępowania przetargowego po zawarciu umowy na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania pełnej niezbędnej dokumentacji projektowej do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgłoszenia do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych oraz wykonania robót budowlanych a w szczególności:1. Wykonawca robót budowlanych opracuje dokumentację projektową zawierającą:1) 5 egzemplarzy projektu budowlanego opracowanego w zakresie zgodnym z wymogami obowiązującej w Polsce w tym ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2020 poz. 1333). 2) Operat wodnoprawny (jeżeli dotyczy) opracowany w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Wodne z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.), 3) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych decyzjach i uzgodnieniach. Projekty wykonawcze zadania winny zostać opracowane z podziałem na branże. 4) Dokumentację powykonawczą w formie map w skali 1:1000 oraz inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów w wersji drukowanej i elektronicznej (pdf, dxf).5) Inne niezbędne opracowania dla uzyskania Pozwolenia na Budowę.6) Badania i analizy uzupełniające. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizyuzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy.7) Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji Projektowej. Jeżeli prawo i względy praktyczne wymagają aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt, po wcześniejszym wewnętrznym skoordynowaniu dokumentacji przez projektantów branżowych i przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego.8) Uzgodnienia i decyzje administracyjne:W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne wymagane prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne konieczne dla zaprojektowania, wybudowania przekazania inwestycji do eksploatacji.Konieczne do uzyskania pozwolenia i decyzje:a) decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia – w posiadaniu Zamawiającego,b) decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego albo decyzje o warunkach zabudowy – w posiadaniu Zamawiającego,c) pozwolenie wodnoprawne na urządzenia wodne- jeżeli jest konieczna,d) decyzja o warunkach prowadzenia robót – jeżeli konieczna,e) decyzje pozwolenia na budowę – jeżeli konieczna,f) opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie stałych organizacji ruchu,g) pozwolenie na usunięcie zakrzaczeń i zadrzewienia z terenu robót – jeżeli konieczne,h) uzgodnienie w zespole Koordynacji Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu we Włodawie9) Mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania map do celów projektowych obejmujących swoim zasięgiem obszary objęte przedmiotem zamówienia – w niezbędnym zakresie do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych.10) Materiały do projektowania, koncepcje projektowe. Przedstawione w PFU opracowania są materiałem wstępnym i pomocniczym dla Wykonawcy. Przedstawione w PFU wielkości i miary są parametrami brzegowymi. Ostateczne forma obiektów i zakres infrastruktury technicznej ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji stanowiącej bazę dla Dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy) z uwzględnieniem postanowień decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.11) Wizja terenowa.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizję Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych jak i przygotowania Projektu do uzyskania wymaganych pozwoleń. Pracownicy Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu mogą służyć pomocą przy wizji lokalnej w terenie.12) Dokumenty projektowe powinny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.Część nr 2 Nadzór nad:a) „Budową ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze)”, której zakres obejmuje między innymi: wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac, karczowanie drzew i krzewów, wykonywanie robót ziemnych, wykonanie robót brukarskich, wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno-asfaltowej,  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, wykonanie odwodnienia,  oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów, dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, prace pielęgnacyjne.Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1537193W chwili obecnej wyłoniono Wykonawcę na roboty budowlane, Zamawiający jest przed podpisaniem umowy.Część nr 3 Nadzór nad:a). Budową ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR” wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac, karczowanie drzew i krzewów, wykonywanie robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, wykonanie robót brukarskich, wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno - asfaltowej,  wykonanie odwodnienia,  przebudowa odcinka rowu otwartego na rów kryty, oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów, dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, prace pielęgnacyjne.b). Przebudową odcinka rowu otwartego na rów kryty odpowiednie i należyte zabezpieczenie wykonanych wykopów, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych,  ułożenie rur po wcześniejszym przygotowaniu podłoża, profilowanie spadków rur, wykonanie warstwy wypełniającej wykop – obsypki, całkowite zasypanie wykopu,c). Budową oświetlenia ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR” budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.W chwili obecnej trwa opracowywanie postępowania przetargowego na ww. prace budowlane.Część nr 4 Nadzór nad:1. „Budową oświetlenia przy szlakach rowerowych”, której zakres obejmuje między innymi:a) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Chełmskiej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.b) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Pocztowej oraz Kwiatowej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.W dniu 12 października 2020 roku, podpisano umowę z Wykonawcą, wybranym w drodze postępowania przetargowego.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2020.1333 ) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności:1) Reprezentowanie Zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów.3) Inspektor nadzoru na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej w ilości min. 15%,4) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych.5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.6) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych.7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach w tym odbiorach technicznych instalacji.8) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych.9) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych.10) Wydawanie kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych.11) Powiadamianie Wykonawcy i Zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.12) Żądanie od kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę.13) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale Zamawiającego.14) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych.15) Informowanie Zamawiającego i ew. uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji.16) Monitorowanie postępu robót budowlanych przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania. Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych prac budowlanych.17) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad.18) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego.19) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót.20) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego.21) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji.4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.5. Podwykonawcy.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:1) w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców.2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.6 Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w umowie, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. 2020.1320, ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno – biurowe związane z pełnieniem funkcji personelu biurowo administracyjnego. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Część nr 1: do 31 grudnia 2021 rokuCzęść nr 2: do 31 października 2021 rokuCzęść nr 3: do 31 grudnia 2021 rokuCzęść nr 4: do 12 października 2021 roku Czas trwania nadzoru może zostać przedłużony lub skrócony stosownie do czasu wykonania robót budowlanych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Doświadczenie:Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla Części nr 1:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie trzech dróg o nawierzchni bitumicznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.Dla Części nr 2 i 3: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie trzech ścieżek rowerowych o nawierzchni bitumicznej.Dla Części nr 4:- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie trzech inwestycji oświetlenia ulicznego.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie informacji złożonych na druku stanowiącym Załącznik Nr 2a do SIWZ.2. Kwalifikacja zawodowa:Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.:Dla części nr 1- Inspektor nadzoru w specjalności drogowej (1 osoba)– wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy trzech inwestycjach obejmujących zakresem budowę dróg o nawierzchni bitumicznej.Dla części nr 2 i 3:- Inspektor nadzoru w specjalności drogowej (1 osoba)– wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy trzech inwestycji obejmującej zakresem ścieżkę rowerowa lub ciąg pieszo- rowerowy.- Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- (1 osoba)- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe. Należy wykazać doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie przy trzech inwestycjach obejmującej zakresem sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego.Dla części nr 4:- Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- (1 osoba)- wskazana osoba winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe. Należy wykazać doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie trzech inwestycjach obejmującej zakresem sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oświetlenia ulicznego.Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie informacji złożonych na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.Uwaga:1. Wykonawca w celu wykazania spełnienia w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r.poz.65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2019 r. poz. 1117).2. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywani samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:a) Wykaz osób, wraz z załączonymi uprawnieniami skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ.b) Wykaz wykonywanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, przy czym dowodami, o których mowa są referencje , potwierdzenie należytego wykonania, a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy z potwierdzającymi jednoznacznie fakt wykonania dokumentami kontraktowymi (np. protokół odbioru częściowego lub końcowego)- wg wzoru załącznik 2a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu Wykonawcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:a) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), w tym w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę b) Zmiana terminu wykonania Umowy:- na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,- na skutek konieczności zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,2) Zmiana w składzie osób wykonujących umowę o których mowa w § 5 ust. 2 umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy. Warunkiem zmiany składu osobowego musi być wykazanie kwalifikacji wymaganych w pkt 4.2.3. SIWZ3) Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony umowy.4) Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej położonej w miejscowości Wytyczno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór nad:Przebudową odcinka drogi gminnej od km 0+000 (granica pasa drogi powiatowej nr 1627L) do km 1+556 według lokalnie założonego kilometrażu, w miejscowości Wytyczno, gmina Urszulin zlokalizowanego na działkach nr ew. 151/2, 139 i 746 stanowiących pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin.Elementy do wykonania przez wykonawcę robót budowlanych wyłonionego w planowanym postępowaniu przetargowym:Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, które w chwili obecnej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.Wykonawca robót budowlanych wyłoniony w trybie postępowania przetargowego po zawarciu umowy na realizację przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania pełnej niezbędnej dokumentacji projektowej do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgłoszenia do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego rozpoczęcia prac budowlanych oraz wykonania robót budowlanych a w szczególności:1. Wykonawca robót budowlanych opracuje dokumentację projektową zawierającą:1) 5 egzemplarzy projektu budowlanego opracowanego w zakresie zgodnym z wymogami obowiązującej w Polsce w tym ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2020 poz. 1333). 2) Operat wodnoprawny (jeżeli dotyczy) opracowany w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Wodne z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 ze zm.), 3) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji, w tym specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych decyzjach i uzgodnieniach. Projekty wykonawcze zadania winny zostać opracowane z podziałem na branże. 4) Dokumentację powykonawczą w formie map w skali 1:1000 oraz inwentaryzację geodezyjną wykonanych obiektów w wersji drukowanej i elektronicznej (pdf, dxf).5) Inne niezbędne opracowania dla uzyskania Pozwolenia na Budowę.6) Badania i analizy uzupełniające. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizyuzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy.7) Weryfikacja i sprawdzenie dokumentacji Projektowej. Jeżeli prawo i względy praktyczne wymagają aby niektóre Dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt, po wcześniejszym wewnętrznym skoordynowaniu dokumentacji przez projektantów branżowych i przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego.8) Uzgodnienia i decyzje administracyjne:W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne wymagane prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne konieczne dla zaprojektowania, wybudowania przekazania inwestycji do eksploatacji.Konieczne do uzyskania pozwolenia i decyzje:a) decyzje o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia – w posiadaniu Zamawiającego,b) decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego albo decyzje o warunkach zabudowy – w posiadaniu Zamawiającego,c) pozwolenie wodnoprawne na urządzenia wodne- jeżeli jest konieczna,d) decyzja o warunkach prowadzenia robót – jeżeli konieczna,e) decyzje pozwolenia na budowę – jeżeli konieczna,f) opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie stałych organizacji ruchu,g) pozwolenie na usunięcie zakrzaczeń i zadrzewienia z terenu robót – jeżeli konieczne,h) uzgodnienie w zespole Koordynacji Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu we Włodawie9) Mapy do celów projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania map do celów projektowych obejmujących swoim zasięgiem obszary objęte przedmiotem zamówienia – w niezbędnym zakresie do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych.10) Materiały do projektowania, koncepcje projektowe. Przedstawione w PFU opracowania są materiałem wstępnym i pomocniczym dla Wykonawcy. Przedstawione w PFU wielkości i miary są parametrami brzegowymi. Ostateczne forma obiektów i zakres infrastruktury technicznej ustalone na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji stanowiącej bazę dla Dokumentacji projektowej (projekt budowlany i projekt wykonawczy) z uwzględnieniem postanowień decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych realizacji przedsięwzięcia i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy. W przypadku rozbieżności Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.11) Wizja terenowa.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien odbyć wizję Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych jak i przygotowania Projektu do uzyskania wymaganych pozwoleń. Pracownicy Zamawiającego po uprzednim zawiadomieniu mogą służyć pomocą przy wizji lokalnej w terenie.12) Dokumenty projektowe powinny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór nad:a) „Budową ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku rowerowym Lublin – Wola Uhruska (odcinek Urszulin – Stare Załucze)”, której zakres obejmuje między innymi: wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac, karczowanie drzew i krzewów, wykonywanie robót ziemnych, wykonanie robót brukarskich, wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno-asfaltowej,  budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, wykonanie odwodnienia,  oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów, dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, prace pielęgnacyjne.Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest na stronie: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1537193W chwili obecnej wyłoniono Wykonawcę na roboty budowlane, Zamawiający jest przed podpisaniem umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na szlaku „Szlak Jezior"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór nad:a). Budową ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR” wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi, w celu określenia zakresu prac, karczowanie drzew i krzewów, wykonywanie robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych, wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, wykonanie robót brukarskich, wykonanie warstwy wierzchniej z mieszanki mineralno - asfaltowej,  wykonanie odwodnienia,  przebudowa odcinka rowu otwartego na rów kryty, oczyszczenie i udrożnienie istniejących przepustów, dostawa, montaż, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, prace pielęgnacyjne.b). Przebudową odcinka rowu otwartego na rów kryty odpowiednie i należyte zabezpieczenie wykonanych wykopów, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych,  ułożenie rur po wcześniejszym przygotowaniu podłoża, profilowanie spadków rur, wykonanie warstwy wypełniającej wykop – obsypki, całkowite zasypanie wykopu,c). Budową oświetlenia ścieżki rowerowej na szlaku „Szlak JEZIOR” budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.W chwili obecnej trwa opracowywanie postępowania przetargowego na ww. prace budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia przy szlakach rowerowych” .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór nad:1. „Budową oświetlenia przy szlakach rowerowych”, której zakres obejmuje między innymi:a) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Chełmskiej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.b) „Budowę oświetlenia ścieżki pieszo rowerowej przy ulicy Pocztowej oraz Kwiatowej w msc. Urszulin”, której zakres obejmuje m.in.: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, zabezpieczenie opraw oświetleniowych na słupach, prace pielęgnacyjne.W dniu 12 października 2020 roku, podpisano umowę z Wykonawcą, wybranym w drodze postępowania przetargowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu Wykonawcy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI